Minulle tulee aina silloin tällöin ihanan tyttömäinen olo.
Puen jo aamulla ennen töihin lähtöä punaiset pikkupöksyt, sukkanauhoin varustetun korsetin, nylonsukat ja mustat rintaliivit. Työpäivä menee näin mukavasti.
Kotiin palattuani vaihdan suorien housujen tilalle nahkaisen minihameen ja paidaksi jonkun vaaleanpunaisen hieman läpinäkyvän. Lakkaan kynnet, meikkaan ja kruunaan kokonaisuuden kauniilla blondiperuukilla.
Tässä vaiheessa pikkupöksyissä on jo ahdasta ja märkää.
Punaiset huuleni odottavat jotain ihanaa.
Tyttömäinen olo
19
1823
Vastaukset
- torttendaal
Meneekö sulla torttu märäksi?
- masa5
minä pidän nykyään aina naisten alusvaateita päälläni. Se on todella mukavaa.on ihanaa olla nainen.
- huoramies
Mulle tulee joskus ihan huoran olo. Olis kiva laittaa korkokengät ja kännissä kaatuilla ja taittaa nilkkansa johonkin kivetyksiin. Itkee maassa ihan kun halpa huora ja kaikki pilkkais mua. En kumminkaan oo homo eikä oo naistenvaate fetissiäkään. Oon kai vaan huora.
- herkkuperse
perjantaina puolilta alkaa jo kiihko kasvaa, kun käy ruokiksella hakemassa lastin a-marketista ja täydentämässä meikki- sekä sukkahousuvalikoimaa. Usein puen jo töissä pikkarit ja sukkikset, jotta viikonlopusta tulisi mahdollisimman pitkä. Parin drinksun jälkeen alkaa pikku huora jo heräilemään. Kotiovi kun kolahtaa niin transuilu alkaa toden teolla. Heppi tanassa ja tappi pepussa kohti orkkua!
- fddf
Minä myös harrastan naisten vaatteisiin pukeutumista töissäkin stayupit ja sukkanauhaliiivit pitsi pikkarit rintaliivit m54
- Ei löydy
Missä pääkaupunkiseudulla voi tavata tyttöilyn harrastajia. Etsin jo pitkään itselleni tyttöiljää.
- masa5
laita osoite niin tyttöiliä otaa sinuun yhteyttä.Katsotaan mitä yhdessä tehdään?
Minä tykkään pukeutua sukkanauhaliivin ja sukkiin, pikkareihin tai stringeihin ja rintsikoihin. Olisi kiva tavata muita harrastajia.
- lady B
Täällä sitä ujostellen kaappityttöillään pk-seudulla.
Vaikea tästä julkista harrastusta on saada, kun kiinnostuksen kohteenakin ovat kuitenkin naiset.
- everlasting
Tässä yksi kiimanen tv- lutka muna mekossa. Kieli lipoo punahuulia ja rinnat hytkyy musiikin tahdissa. Mahlat pikkareissa tietää jotain suurempaa jatkossa. Hope there will come some thicker from my ass and mouth too. I call it elixir of love, my girdle girl...
- Kesätyttönen
Tyttöilettekö vain viikonloppuisin? Tuleeko tyttömäistä oloa teille kesäisin? Kesämekko ja shoppailee jne...
Kyllä kieltämättä tulee todella kiihottava olo kun laittaa päälle korsetin,sukkanauhaliivit,sukat ja latex hanskat.Yleensä on pakko ottaa dildo käyttöön
ja kattoo samalla trans leffaa.Olis kyllä kiva joskus olis kiva kokeilla tyttöillä jonkun toisen samanhenkisen kanssa.- "Marika"
Tilasin uuden puolipitkän hameen, paitapuseron ja topin. Vähän lyhyempi hame ja hihaton poolokaulustoppi löytyvät jo kaapista. Korkokengät on tietty olemassa myös sekä sukkahousut ja alusvaatteet
On kiva olla samaan aikaan viaton ja sexy toimiston tyttö.- aloittelija
Mistä näitä oikein saa tilattua.Tähän saakka korkkarit,farkut,yms ovat löytyneet kirpparilta.Tyylin muutos edessä ja siihen tarvisen vähintään korsetin tissi ja pyllypuolen muokkaukseen,lutkasaappat,sukkanauhaliivit.mustan toodella pitkän peruukin vaikka melkein pepun päälle saakka,eli perus bordellivarustus.
On kiva olla miestenkäytetävissä oleva sexy lutka.;)
- meillä näin
Täällä myös tykätään olla sukiksissa ja muissakin naisten alusasuissa
- Rahaa kotoa käsin
Tienaa 500 euroa päivässä työskentelemällä Webcam mallina alan suurimmalla sivustolla! Sekä naiset että miehet kelpuutetaan, kaiken muotoiset ja kokoiset, aiempaa kokemusta ei vaadita. Lisää infoa:
http://www.internetmodeling.com/21206/application.htm
ps. myös tyttömäisille miehille on suuri kysyntä Tyttömäinen olo on aivan mahtavan kiihoittavaa sen myönnän ja suosittelen kaikille jotka etsivät jotain uutta intiimielämäänsä.
Kyllä tuo lutkana olemisen fantasiamuoto on todella hot!- Anonyymi
Ei ole mitään ihanampaa, kuin pukea ylleni ohuet mustat naisten sukkahousut.
Joudun seisomaan työssäni paljon, joten jallkojen verenkierto virkistyy ja kullini seisoo mukavasti. Ihana ilta tulossa.
T. Norlyntimo - Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S8z4K9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396