unien tarkoitukset

fifth floor

Olemme kämppiksen kanssa miettineet mitä erilaiset unet oikein mahtavat tarkoittaa? Puhumme yleensä aamuisin mitä unta olemme nähneet jne.

Kokosimme pienen listan viime aikojen mieleen jääneistä unista:

1) Olin isoissa juhlissa kalliissa ja hienossa paikassa. Siellä oli todella paljon ihmisiä, suurta osaa en edes tuntenut. Paikassa oli isot, siistit vessat, missä vessakoppien ovet olivat hyvin matalat, niistä näki yli, ovella siis ei ollut mitään ideaa. Olin vessassa isommalla hädällä, kun kämppikseni tuli vessaan ja kertoi eräitten miesten haluavan puhua kanssani. Selitin olevani vessassa, että jos voitais puhua myöhemmin, mutta miehet olivat jo vieressä. He sanoivat että isoisäni on ilmoittanut haluavansa muuttaa juuri siihen kyseiseen vessakoppiin missä istuin, vuodeksi asumaan. Muistan myös lähteneeni hyvin kiireellä juhlapaikasta pois, siivoten kiireellä jälkiä, pyyhkien jopa sormenjälkiä. Lähdin ystäväni ajamalla poliisiautolla pois ja mulla oli tiskiharja kädessä missä oli kaurapuuron jämiä.

2) Tosi elämässä sekä unessa mInulla ja kämppikselläni oli ollut jo pidemmän aikaa raha ongelmia. Hiljattain lontooseen muuttanut kämppiksen hyvä kaveri oli tullut takaisin Suomeen. Heräsin kotoota ja keittiö oli täynnä hänen tavaroita. Munakello tikitti. Katsoin uuniin ja siellä oli koko uunin kokoinen mustikkapiirakka. Kämppis sanoi hymyillen "Linnea leipoi mustikkapiirakkaa". Sen jälkeen katsoin kulma kaappiimme keittiössä ja tämä kaappi oli myös ihan täynnä mustikkapiirakkaa. Palat valmiiksi annosteltu kerta käyttö astioille. Kämppis tähän hehkutti että jos ei oo ruokaa, niin ainakin meillä on mustikkapiirakkaa.

3) Kämppis: Tosi elämässä oli talvi. Unessa lähdin ulos paljan varpain, ja asfaltti tuntui ihanan lämpimältä. Olin menossa lähikauppaan, mutta yhtäkkiä en pystynytkään löytämään sitä. Aloin huomaamaan ihmisten tuijottavan minua, kun kävelin paljain varpain keskellä talvea. Pikkuhiljaa alkoi tulla kylmä ja luntakin oli maassa.

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fifth floor

kaipaamme vastauksia!

• julen

hmm veikkaisin että tuo uni 2 tarkoittaa että jos pidät siitä mustikkapiirakasta niin
      saat jotain yhtä hyvää ja yhtä suuremmoista. Joskus näin sellaista unta kun olen itse oikeassa elämässä seurustellut yhden luokkakaverin kanssa niin näin sellaista unta että se mun tyttöystävä pussaili mun kaverin kanssa ja sitten menin jonnekkin juosten pois ja seuraavana aamuna se mun tyttöystävä sanoi että mä haluun erota ja syy oli
      yllätys yllätys että oli ihastunut johonkin toiseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe