Minulta menee ihan kohtapuoliin luottotiedot eikä mua kiinnosta eikä haittaa pätkän vertaa..se on niinku Ihan Sama :) Aurinko se vaan paistaa silti
Vastaukset 6
Siulla on oikeus siun omiin tunteisiis... ei muutakuin onnea valitsemallasi tiellä.
- Sinne sekaan vaan
>> Minulta menee ihan kohtapuoliin luottotiedot eikä mua kiinnosta eikä haittaa pätkän vertaa.. >>
Eikä meitä muitakaan kiinnosta pätkän vertaa, miten sinun elämäsi rullaa alamäkeä. Anna mennä vaan. - TosiTahvo
Odota nyt rauhassa jonkin aikaa. Kyllä se vielä osuu kun huomaat olevasi nollapää ihan oikeasti ja varsinkin muiden silmissä.
Tuu muutaman huippuvuotesi jälkeen kertomaan kuinka hienoa on ollut! - Voi sinua :)
Näyttää haittaavan ja aika kovastikin, kun pitää tulla oikein tänne palstalle todistelemaan itselleen, että muka ei haittaisi.
Heh jäitpäs kiinni rysän päältä! :D- RAHAA LÖYTYY
ONNEA VAAN SULLEKKIN VALITSEMALLESI TIELLE. nyt et saa enään ostettua uutta telkkari hobi hallista osamaksulla...
- minä todellakin auri
Tää on kyll tosi jännä miten täällä ihmiset, vaikka mihin provoihin mukaan heti ja alkavat yleensä sen haukkumisen. Kivoja kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 138866
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?83708- 58676
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha82646Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55571Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26553Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?3487- 152471
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett41464- 42459