Minulta menee ihan kohtapuoliin luottotiedot eikä mua kiinnosta eikä haittaa pätkän vertaa..se on niinku Ihan Sama :) Aurinko se vaan paistaa silti
tiedättekö mitä
6
197
Vastaukset
Siulla on oikeus siun omiin tunteisiis... ei muutakuin onnea valitsemallasi tiellä.
- Sinne sekaan vaan
>> Minulta menee ihan kohtapuoliin luottotiedot eikä mua kiinnosta eikä haittaa pätkän vertaa.. >>
Eikä meitä muitakaan kiinnosta pätkän vertaa, miten sinun elämäsi rullaa alamäkeä. Anna mennä vaan. - TosiTahvo
Odota nyt rauhassa jonkin aikaa. Kyllä se vielä osuu kun huomaat olevasi nollapää ihan oikeasti ja varsinkin muiden silmissä.
Tuu muutaman huippuvuotesi jälkeen kertomaan kuinka hienoa on ollut! - Voi sinua :)
Näyttää haittaavan ja aika kovastikin, kun pitää tulla oikein tänne palstalle todistelemaan itselleen, että muka ei haittaisi.
Heh jäitpäs kiinni rysän päältä! :D- RAHAA LÖYTYY
ONNEA VAAN SULLEKKIN VALITSEMALLESI TIELLE. nyt et saa enään ostettua uutta telkkari hobi hallista osamaksulla...
- minä todellakin auri
Tää on kyll tosi jännä miten täällä ihmiset, vaikka mihin provoihin mukaan heti ja alkavat yleensä sen haukkumisen. Kivoja kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683189
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566