Minulta menee ihan kohtapuoliin luottotiedot eikä mua kiinnosta eikä haittaa pätkän vertaa..se on niinku Ihan Sama :) Aurinko se vaan paistaa silti
tiedättekö mitä
6
191
Vastaukset
Siulla on oikeus siun omiin tunteisiis... ei muutakuin onnea valitsemallasi tiellä.
- Sinne sekaan vaan
>> Minulta menee ihan kohtapuoliin luottotiedot eikä mua kiinnosta eikä haittaa pätkän vertaa.. >>
Eikä meitä muitakaan kiinnosta pätkän vertaa, miten sinun elämäsi rullaa alamäkeä. Anna mennä vaan. - TosiTahvo
Odota nyt rauhassa jonkin aikaa. Kyllä se vielä osuu kun huomaat olevasi nollapää ihan oikeasti ja varsinkin muiden silmissä.
Tuu muutaman huippuvuotesi jälkeen kertomaan kuinka hienoa on ollut! - Voi sinua :)
Näyttää haittaavan ja aika kovastikin, kun pitää tulla oikein tänne palstalle todistelemaan itselleen, että muka ei haittaisi.
Heh jäitpäs kiinni rysän päältä! :D- RAHAA LÖYTYY
ONNEA VAAN SULLEKKIN VALITSEMALLESI TIELLE. nyt et saa enään ostettua uutta telkkari hobi hallista osamaksulla...
- minä todellakin auri
Tää on kyll tosi jännä miten täällä ihmiset, vaikka mihin provoihin mukaan heti ja alkavat yleensä sen haukkumisen. Kivoja kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187536- 535643
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72683Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2051504Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931139Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501101Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä31969