Minulta menee ihan kohtapuoliin luottotiedot eikä mua kiinnosta eikä haittaa pätkän vertaa..se on niinku Ihan Sama :) Aurinko se vaan paistaa silti
tiedättekö mitä
6
217
Vastaukset
Siulla on oikeus siun omiin tunteisiis... ei muutakuin onnea valitsemallasi tiellä.
- Sinne sekaan vaan
>> Minulta menee ihan kohtapuoliin luottotiedot eikä mua kiinnosta eikä haittaa pätkän vertaa.. >>
Eikä meitä muitakaan kiinnosta pätkän vertaa, miten sinun elämäsi rullaa alamäkeä. Anna mennä vaan. - TosiTahvo
Odota nyt rauhassa jonkin aikaa. Kyllä se vielä osuu kun huomaat olevasi nollapää ihan oikeasti ja varsinkin muiden silmissä.
Tuu muutaman huippuvuotesi jälkeen kertomaan kuinka hienoa on ollut! - Voi sinua :)
Näyttää haittaavan ja aika kovastikin, kun pitää tulla oikein tänne palstalle todistelemaan itselleen, että muka ei haittaisi.
Heh jäitpäs kiinni rysän päältä! :D- RAHAA LÖYTYY
ONNEA VAAN SULLEKKIN VALITSEMALLESI TIELLE. nyt et saa enään ostettua uutta telkkari hobi hallista osamaksulla...
- minä todellakin auri
Tää on kyll tosi jännä miten täällä ihmiset, vaikka mihin provoihin mukaan heti ja alkavat yleensä sen haukkumisen. Kivoja kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511