Niin onko Tanskalaiset puoliveriset hyviä Este ja koulu hevosia.sopiiko ne kenttä hevosiksi ja onko ne nopeita.
TanskalainenPuoliverinen
6
211
Vastaukset
- mizwa
Pikaisen googlauksen perusteella ne on jalostettu ratsuiksi ja ovat hyviä kaikissa ratsastuksen lajeissa, myös kenttäratsuina.
- Anonyymi
Olen tuntenut pari tanskalaista hevosta ja muutaman ponin ja ovat aivan erinomaisia olleet . Olivat hyviä sekä esteillä että koulussa ja myös maastossa. Voin suositella että kannattaa ainakin kokeilla jos olet hankkimassa hevosta. Jos olisin nyt hankkimassa hevosta menisin oitis katsomaan Tanskalaista!
Meillä oli Tanskalainen poni ja sekin oli paras poni jonka olen koskaan tuntenut.
Mammanajadi - Anonyymi
yksilöllisiä erojahan ne ovat. mutta sanoisin että sopivat. miksi ei sopisi?!
- Anonyymi
Olen tuntenut pari tanskalaista hevosta ja muutaman ponin ja ovat aivan erinomaisia olleet . Olivat hyviä sekä esteillä että koulussa ja myös maastossa. Voin suositella että kannattaa ainakin kokeilla jos olet hankkimassa hevosta. Jos olisin nyt hankkimassa hevosta menisin oitis katsomaan Tanskalaista!
Meillä oli Tanskalainen poni ja sekin oli paras poni jonka olen koskaan tuntenut
tempperamenttisia myös!
nim. Gara - Anonyymi
osaa vaan tosi kuumaverisiä. mistä vitsi tanskan kuumaverinen.
nim. exhevostelija - Anonyymi
kyllä on! samoin kuin trakehnerit. hevosilla on myös hauskoja nimiä. hyvinkäällä asui joskus kauan aikaa sitten Lappu niminen tamma.
nim. exhevostelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3611941Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6273123- 1662197
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1841881- 1051539
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1091302- 981211
- 751167
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2661145- 391084