Hehe, kieltäydyin viime viikolla Arvi-palvelusta, niin johan ovat jo aktivoituneet ja lähettäneet pakotteen osallistua VIIKON pituiselle uraohjaushöpöhöpölöydäitsesijasisäisetvoimavarasi-kurssille :D Tämän kurssin on TE-keskus ostanut joltain kaupalliselta firmalta ja siellä selitetään samat asiat kuin ARVI-infossa, tosin aika on venytetty tunnista viikoksi. Ehkä helpommalla olisi sitten päässyt, jos olisi suostunut sinne Arvi-arviointiin ja antanut niiden penkoa mun lääkäritietoja yms, mutta... kun se TYPA vaikuttaa niin vihonviimeiseltä touhulta. Että mennään tuonne nyt sitten istuskelemaan viikoksi, niin josko rauhoittuvat.
jos et mene ARVIin, voi käydä näin
8
246
Vastaukset
- 8801
Joo ja sen viikon jälkeen sinulle etsitään tai etsit paikan mihin menet
työkokeiluun-työharjoittelijaksi.....eli orjatyötä...
Orjatyö paikka pitäisi olla 3-6 kk pituinen.- niiin
Näin se menee ja muistakaa ettei asiaa kerrota suoraan vaan se selviää tämä viikon kurssin aikana. Kaikki jaksotetaan kierosti niin, ettei tiedä mihin seuraavaksi joudut. Ilmeisesti päämäärä on kuitenkin karenssi.
- :D:D:D
niiin kirjoitti:
Näin se menee ja muistakaa ettei asiaa kerrota suoraan vaan se selviää tämä viikon kurssin aikana. Kaikki jaksotetaan kierosti niin, ettei tiedä mihin seuraavaksi joudut. Ilmeisesti päämäärä on kuitenkin karenssi.
* Ilmeisesti päämäärä on kuitenkin karenssi. *
- höpöhöpökurssillemar
Tuo höpöhöpökurssi ei vaan lisää mun ammatillista osaamista yhtään mihinkään suuntaan, eli siinä mielessä mielenkiintoista, mitä iloa tuosta on ja minne ihmeeseen meinaavat mut ilmaistyöhön lykätä. Omia aloja liippaavat työpaikat ovat Suomesta kadonneet... Ehkä jonnekin ongenkoukkujensuoristamoon sitten. Ja mitä sen jälkeen? Toinen samanlainen "pesti"?
- perseest@
Ei ne lisääkään. Mutta kun nyt laitetaan kaikki johonki huuuHaa juttuihin
mukaan. Kukaan meistä ei saa rauhassa olla ja kenellekään ei tarjota
asiallista työtä josta saisi sen palkan. - 3+2
"On se ihanaa kun huolta pidetään ja siellä kurssilla jengi työtöminä pidetään."
Perkele miten tuon Perkoilan juttu tuntuu täysin ajankohtaiselta, vaikka hän onkin se esittänyt, josko muistan oikein, noin 1980-luvulla alkaen tuon työttömien kohtelun. - JJ.
Onhan tuolla varmasti työllistävä vaikutus... nimittäin tuolla kurssituksella työllistetään jo monta s....nan isopalkkaista porvarikonsulttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203