Jos auton arvo sama kuin maalaus tulee maksamaan.
Kannattaako autonm kokonaan maalaus?
10
169
Vastaukset
- mahtavaaaupeetaaa
riippuu auton arvosta ja jatkokäytöstä ja muutamasta muusta asiasta. Mielettömän hieno kysymys, onnea.
- lueluelue
Lukutaidossa vikaa? Auton arvo mainittu
- neroja täällä, hi
lueluelue kirjoitti:
Lukutaidossa vikaa? Auton arvo mainittu
juu kyllä ihan tosi on ja jne...
- sutariwww
Auton arvo on 2000€ ja siihen maalaus 2000€, ja auton arvo on maalauksen jälkeen 2200€, eli ei kannata maalata.
- on nää huippuja
nerokasta, niin nerokasta ja suurinta tietämystä, wauh!
- totuus maalauksesta
on nää huippuja kirjoitti:
nerokasta, niin nerokasta ja suurinta tietämystä, wauh!
Tuo on vain kylmä totuus. EI kukaan maksa vanhan auton uudesta maalipinnasta sen kustannusta. Jo siitä syystä, että jo uudelleen maalaus on epäilyttävää. Mitä maalin alle on kätketty? Sieltä voi vuodessa paljastua vaikka mitä.
- riippuu ja roikkuu
totuus maalauksesta kirjoitti:
Tuo on vain kylmä totuus. EI kukaan maksa vanhan auton uudesta maalipinnasta sen kustannusta. Jo siitä syystä, että jo uudelleen maalaus on epäilyttävää. Mitä maalin alle on kätketty? Sieltä voi vuodessa paljastua vaikka mitä.
no ei sekään ole ihan noin yksinkertaista, ´Riippuu paljon autosta ja työn jäljestä.
- oikeasti-kannattaa
auton maalaus maksaa usein 400-800 euroa. vanhemmat autot jota ei käytetä esittely autoina ;)
itse omistan auton n.2000e ja maalaus 450e. auto tuli hintaluokasta 650e -> 2100e , joten kannattaa maalata ja laittaa kuntoon. on sitten kivempi pitää puhtaana ja on nätimpi kun ei ruosteenkukat kuki parkkipaikalta.
- eienäämaalata
Aikoinaan autoni maalipinta oli himmeä, pieniä vikoja siellä täällä, maalautin auton ja laitoin myyntiin, ensimmäisen ostajan ensimmäinen kysymys: kuinka pahoin tuo on koplaroitu? todellisuudessa kävi niin että auton arvo todennäköisesti laski.
Tulin kuitenkin kokemusta rikkaammaksi. - zxcdfg
Jos aikoo pian myydä vanhan auton, ei kannata maalata missään tapauksessa. Mutta jos aikoo itse ajella sillä vuosia, silloin kannattaa maalata, onhan se mukavampi katsella siisti maalipinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011209Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2171195Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765