Oon tässä nyt jonkin aikaa mietiskelly yhden samassa koulussa olevan tytön käyttäytymistä minua kohtaan.
En ole ikinä puhunu hänelle, mutta vaikuttaa tosi ujolta tapaukselta.
Joo tosiaan tää lähti liikkeelle siitä, kun huomasin, että tää tyttö katteli minua ruokalan jonosta, kun olin syömässä. Se käänsi heti katseensa alas ja jatkoin ite sen tytön kattelemista siinä ja sitten heti parin sekunnin päästä se alkoi kattomaan minua uudestaan. Ite katoin sitä kasvoihin jo valmiiksi siinä. Tyttö alko heti hymyilemään ja käänsi välittömästi katseensa taas alas.
Jos kävellään ohi tai jos tyttö tulee samaan tilaan, missä minä oon niin vaikuttaa jotenkin tosi vaivaantuneelta. Ei kiinnitä minuun mitään huomiota, jos kävellään toistemme ohi vaan kattelee ihan kaikkialle muualle kuin minuun päin.
Tänään esim. tuli samaan huoneeseen kavereidensa kanssa, missä minä olin ja se tyttö oli niin vaivautuneen olonen ja käveli hymyillen minun ohi, eikä katsonutkaan minua päin.
Olin tässä yksi päivä kaverin kans kahviossa ja huomasin siinä, kun kattelin ympärilleni että se tyttö ja sen toinen kaveri kattelivat minua. Vähän myöhemmin vielä katoin niihin päin uudestaan, koska tuntu siltä että tarkkailisivat minua ja huomasin, että tää tyttö katseli hymyillen minua.
Oon kans ihmetelly, että aika monesti tän tytön kaveritkin katsoo kans minua.
Aattelin vaan, että onko tuo tytöille tyypillistä toimintaa, että tarkkaillaan kavereiden ihastuksia, tai jotain vastaavaa?
Niin ja se itse pääkysymys oli, että vaikuttaako tuo muiden mielestä ihastuneen tytön käytökseltä? :D
Haluan vain ja ainoastaan muiden mielipiteitä asiasta. Ei tarvi tulla kyseleen, että missä päin tämmönen tapaus on ja missä koulussa, koska en kerro! :D
Tytön käytös mietityttää?
7
607
Vastaukset
- justmeyeah
Meikällä vähän sama tilanne paitsi että mun kaverit ei tiiä mitään mun ihastuksesta enkä mielestäni oo kovin ujo. Itekään tosin koskaan ihastukseni kans oo jutellu ja saatan monesti ruokajonossa seisoessani katsella ympärilleni josko näkisin mun ihastusta syömässä. Yksinkertasesti en vaan halua paljastua muille ja se on se syy miksi välttelen tuijottamasta jatkuvasti saman ihmisen suuntaan. Varsinki sillon jos ihastuksella on kaverit seurana sen ruokaillessa, en kehtaa ruveta vilkuilemaan jatkuvasti sinnepäin koska ne muutki sen sitte huomais. Veikkaisin että sun tapauksessa tyttö on ihastunu suhun mutta on vaan niin ujo että ei uskalla lähestyä sua. Itellä taas on tämä kouluihastus vähä hankalampi homma koska oon varattu enkä silti meinaa päästä näistä ihastuksen tunteista eroon kovin helposti. :P
- stellaveronica
Itse olen todella ujo tapaus ja sillon yläaste aikoina olin ihastunut mun nykyiseen kihlattuun. Aina kun näin hänet käytävällä istumassa niin vilkaisin häneen ja hymyilin ja hän hymyili takaisin..(: Katsoin häntä monesti ruokailussa ja jos hän huomasi sen niin käänsin katseeni muualle . :D Kaverit oli myös humannu mun kyttäämisen joka johti siihen,että nekin myös rupes sitten kyttään :DD Yhtenä päivänä olin mesessä juttelemassa kavereille niin yhtäkkiä mun ihastukselta tuli viesti joka oli ihan perus ''Moi,mitä sulle kuuluu?(:'' ja minullehan tuli sitten perhosia mahaan... ja juteltiin mesessä niitä näitä kuukauden ajan joka meni jo säädöks sitten..Hän pyys mua niitten mökille ja tottakai menin..Sitten kun oltiin siellä mökillä niin olin melkeen koko aika hiljaa koska ujostutti ja jännitti ihan hulluna,mutta rentouduin kun hän halaili mua ja jotain pehmoili.. :D :) (Reilu 3,5 vuotta jo kihloissa (: ) Ja siis on tytöillä tosiiankin tapana rupee kyttäileen toisten ihastuksia .. :DD kyllä tuo vaikuttais nyt siltä,että tyttö olis ihastunu suhun (:
- Isoveli121
Kiitti molemmille tähän asti vastanneille asiallisista vastauksista! :)
- itkeäkövainauraa
Et sinä kyllä mikään isoveli ole.
Homoveli ehkä.
Huumori sikseen.
Oletko tyhmä vai mitä.
Mekö ratkaisemme mikä on tilanne?
Jos olet muka joku mies,
niin mene kuule itse kysymään tuolta
tytöltä, että miten on tilanne.
Pidä kuule naisten rakkaus pyhänä.
Helvettiäkö käyt tärvelemään tuon
tytön rakkautta kirjoittamalla tänne.
Miehen tuntomerkki on, että rakastaa
naistaan enemmän kuin itseään. - Ihastusta ilmassa
Käyttäytyminen vaikuttaa samalta kuin tyttö ihailisi sinua ja on kertonut sen kavereilleen, ujous vaan tulee väliin.
- pohjosentyttö
Ihastunut on.. tunnen itseni viestistäsi. Olen törmännyt useaan otteeseen ihastukseeni niin kauppakeskuksen kahvilassan, baarissa kuin salillakin. Aina kun hänet nään sydämmeni hakkaa ja tuntuu että jalat lähtee alta. En ymmärrä mikä siinä on etten voi häntä kauaa silmiin katsoa ettei alkaisi ujostuttamaan. Ehkä pelottaa torjutuksi tuleminen
- Sad_buttrue
Kuulostaa ihan minulta entistä ihastustani kohtaan joka sitten läksi ja etti itelleen muijjan ja nyt on niiiiiiiiin ym :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1911367Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463934Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133110Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1322440Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin902130Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961781Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3051049Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18835Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143775- 53719