Jos kävelisitte kadulla ja yhtä-äkkiä joku mies puristaisi teitä tisseistä/pepusta?
Vastaukset 6
- tyttö14w
Potkasisin sitä kulkusille nii että putois maahan.. Ei varmaan tulis toista kertaa puristelemaan ;)
- taikakäsipoliisi
Kylläpä on taas vajaaälyistä ja loppuunkulunutta munillepotkaisuläppää aikuiselta ihmiseltä joka teeskentelee olevansa 14 vee tyttö. Melkeinhän tässä kuolee nauruun.
Et taida vajakki tajuta millaista vahinkoa kaltaisesti ihminen saa aikaan tekemällä seksuaalisesta häirinnästä pelkän vitsin. Jos sinä itse koet lääpinnän ja kourimisen harmittomana ja humoristisena asiana, kenties jopa imartelevana, ja uskot että 'munille potkaisu' on joku ratkaisu ongelmaan toivokaamme että pedot osaavat suunnistaa sinun luoksesi ja jättävät meidät normaalit rauhaan. - Huomasikko
Hei vajakki, toi viesti on 4 vuotta vanha :D
- taikakäsipoliisi
Huomasikko kirjoitti:
Hei vajakki, toi viesti on 4 vuotta vanha :D
Mitä siitä?
- IS-98
On kerran keskellä kirkasta päivää tultu lääppimään. Tein niinku edellinen vastaaja, eli polvasin munille.
- jgjgoidf
mä suihkuttaisin sitä turvasumuttimella naamaan, ei ihan heti puristele ketään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l275941Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni48737- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35584- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona31504- 44500
- 48477
- 40465
- 30459