Jos kävelisitte kadulla ja yhtä-äkkiä joku mies puristaisi teitä tisseistä/pepusta?
tytöt, mitä tekisitte?
6
243
Vastaukset
- tyttö14w
Potkasisin sitä kulkusille nii että putois maahan.. Ei varmaan tulis toista kertaa puristelemaan ;)
- taikakäsipoliisi
Kylläpä on taas vajaaälyistä ja loppuunkulunutta munillepotkaisuläppää aikuiselta ihmiseltä joka teeskentelee olevansa 14 vee tyttö. Melkeinhän tässä kuolee nauruun.
Et taida vajakki tajuta millaista vahinkoa kaltaisesti ihminen saa aikaan tekemällä seksuaalisesta häirinnästä pelkän vitsin. Jos sinä itse koet lääpinnän ja kourimisen harmittomana ja humoristisena asiana, kenties jopa imartelevana, ja uskot että 'munille potkaisu' on joku ratkaisu ongelmaan toivokaamme että pedot osaavat suunnistaa sinun luoksesi ja jättävät meidät normaalit rauhaan. - Huomasikko
Hei vajakki, toi viesti on 4 vuotta vanha :D
- taikakäsipoliisi
Huomasikko kirjoitti:
Hei vajakki, toi viesti on 4 vuotta vanha :D
Mitä siitä?
- IS-98
On kerran keskellä kirkasta päivää tultu lääppimään. Tein niinku edellinen vastaaja, eli polvasin munille.
- jgjgoidf
mä suihkuttaisin sitä turvasumuttimella naamaan, ei ihan heti puristele ketään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522145
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941305- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819