hassua, pitkään kuvittelin että sellainen puolituttu nainen

sillyme3

Olisi kirjoitellut mulle täällä, mutta luulen että sillä on mies

21

298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyssä

Mistähköhän niin päättelet?

• Ed.

Siis, että sillä naisella on mies

• ap.
        Ed. kirjoitti:

Siis, että sillä naisella on mies

On vain... Jotenkin sellainen fiilis... Luotan aina intuitioon

• Välillä kannattaa
        ap. kirjoitti:

On vain... Jotenkin sellainen fiilis... Luotan aina intuitioon

luottaa ihan terveeseen järkeen.

• ap.
        Välillä kannattaa kirjoitti:

luottaa ihan terveeseen järkeen.

Mitä Se 'terve' järki sitten on? Toisaalta sanotaan, että parempi katsoa kuin katua...

• Teeppäs niin kuin
        ap. kirjoitti:

Mitä Se 'terve' järki sitten on? Toisaalta sanotaan, että parempi katsoa kuin katua...

vanha viisas sanonta neuvoo. Aina kannattaa katsoa, ettei sitten joskus myöhemmin joudu katumaan.

• miksi1

luulet ja miksi et kysy tai varmista?

• ap.

En tiedä... Joku siinä jutussa ja ihmisessä ei vaan mätsää. Joku vaivaa mua siinä.

• infopalsta
        ap. kirjoitti:

En tiedä... Joku siinä jutussa ja ihmisessä ei vaan mätsää. Joku vaivaa mua siinä.

Kannattaisiko kysyä häneltä suoraan?

• erästypy
        ap. kirjoitti:

Osaatko selittää tarkemmin?? :) Miksi ylipäätään odotat hänen kirjoittelevan sinulle jos kuitenkin tunnet näin?

• ap.
        infopalsta kirjoitti:

Kannattaisiko kysyä häneltä suoraan?

Kysyä suoraan? Enhän mä edes tunne koko ihmistä? Se on joku tutuntutuntuttu. Sehän pitäisi seinähulluna, jos soittaisin sille out of the blue ja sanoisin "kirjoittelet mulle Suomi 24 palstalla eri nikeillä ja oot ihastunut muhun" :D:D:D

• normaaliahöpötystä

En kyllä usko että voi kehenkään henkilöistää mitään keskusteluja, mutta mukava palsta sinänsä, ja on hassujakin juttuja ja peräti naurettaviakin välillä.

• ap.

Anyway, tässä kuvitelmassani tämä nainen on vähän omituinen. Välillä se on jotenkin ylitsevuotavan ihastunut tai jotain. Sitten välillä se tulee äkisti tunteettomaksi ja jotenkin ilkeäksi.

En mä kuitenkaan tunne tätä ihmistä.

• entäs jos

Täällähän voit lukea useampien ihmisten viestejä. Onko hänellä sit joku nimimerkki, kun tunnistat kahdenlaisia saman ihmisen kirjoittamiksi?

• meeeeee

Täällä vähän samanlainen tilanne. En ole kuvitellut hänen kirjoittelevan minulle täällä, mutta tavallaan ikävöin häntä. Siinäkin jutussa jokin ei vain toiminut :/

• ap.

Niin, kaikki oli vain kuvitelmaa...

Mutta kiinnostavaa kuvitelmassa oli, että kuvittelin, että nainen oli jotenkin vihainen minulle.

Mutta sehän on tietysti naurettavaa, koska olemme tavanneet vain kerran ja silloin puhuimme tuskin paria lausetta enempää :)

• ap.

Anyway, aika tyhmä juttu ja vähän hävettää itseäkin ;)

Puolustukseksi voi sanoa, että ollut aika kova vuosi irl puolella. Ehkä tää on vaan jotain ihme purkamista. Ehkä pitäisi mieluummin tilata aika vaikka lääkäriltä jos tarvii masennuslääkkeitä tai jotain.

Täähän voi tuntua joskus terapeuttiselta, mutta ei tää oo oikeeta terapiaa kuitenkaan.

Se kannattaisi kaikkien muistaa.

• kysyn vaan

Ihmettelen miksi sinua vaivaa, jos toisella kirjoittajalla on mies. Sinullakin voi olla vaimo. Vainko vapaat saavat kirjoitella ?

• ap.

Ei vaivaa

• jukitäsmoi

Jos on vaimo, voi vaimojakin ikävöidä täällä, vaimo voi olla vaikka toisessa huoneessa ja tulee ikävä.

• ap.

Niin... Siinä koko surullinen "tarina"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3868
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1245
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1085
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      961
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      881
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      811
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      811
    10. Voi luoja että pelkään

Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔
      Ikävä
      30
      727
    Aihe