Hirrrrrrrrrrrrrrrrrrmuinen ikävä!
Agnostikko kaipaa Uskovaa
22
107
Vastaukset
- pöytäkeskustelut
Jaa, mielenkiintoista. Ootko facessa?? Ota yhteyttä.
- call me maybe
Olen mutta U ei ole.
- hyväliittotulee
Ota Lucifer tai Mephistophiles morsiameksesi, agnostikko :D
- call me maybe
Mieheksi senkin typerys, ja ei kiitos!
- historiathakusessa
call me maybe kirjoitti:
Mieheksi senkin typerys, ja ei kiitos!
Niin et tiennyt että mephistophiles on nainen, no voi sinulle heh:D
- call me maybe
historiathakusessa kirjoitti:
Niin et tiennyt että mephistophiles on nainen, no voi sinulle heh:D
Haluan miehen enkä naista! Eikö mene jakeluun?!
- call me maybe
Haluan sut K muulla ei ole väliä! Ihan sairasta että en muuta voi ajatella. Unohtelen tärkeitä asioita, ruoka ei maistu ja unetkin on katkonaisia.
Joo joo, tiedän ettei ihana mieheni ole täällä, ei tarvitse urputtaa siitä ;)- minäseolen
Olempa, minä olen sinun unelmiesi mies ja silmiesi ihastus.
- call me maybe
minäseolen kirjoitti:
Olempa, minä olen sinun unelmiesi mies ja silmiesi ihastus.
Etkä ole, mene roskiin!
- Hetkooonen
kokeillaas jos mä oonkin täällä, kun en aikasemmin ollut. Ja toi usko on vain harhaa, tutkin uskomuksia. Uskon mutä näen, niin niitäkään ei voi aina uskoa. Pient inflaatioo kärsiny toi sana. Beebee!
- call me maybe
Hetkooonen kirjoitti:
kokeillaas jos mä oonkin täällä, kun en aikasemmin ollut. Ja toi usko on vain harhaa, tutkin uskomuksia. Uskon mutä näen, niin niitäkään ei voi aina uskoa. Pient inflaatioo kärsiny toi sana. Beebee!
Ei takuulla käy näillä roskapalstoilla. Eikä pitäisi minunkaan käydä.
- Yritätkö sitten
call me maybe kirjoitti:
Ei takuulla käy näillä roskapalstoilla. Eikä pitäisi minunkaan käydä.
saada delekoitua ton soittamisen sen uskovaisen jumalalle että heittää sata salamaa persiiseen ja pistää hommaan vauhtia vai mitenkä. Tän palstan perusteella uskottomat on pahimpia uskovaisia.
- call me maybe
Yritätkö sitten kirjoitti:
saada delekoitua ton soittamisen sen uskovaisen jumalalle että heittää sata salamaa persiiseen ja pistää hommaan vauhtia vai mitenkä. Tän palstan perusteella uskottomat on pahimpia uskovaisia.
Tässä kerään rohkeutta että sanoisin hänelle miten paljon..........
- oooki
call me maybe kirjoitti:
Tässä kerään rohkeutta että sanoisin hänelle miten paljon..........
muista päästää rohkeus kiertoon
- Aunelle
Uolevia? Tässä yksi passeli Uolevi. Tere!
- paaterokelpaako
Tässä on mikki paatero terve, kelpaanko minä kun uolevi ei kelvannut?
- carly rae
Uskikset on väittelemässä ateistien kanssa eikä täällä.
- 9918
Agnostikko ei ole ateisti eikä vice versa. Toki palsta viärä onpi.
- call me maybe
Ei täällä väitellä. Olen rakastumassa uskovaan ja on ikävä, niin kauhea ikävä että sitä ei poista mikään! Ihan kuin tuo koipiukko sanoo.
- *_*
Mistä päin körttiläinen?
- call me maybe
Ei seksiä ennen avioitumista? Enpä tiedä. Mies on niin hottis että vaatii minulta melkoista itsekuria etten houkuttele häntä pahoille teille. Mutta jos ei muuten voida olla yhdessä, niin sitten ehkä pakko tyytyä haleihin ja suudelmiin. Muu läheisyys sitten kun vihkisormukset kimaltelee sormissa. Rakkaus ja kunnioitus on tärkeintä
- call me maybe
Nyt nukkumaan vaikka väkisin tai ei jaksa työssäkään.
Olet rakas K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093009Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1192374Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812035Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699