Kävin taas pitkästä aikaa lukemassa ketjuja. Ihmeellistä, täällä toisten mollaaminen ja vähättely on lähes poistunut ja monien ketjujen sävy on rakentava jopa muita ihmisiä kannustava. Sama ei päde useimpiin muihin palstoihin, joissa aggressioita puretaan ihan olan takaa.
Palstan sävy parantunut
5
67
Vastaukset
- erkki1
samaa mieltä kanssasi.
meidän täytyy tukea ja antaa hyviä vinkkejä selviytymiseen ja miten voi nauttia elämästä eikä aina vaan olla mollaamassa muita ja varsinkin olla liian kova itselleen.
Kaikille vaan hyvää kevättä ja kesää.
Kyllä kaikki menee hyvin ja pitää yrittää olla positiivinen! - siili1
Olen tehnyt saman huomion ja kirjoittelinkin siitä tänne jossakin vaiheessa. Täällä saa pääasiassa varsin ystävällisiä vastauksia ja tuntuu tosi hyvältä, kun jakaa todella henkilökohtaisia ajatuksiaan ja joku napsauttaa siihen plussan. :) Hyväksytyksi tulemisen tunne omana itsenään ensi kertaa elämässä on aika hämmentävä. Usein juutun lukemaan sitä omaa viestiäni ja jään miettimään, että kyllä, noin minä ajattelen ja se oli jonkun mielestä positiivinen asia.
Olen kyllä ollut huomaavinani, että vähitellen muillakin palstoilla häiriköt on vähän väsähtäneet; lemmikkipalstat eivät enää täyty eläintenkidutusohjeista ja muuta vastaavaa. Ehkä ne on keksineet parempaa tekemistä.
Joka tapauksessa mielestäni kaikkein solidaarisin ilmapiiri on mielenterveyspalstalla. Vielä kun uskaltautuisi täältä palstan turvallisesta huomasta oikeaan elämään ja niiden vähemmän solidaaristen yksilöiden joukkoon.- 6754
Mitä lemmikki-eläimiä sinulla on,jos voi kysyä?Voihan sitä kysyä mutta ei tarvitse vastata.
- siili1
6754 kirjoitti:
Mitä lemmikki-eläimiä sinulla on,jos voi kysyä?Voihan sitä kysyä mutta ei tarvitse vastata.
Koiria. En minä juurikaan tuolla lemmikkikeskusteluissa pyöri, mutta välillä on tullut käytyä.
- Lenkille ulos
Taineet löytää tiensä juoksupoluille purkamaan aggreaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564536Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal874237- 703698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963627Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1152655- 352468
- 372362
- 242349
- 382339
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232214