Erosta selviäminen kun on jätetty osapuoli

HulttioPukki

Olen etäisukki ja tulin petetyksi useita vuosia sitten,kaksi pientä lasta lähti vaimon ja uuden miehen matkaan. Yleensä näin ei käy taviksille tai raittiille väkivallattomille miehille,mutta minulle kävi näin.Kerrataan listaa ja taustaani,kyse ei ole kehumisesta tai säälistä, koska ei siinä anonyyminä olisikaan järkeä.Faktaa vain, minä olen:

1) Rikosrekisteritön
2) En ole kokeillut huumeita
3) Reservin alikessu
4) Ylioppilas korkeakoulututkinto
5) Entinen melko hyvä urheilija
6) EN ole lyönyt vaimoani
7) En ole alkoholisti
8) Hoidin lapsiamme ajoittain yksin vaimoni ollessa töissä saamatta kertaakaan kiitoksen sanaa. Osasin vaippavaihdot,vauvojen pulautukset ja ruoa teot.
9) EN kouluaikoinakaan koskaan hairahtunut rikoksiin
10) En pettänyt vaimoani
11) en ole nörtti tai nyhvö, oikeastaan melko vahva

Kun näillä perusfaktoilla lyödään pöytään mun tausta (joka nyt on keskitasoa), ni on se kyllä erikoista että vaimon pitää käydä salatreffeillä ja jättää mut yksin.

Noh, huono mä kai sitten olin tai se uusi mies parempi. Tästä on nyt vain sitten selvitty.

Mitä tämä kaikki on muuttanut minussa ? Paljonkin, ja paljon on tarvinnutkin jotta olen voittanut vihani ja kääntämään sen iloisuudeksi.

Entisenä työnarkomaanina ihmettelin kun eron jälkeen en saanut alani töitäkään. Noh,työttömänä tämä on mennyt,välillä tehnyt keikkaa ja suurimman osan ajasta olen sossun pummi. Tosin töitä haen kovasti.

Mikä parasta,sossun tuien lisäksi saan lähesjoka kuukausi vapautuksen elareista. Kun on alle noin 1080e/kk bruttotulot ja työkkärin kirjoilla,Kela maksaa elarit ja saat vapautuksen niistä.

Tämä kaikki elatusmaksujen välttäminen tuntuu hyvältä. Sori, mutta rehellinen vastaus on että tuntuu nannalta.

Lisäksi en halua enää seurustella. Tpailen paljon naisia, rakastelen useiden naisten kanssa. Muutaman kerran innokas nainen on itkien ihmetellyt miksi en vakiinnu. On ollu pakko myöntää että haluan nussahdella monien eri naisten kanssa. Niin on eron jälkeen ollut, ja haluan usein suudella uusia tuttavuuksia ja niin monia kauniita naisia kuin suinkin pystyn.

Raha ei ole ongelma, sitä on, teen välillä keikkaa ja sillä mällään. Ihme ja kyllä,en välitä dokata, mutta välillä muutamien päällekkäistne tapilu/seurustelujuttujen lisäksi käyn maksullisissa naisissa.

Tällainen ihmisriiviä minusta kai tuli. Seksiaddikti joka on jo parin eri lapsuudenaikaisen kaverin äidin kaatanut sänkyyn, yhtä sukulaistyttöä nushassut ja moni tuttuja vaimoja,joille olenkelvannut.

EN erehdy seurustelemaan, ja sanon suoraan etten haua olal vain yhden kanssa.

Olen taitava nuolemaan ja 100% kehuttu klitoriksen hyväilijä, olen opiskellut naisten G-pisteet, niin teoriassa kuin käytännössä. Ihme että pukille olen päässyt usein vaikka olenkin melko ruma.

Ei tässä anonyyminä mitään kehuskella. Parit järkyttävät tpahtumat tekivät minusta tällaisen. Silti en ole maistanut vieläkään huumeita enkä tehnyt rikoksia.

Ihmettelen kun katon kouluaikaisia pikkurikollisia ja hulttioita. Heidän verotiedoissaan on monella 40-50 tuhannen vuositulot ja varmasit monella ei riitä pitkäjänteisyyttä edes lukion käymiseen tai toisen kotimaisen kielen välttävään opiskeluun...

Noh, minä olen minä.Lapsia tapailen, velvollisuuteni hoidan. Itekseen viheltelen ja pelaan tietokonepelejä, en juurikaan stressaa enää siitä etten pääse töihin...sori mutta edelleenkin nautin siitä kun ei tarvitse maksaa elatusmaksuja, yhteiskunta tekee sen.

On taas monta naista kiikarissa joita haluaisin rakastella, mulle ihan sama ovatko varattuja vai ei...

Tälläisillä keinoilla minä voitin katkeruuden ja vihan....ehkä parempi että elän omaa "joo joo" -miehen elämää,en riitele,vältän konflikteja, kuin että alkaisin katkeraksi ja tekoja saisi lukea Alibi lehdestä.

Peace and love kaikille, ja eniten toivonkin rakakutta hepilleni lähipäivinä usealta eri naiselta...!

9

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottakai

"pelaan tietokonepelejä"....niin tämä lause kertoo oleellisen sinusta. Silloin kun piti naiselle osoittaa vähän hellyyttä, pelasit jotain helvetin mielikuvitusolennon tappamista netissä. Ei mikään ihme että vainosi lähti. Nussi vaikka poroja seuraavassa pelissä, ne eivät lähde pois vaan ovat joka ilta ruudullasi.

• No mutta ihankos

Juu juu, voitin katkeruuden ja kaikki on kivasti :D Olen sossun pummi, mutta raha ei ole ongelma, on millä mällätä :D Ja -huutonaurua tähän väliin- kaiken kauniiksi huipuksi jätkä on jopa entinen melko hyvä urheilija. Ja reservin alikessu. Ja ylioppilas. Anna mun nyt kaikki kestää :D

Ei mutta onnea vaan valitsemallasi tiellä. Epäilemättä asiat on loistavasti kun puoli kolmen aikaan yöllä kirjoittelet kännissä yh-palstalle :D

• HulttioPukki

en ollut kännissä silloin enkä nyt. rahaa todella on,ehkä vähän piilossa sossulta. usko pois, on 18k kultaakin,on reilusti.kullan arvo pudonnu 30% vuoden takaisesta.

mitä vielä? olen onnellinen jos sain sinulle iloa ja naurua :)

• luuseri olt

En yhtään ihmettele et naisesi vaihtoi sinut,, kun lukee sun skeidan tarinasi. Olet ääliö, mollaat muita.ja pidät itseesi niin fiksuna, yök.

• SeSamaPukki

olen mitä olen. ja oikeassa olet,tasoni ei vastannut hänen laatukriteerejään.

en mä sanonut et sen fiksumpi oon. ehkä toi mun cv on koulutettujen suomalaisten keskuudessa hieman alle keskitason.kerroin vain mitä olen,en ainakaan rikollinen.

uskaltaisiksä kertoo omasta taustastasi,kun jokin kirjoituksessani loukkasi sinua...

• HulttioPukki

Kattokaa kaikki miten heikko tyyppi tuo "luuseri olt" onkaan !

Vieläkään hän ei uskalla kertoa itsestään ja omaa taustaansa. Kova haukkumaan toisia ;)

Minä se kerron taustani ja olen rohkea. Tu0 14.3.2014 kello 19.49 kirjoittanut pelkuri varmasti käy täällä katsomassa, vaan eipä ole pokkaa vastata :).

Kun muuten tapilin oman eroni aikaan eron kokeneita miehiä, tiesin että osa ei selviä. Yksi teki itsarin,yksi vajosi masenukseen ja kolmas kuoli hämärissä olosuhteissa missä saattoi vaimon nykyisellä miehellä ja sen kavereilla olla osuutta asiaan.

Ainakin tämä kuollut vainaja omisti puolet kerrostalo-osakkeesta, no eipähän tarvinnut vaimon jakaa osaketta ja siitä tulevia rahoja...

Lukekaa Alibia ja katsokaa mitä ikävää Suomessa OIKEASTI tapahtuu.Kaikkia väkivaltatapauksia EI TULE julkisuuteen.

No,minä ainakin koitin keventää ja neuvoa ihmisiä retoutumaan - mitä ikinä se tarvitseekaan, runsaasti irtosuhteita ja kivaa...

Noh, kun neuvon miten mies voi selvitä erosta ilma itsemurhaa, saankin kaikki haukut päälle. Ilmeisesti halutaan että useampi mies todella masentuu ja kärsii ---- on tää maailma muuttumassa pahaksi.

Ja sinä P.a.s.k.a - joka 14.3 klo 19.49, vastaa sinä jos sinulla on ryhtiä edes.

Viestini tärkein pointti: NOSTO VIESTILISTAN KÄRKEEN !

• Madagaskar068
        HulttioPukki kirjoitti:

Kattokaa kaikki miten heikko tyyppi tuo "luuseri olt" onkaan !

Vieläkään hän ei uskalla kertoa itsestään ja omaa taustaansa. Kova haukkumaan toisia ;)

Minä se kerron taustani ja olen rohkea. Tu0 14.3.2014 kello 19.49 kirjoittanut pelkuri varmasti käy täällä katsomassa, vaan eipä ole pokkaa vastata :).

Kun muuten tapilin oman eroni aikaan eron kokeneita miehiä, tiesin että osa ei selviä. Yksi teki itsarin,yksi vajosi masenukseen ja kolmas kuoli hämärissä olosuhteissa missä saattoi vaimon nykyisellä miehellä ja sen kavereilla olla osuutta asiaan.

Ainakin tämä kuollut vainaja omisti puolet kerrostalo-osakkeesta, no eipähän tarvinnut vaimon jakaa osaketta ja siitä tulevia rahoja...

Lukekaa Alibia ja katsokaa mitä ikävää Suomessa OIKEASTI tapahtuu.Kaikkia väkivaltatapauksia EI TULE julkisuuteen.

No,minä ainakin koitin keventää ja neuvoa ihmisiä retoutumaan - mitä ikinä se tarvitseekaan, runsaasti irtosuhteita ja kivaa...

Noh, kun neuvon miten mies voi selvitä erosta ilma itsemurhaa, saankin kaikki haukut päälle. Ilmeisesti halutaan että useampi mies todella masentuu ja kärsii ---- on tää maailma muuttumassa pahaksi.

Ja sinä P.a.s.k.a - joka 14.3 klo 19.49, vastaa sinä jos sinulla on ryhtiä edes.

Viestini tärkein pointti: NOSTO VIESTILISTAN KÄRKEEN !

Tiesitkö että valtaosa ihmisistä eroaa elämänsä aikana, monet jopa useasti? Erittäin harva päätyy eron takia itsemurhaan, eikä itsemurhan välttämiseen tarvita edes holtitonta irtosuhteiden sumaa tai väkivaltaa. Mieleltään normaali ihminen kyllä kykenee käsittelemään eron ja selviämään siitä. Sinä et näköjään ole kyennyt, se on kovin ikävää.

Nimimerkki "olt luuseri" oli ihan oikeassa, kyllä sinä vain kuulostat ääliöltä ja mollaat muita. Minäkään en ihmettele miksi vaimosi vaihtoi sinut toiseen. Nyt alat sitten ulisemaan että minäkin olen pelkuri kun haukun täällä sinua kertomatta omaa taustaani, etkös vaan? No, minäpä kerron.

Minä erosin kuusi vuotta sitten, kun puolisoni löysi toisen ja muutti hänen luokseen. Se oli shokki, olin kuvitellut että meillä on kaikki hyvin. Olin väärässä, kumppanini oli seurustellut toisen kanssa selkäni takana jo kauan. No, omaisuus pistettiin jakoon ja jatkoimme kumpikin elämiämme tahoillamme. Alkuun olin hyvin katkera, enkä tahtonut edes nähdä ex-puolisoani, mutta aika paransi haavat ja viime kesänä juhlimme esikoisemme rippijuhlia sulassa sovussa uusine kumppaneinemme. Irtosuhteita en ole toipumiseen tarvinnut, enkä ole harkinnut itsemurhaa. Masennuksesta en myöskään lähtisi erosurun yhteydessä puhumaan, sillä se on vakava sairaus, ei tunnetila. Oletko nyt tyytyväinen?

• HulttioPukki
        Madagaskar068 kirjoitti:

Tiesitkö että valtaosa ihmisistä eroaa elämänsä aikana, monet jopa useasti? Erittäin harva päätyy eron takia itsemurhaan, eikä itsemurhan välttämiseen tarvita edes holtitonta irtosuhteiden sumaa tai väkivaltaa. Mieleltään normaali ihminen kyllä kykenee käsittelemään eron ja selviämään siitä. Sinä et näköjään ole kyennyt, se on kovin ikävää.

Nimimerkki "olt luuseri" oli ihan oikeassa, kyllä sinä vain kuulostat ääliöltä ja mollaat muita. Minäkään en ihmettele miksi vaimosi vaihtoi sinut toiseen. Nyt alat sitten ulisemaan että minäkin olen pelkuri kun haukun täällä sinua kertomatta omaa taustaani, etkös vaan? No, minäpä kerron.

Minä erosin kuusi vuotta sitten, kun puolisoni löysi toisen ja muutti hänen luokseen. Se oli shokki, olin kuvitellut että meillä on kaikki hyvin. Olin väärässä, kumppanini oli seurustellut toisen kanssa selkäni takana jo kauan. No, omaisuus pistettiin jakoon ja jatkoimme kumpikin elämiämme tahoillamme. Alkuun olin hyvin katkera, enkä tahtonut edes nähdä ex-puolisoani, mutta aika paransi haavat ja viime kesänä juhlimme esikoisemme rippijuhlia sulassa sovussa uusine kumppaneinemme. Irtosuhteita en ole toipumiseen tarvinnut, enkä ole harkinnut itsemurhaa. Masennuksesta en myöskään lähtisi erosurun yhteydessä puhumaan, sillä se on vakava sairaus, ei tunnetila. Oletko nyt tyytyväinen?

Hyvin vastasit ja olet varmasti parempaa keskitasoa kuin mitä tämän palstan keskimääräiset lukijat ovat. On totta että eron ei pitäisi johtaa itsemurhaan eikä väkivaltaan. Kumminkin näin käy monissa tapauksissa joka kuukausi Suomessa.

Monet pumpulissa elävät eivät ikinä osta Alibi-lehteä missä kerrotaan tositapauksia. Kaikki tapaukset eivät edes koskaan päädy sinnekään. Kyse on totuudesta mitä tässä haetaan.Itse en käyttänyt väkivaltaa enkä alkoholia omassa erossani.

Kirjoitukseni pyrkii myös sivuamaan ”kunnollista” taustaani, joka ei todellakaan ole mikää itsekehu, kuten näkyy mun, meriitit riittää juuri ja juuri tyydyttävään,akateemisissa piireissä välttävään Curriculum Vitaeen. Ihmettelen kuinka meidän peruskiltisti eläneiden kohtalo on näin julma. Nuorempana en tehnyt mitään rikoksia,koitin käydä koulut, vältin pilven poltot,bombaamiset, ryöstöt, väkivallat,kaikki. Voimaa ja kuntoa ja resursseja otella kyllä oli ja varmasti älykkyyttä ja viekkautta tehdä rötöksiä ja näpistyksiä, mutta valintani oli olla rehti ja "kunnollinen".

Kaikki eivät olleet yhtä rehtejä, niin kyllä se v.ituttaa kun tämmöiset tapaukset vetää 40-50K€ vuosituloja ilman mitään koulutusta eikä rikosrekisterit paina enää mitään eikä huumeiden käytöt. Vaimot kunnioittaa heitä, vaikka miehisyyttä ei ollut edes armeijan käymiseen.

Hienoa että Sinä olit ryhdikäs ja annoit miehekkään vastauksen. Kaikki Suomessa eivät näköjään ole heikkoluontoisia. Arvelen sinunkin olevna ainakin keskimääräistä paremmin koulutettu, vuositulot yli 30K€ ja omaat jonkin korkeakoulututkinnon. Sinun tyyppiset koulutetut ja kielitaitoiset skandinaavit ovat maailman eliittiä rehellisyyden ja sivistyksen kautta.Kyllä tämän maailmalla matkustellessa huomaa mitä tasoa me suomalaiset koulutetut ihmiset olemme.

Ulkomailla sivistyneet ihmiset todella arvostavat älykkyyttämme ja korkeatasoista koulutusta kielitaitoineen. Huomaa, en puhu nyt itsestäni,vaan yleisesti ryhdikkäistä pohjoismaalaisista koulutetuista ihmisistä ! Osuinko oikeaan kohdallasi ?

Mä taidan olla se kiltti "oikean kovan kaavan kautta" elänyt mies, jota alkaa jo kaduttaa että olen ollut sinisilmäinen ja rikkeetön. Olisko munkin pitäny kouluvuosina pistää fönäreitä sisään, oppia tekemään graffiteja, lyödä stevareita, poltella pilveä ja joskus vetää piriä ? Silloin olis varmaan ollu trendikkäämmissä piireissä ja samoilla suhteilla pärjäis nyt aikuisiällä....

Mun tyyppiset ihmiset ovat sitä yhteiskunnan pohjasakkaa. Akateemiset rehdit duunarit jotka eivät ole kanavoituneet ja saaneet ihmissuhde verkostoa itselleen liike-elämässä, me ollaan roskaa.

Kumminkin,tietyt kovuuden arvot joita joutuu tekemään PerseVerellä, kuten armeija, koulutus, kärsimys, kuntourheilu verenmaku suussa, ne ovat nyt ja aina arvoja joilla MINÄ mittaan ihmisen kovuuden. Näin tulen tekemään kuolemaani saakka ja sitä ei kukaan voi viedä minulta...

Myös puolison valinnassa mun tyyppiset rehdit poikamiehet ovat varmasti yhteiskunnan pohjasakkaa, monet narkomaanit ja hulttiot keräävät pitkän jonon naisia jotka haluaisivat edes joskus ottaa suikkiin ihailunsa kohteelta.... mutta me rumat tylsimykset jäädään yksin.

Mun tyyppinen ihmisryhmä on nykyaikainen evoluutioteorian jakojäännös...

Noh, tällä välillä (kun ekan kirjotuksen kirjotin) tulikin yksi hotelliyö Radissonilla vietettyä erään erohässäköissä painivan rouvan kaa, ja rouva tämän lystin maksoi ?!? Eli kyllä tässä elämässä aina välillä näitä ihmeen positivisia satumia käy....

• HulttioPukki
        Madagaskar068 kirjoitti:

Vai osuinko oikeaan Madagaskasr?

Ethän sentään ole sama kuin tuo "luuseri olt".

No,nostetaan tää ylös ja katsellaan jos ryhdikkäitäitä kommentoijia on.

Aiheeni on arka, mutta jos tulis joku perjantai-iltaan kommentoimaan.

Itekin vedän nyt riviväli kakkosella, mutta alkoholia ei ole tänäänkään yhtään veressä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe