Kehuuko mies sinua

oletko kateellinen?

päivittäin? Minua kehuuja muistuttaa kuinka kaunis vaimo hänellä on. Ostelee lahjoja jatkuvasti, tekee kaikki kotityöt ja on maailman paras mies. Hän aina sanoo ettei voisi kuvitella rumaa naista vierellään, ja on erittäin ilmoinen että olen niin kaunis ja hoikka ja upea ilmestys.

Eilen osti minulle uuden auton, tänää vie ravintolaan syömään härkää, ja ylihuomenna menemme elkuviin oikein teatteriin,e i mitään kotileffoja...

Tänään saan myös taas lahjoja, mulla on varmaan hajuvesi kauppa jo kotona... meikkejä ja laukuja, kenkiä... lahjakortteja ja vaikka mitä... olen onnentyttö.

Kiva olla kaunis.

12

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvitse olla

Mieheni ei kehu minua päivittäin ja jos kehuisi, pitäisin sitä kyllä aika outona. Ei hän ostele jatkuvasti lahjoja, vain muutamia kertoja vuodessa. Ei tee kaikkia kotitöitä, mutta oman osansa kylläkin. Mies ei ole koskaan arvostellut minun tai muiden ihmisten ulkonäköä, sellaiseen hän on liian viisas.

Minua ei tarvitse "viedä" ravintolaan, elokuviin tai teatteriin, teemme sitä kyllä joskus vuorotellen kumpikin. Onneksi on rahaa, ettei tarvitse elää miehen siivellä. Meilllä on myös elämä, eikä niinkuin tuossa avaajan fiktiivisessä kertomuksessa olevalla pariskunnalla, jotka kumpikaan eivät tee mitään muuta kuin kehuvat, ostavat, syövät ja istuvat leffassa ja teatterissa. ;)

• yx naikkonen

Älä puhu sontaa, sun ukkos on niiden sutturoiden kaa, olet kertonut, kun naikkoset tuli teille ja veivät miehen väkisin.

• Richtofen

Miks ihmees laukkuja, meikkejä, kenkiä...
      Siis kuka nyt tollasta haluaa?
      Kunnon mies on sellanen joka on armeijassa, pelaa Black opsin Zombi modee...
      Eikä ostele tollasii tyhmii juttui mitä sun miehes.

Kauneus tulee sisältäpäin, ei ulkoa.

• naurattaa

Ha ha, en ole kateellinen. En kaipaa kehuja enkä lahjoja. Eikä miehen todellakaan tarvitse kommentoida ulkonäköäni tai vakuutella tunteitaan. Tiedän olevani hyvä ja rakastettu vähemmälläkin vakuuttelulla. Olen onnellinen kun on hyvä mies ja mukavaa olla yhdessä. En välitä ravintolailloista enkä hajuvesistä, ja nautin leppoisista koti-illoista ja hauskanpidosta ihanan mieheni kanssa.

• Äityli73

Sinulla ap on ollut kiva uni. Minä näin unta, että pieraisin ja yritin laittaa sen ystäväni syyksi. Sellaisia ne unet on, omituisia.

• ei ihmiset

Siat kakkivat vuoteeseen.

• Eikä siat ole vuotee
        ei ihmiset kirjoitti:

Siat kakkivat vuoteeseen.

Pieraisu ei ole kakkimista.

• Jotain hyvää

En mielestäni ole kaunis, enkä muutenkaan erityisen hyvä missään, mutta silti on mukava kun mies sanoo että monet nuoret tytöt olisivat iloisia kun heillä olisi minun vartalo. Liikunnallinen olen. Ei vartaloni minusta miltään erityiseltä näytä, en tosin seuraile muiden naisten vartaloita, mutta tästä tunnen että mies katselee minua ruusunpunaisten silmälasien läpi, lienee rakastunut. Myös minä häneen. Ajattelin että jos kerta itseään kehumaan ruvetaan niin minäkin.

• Ei tarvitse olla

Tuo tv:stä tuleva kauneusturistit ohjelma on mieltä kohottavaa katseltavaa meille tavallisille naisille. Siinä huomaa kuinka hyvä on, kun ei ole silmäpusseja tai kerännyt ihraa vyötärölle, eikä ole lepattavia allejakaan. Nostaa ihmeesti itsetuntoa, kun huomaa luomunakin olevan parempi kuin nämä leikatut. :)
        Miksi nuo ihmiset tuossa ohjelmassa korjailevat itseään aivan "vääristä paikoista", mutta eivät vaivaudu yhtään syömään terveellisesti, kuntoilemaan ja liikkumaan, että laihtuisivat ja kiinteytyisivät?

• Harmittaako

Sinulle aloittaja, en ole kateellinen.

Miun ukko on meijän perheen kokki. Töistä kun tulen niin on aina hyvää ruokaa odottamassa. Eikä miun tartte ruokaostoksiakaan tehä.

Sitten se kaikkein tärkein josta siun pitäis olla miulle katteellinen, on se kun miun ukkoo ei pysty mikään naakka tai naikkonen viiä.

Siun ukkos kun on viety, siellä se nyt kehuu ja passaa sitä naikkosta.

• voivoi1

Ei kai kukaan nainen tosissaan toivo tuollaista elämää, mitä aloittaja kuvaa? En ainakaan minä.

• miestenmies11

ja sitten heräsit? vai heräsitkö sittenkään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      6
      3431
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2669
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1178
    Aihe