kehuu nätiksi :)
Kylläpä on ruma lapsi
12
146
Vastaukset
- sldldkkedk
Ootko ite ruma huora kattonu peiliin
- Jos on lapsena
ruma, niin siitä tulee vanhemmiten joutsen.
- Toivotaan näin
;)
- Ei se lapsen vika
ole jos ei saa vanhemmiltaan hyviä geenejä. Esim.kaikki oppimisvaikeudet ym. periytyy, jos jos lapsen saa kaksi rumilusta, ei siitä lapsesta välttämättä tule ruma.
Oon muuten huomannut, että yleensä kaksi suomalaista saa ruman lapsen, mutta esim. jos toinen vanhemmista on suomalainen, ja toisessa vanhemmassa ripaus jotai n vierasta geeniä, tulos on todella suloinen pienokainen. :) - ne hyvät puolet
Jokupa sai kauniita lapsia.
- Mr.Epämääräinen
Tämän palstan idea on....???
- ihan hirvee tyyppi o
Haukkua muita ihmisiä, varsinkaan jos eivät ole kiinnostuneita itsestä.
- kasvunpaikka sinulle!
Kyllä Se rikkaita harmittaa kun köyhän lapsi on kaunis...olet pölö!
- lapsenmieli
Voiko lapsi olla ruma. On muutakin kuin ulkonäkö. Siäinen kauneus
- ruma aikuinen
mä olin kuulema lapsena nätti ;D. Kasvamisen myötä nätteys hävisi, muutuinkin rumaksi. Ei tullut joutsenta vaan ruma vanha kurppa :D
- tfjfhjgmhn
Huomannut olen saman asian :D
- Sinä olet rumin kaikista
Ihana että ilmoitit asiasta tänne :) Muistathan tuhota "ruman" lapsen itsetunnon viimeistään silloin kun se on haavoittuvimmillaan sinä sairas paskalampi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi704868Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134580- 794050
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963937Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222984- 352728
- 282667
- 372652
- 392623
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232474