Ite on nytte pakko ajaa kaljuks, kun lyhyen sängen pitäminen ei enää onnistu ilman, että näyttää spedeltä. Ittee ei kalju sinänsä haittaa, mutta oma kallon muoto on kamala!! Jostain käsittämättömästä syystä mun päälaki on suippo, eikä tasainen :( Ei ny mikään kananmunan muotoinen, mutta melkein...
Vituttaa rankasti, kun on alkanu huomaan, miten ihmiset kiinnittää huomiota mun kaljuun, eikä se johdu hiustenpuutteesta vaan päälaen muodosta.
Kallon muoto!
9
406
Vastaukset
- harakanpesä = homo
Jep. Täytyy sanoa että vaikka vituttaa vetää kaljuks, mutta oon kuitenkin ehkä onnekas siinä mielessä että on hyvä kallonmuoto.
Toki ymmärrän että täälläkin palstalla käsittääkseni moni vetää finaa juurikin tuon takia.. hiuksethan eivät sillä kasva takaisin, mutta pakko on harakanpesää rokata. - hiustohtori
Munapää mikä munapää! Suosittelen peruukkia.
- kollismi
Kallon muodon voi leikkauttaa voihan sarvetkin ja nystyröitäkin asentaa nykyään :)
- Jonne-97
Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää
- Jonne-97
Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää Munapää
- joosebbi1
Mitäs te jonnet täällä teette? Vituttaako kun alkaa jo teininä lähtee letti vai mikä on
- Toinen jonne
Eikun meitä hävettää klanipäitten tai spedetukkien puolesta \;D/
- Mr. ratkaisu
Ala pitään sellasta juutalaisten kippa-lakkia sen suipon kaljun päällä, niin se enää kiinnitä huomiota.
- sitähän se onkin!
Se on varmaan yksi syy miksi rokata harakanpesää, eli on niin ruman muotoinen kallo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056