Jotain villiä huhua olen kuullu, että jossakin lukiossa Turussa toi kirjotettas skysyllä. Oisin äärettömän kiitollinen, jos joku asiasta tietävä vois selventää, mikä lukio on kyseessä. (Eli siis missä lukiossa kurssit menee järkevästi, niin että äikän voi kirjottaa syksyllä?)
Missä Turun lukiossa äikän yo syksyllä?
3
87
Vastaukset
- Utelias abi
Montako pakollista kurssia olet suorittanut äidinkielestä ?
- yo-ongelma
Mä oon nyt suorittanu vasta neljä kurssia ja olen siis tokalla. Mutta koska tavotteena ois hoitaa tuo lukio neljässä vuodessa ja vielä silleen, että kokonaisuudessaan kirjottaisin kuus ainetta, ois kiva saada jokaselle kolmelle kirjotuskerralle kaks kirjotettavaa. Mulla oliskin täysin realistiset mahollisuudet haalia noi kaikki äikän kurssit nelosen syksyyn mennessä, niin että kaikkien kurssien kokonaismäärä pysyy järkevänä.
- älä tee ongelmaa
Ei ole ongelmaa, kirjoitat vain, milloin haluat. Kirjoitukset on keväällä ja syksyllä, koulujen opetus pyörii koko ajan. Kai nyt koulun opit muutaman kuukauden päässä pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706