Perussuomalaisen polittisen

elämän koko kuva

on näkyvissä tällä palstalla.
No mitä muuta sitä voikaan odottaa !
Sivun kun läpi lukee niin ei tarvitse Perussuomalisia äänestää seuraavissakaan vaaleissa.

10

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansa ihmettelee

Persuja kiinnostavat vain alapään jutut? Outoa.

• komutus ulos

Tehdään yhdessä anomus että

Hakkarainen eroaa eduskunnasta ja poistuu politiikasta

ja vastalahjaksi kommunistit poistetaan eduskunnasta

eli vasemmistoliiton paikat jätetään tyhjiksi

Perustelu: Hakkaraisen puuhat eivät sovi Ukraina-kriisin
      hoitamiseen

eikä tällaisen kriisin aikana eduskunnassa voida pitää kommunisteja,

se olisi aivan väärä signaali maailmalle.

Komujen ajaminen vaaleilla marginaaliin tapahtuu muuten vasta 2015
      eduskuntavaaleissa, olisi parempi jo nyt.

• Iso antaa enemmän

Onko Hakkaraisella Putinia tai edes Halla-ahoa suurempi?

• Komun tulos

ai kauhian, kauhia, mie kun olin pikkupoika pelkäsin pimmeetä ja nyt kun olen iso poika pelkään pimmeetä, voi kauhian, kauhia.
        Arvaas mitä, no kun olin pikkupoika äiti pelotteli mustalaisella ja mustalla miehellä ja voi kauhian, kauhia mie pelekäsin mustalaista ja tumma miestä ja nyt kun olen iso poika pelekkaan mustalaista ja tummaa miestä, voi kauhian, kauhia.
        Arvaa mitä, kun olin pikkupoika mie pelekäsin kommunistii voi kauhian, kauhia ja nyt kun olen isopoika mie pelekkään kommunistiä, voi kauhian, kauhia
        Kun mie olin pikkupoika pelekäsin vennamolaisia voi kauhian, kauhia ja nyt kun oon isopoika pelekkään Persuja voi kauhian, kauhia.
        Mie kun olin pikkupoika pelekäsin kaikkee mikä liikku voi kauhia, kauhia ja nyt kun oon isopoika pelekkään kaikkee mikä liikkuu voi kauhia, kauhia.

No mie oon pesunkestävä Perussuomalainen ja en ymmärrä mitä ympärillä tapahtuu, voi kauhian, kauhia.

Oonkohan minä ihan Teuvo ?

• Pyrsseli ihmettelee

Teuvon patsaalla ei saa kuitenkaan olla isompi viisari kuin isä timo patsaalla? Todellisuus ei merkitse persuille paljon tässäkään asiassa?

• PELASTASUOMI PS

Esko Seppänen pelasti Suomen

Esko Seppänen ilmoitti tv-haastettelussa MTV:ssä äänestävänsä
      Sauli Niinistöä kun siitä tulee hyvää
      http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2728548/seppanen-aanestaa-nyt-niinistoa
      Esko Seppänen siirsi työväen joukot luokkataisteluun
      järkevän Sauli Niinistön puolesta

Esko Seppänen pelasti Suomen homolta

Miltä se olisikaan näyttänyt jos Suomen ensimmäinen
      nainen olisi Jennin sijaan ecuadorilainen parturi

1. millä se on saanut kansalaisoikeudet
      2. onko Suomessa parturivaje
      3. osaako suomalainen kadulla kysyttäessä tavata ecuador
      4. osaako ecuadorilainen sanoa sijamuodon vajanto yksikkömuodon
      sanasta tie.

• No joo, no jaa

En ole koskaan ymmärtänyt kapea katseista politiikkaa ja tätä Suomen tila;

1) Perussuomalaiset, ei millään tavalla vakavasti otettava poliittinen puolue,
      vakavasti on otettava se, että tässä kehityksessä ja kannatuksessa on vaarallisia pirteitä, liikaa vihamielisyyttä.

2 ) RKP, aina hallituksessa vaikka kannatus ei sitä edellytä, no talousmahti on vielä takana

3 ) SDP, valta puolue, unohtanut puolueen lähtökohdan ja muuttunut vastenmieliseksi

4 ) Vihreät, puolue tulisi poistaa tarpeettomana puoluerekisteristä

5 ) Vasemmistoliitto, myynyt työväenperiaatteen hallituspaikan myötä.
      Poliittinen keskonen puheenjohtajana

6 ) Kristilliset arvot selkeemmin esiin, Päivi on hyvä

7 ) Kokoomus, juppi-keskosten valtaryhmä ohjaksissa, järkevämmät kokoomuslaiset laitettu syrjään

Kai niitä muitakin puolueita on mutta kuuluvat katoavaan kansanperinteeseen

• Kyrpä

Ongelma taitaa kaikissa puolueissalla se, että edustajat ajavat ainoastaan omaa etuaan. Hyvät ideat ammutaan alas koska pelätään oman tai puolueen kannatuksen laskevan.

• Kyrpä

Puolueissa....

• vastranssuhomppelit

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe