onko hyväksyttävää?

ihmetys

olen jo neljääkymppiä lähestyvä nainen ja kutsuin pari kaveria kylään. Eli otetaan parit ja lähetään baariin. mieheni on myös kotona.(yhdessä oltu 15v.)ongelma oli se, että toinen kaveri on mies, jonka olen tuntenut 20v.,aina oltu pelkkiä kavereita.
En osannut taaskaan varautua (itse en osaa olla oikein mustasukkainen) että tekoni olikin "härski" ja että "tuon kotiin oudon jätkän". No, mies suuttui,ja lähti ennen kuin yksikään kaveri on tullut...siis kai nyt aikuiset ihmiset voi muutaman tunnin istua iltaa oli sitten miehiä tai naisia?siis yhdessä mehen kanssa...
En ymmärrä yhtään,että tein jotain väärin?
kyllä mun mielestä voin kutsua kylään kotiini tuttuja miehiä ja naisia.eikö se ole ihan normaalia?siis kun mies on paikalla itsekin!

4

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+8

      Tottakai on ok, saahan ihmisillä kavereita olla ja ihan riippumatta sukupuolesta. En suoraan sanottuna ymmärrä ihmisiä jotka odottavat että suhteen alkaessa ei saa hengata enää vastaikkaista sukupuolta olevien ystävien kanssa.

      Tuossa sinun tarinassa sinänsä vähän outoa että jos olette olleet jo 15v yhdessä niin miten se 20v vanha ystävä tulee enää tuossa vaiheessa outona asiana miehelle? Tai sitten vaan ymmärsin väärin ja noin on siis käynyt aina kun olet viettänyt aikaa kyseisen miehen kanssa.

    • ihmetys

      no, mies pyysi anteeksi käytöstään...ei meillä siis kokoajan ravaa ystäviä kylässä juurikin siksi ,ettei mies pidä mun ystävistä.sitä en tiedä miksi.
      hän ei siis tunne ,eikä halua tuntea ystäviäni(mikä on hassua sinänsä,juuri tuon mustasukkaisuuden takia luulis ...)
      ja myöskään mä en ole mukana juurikaan hänen ystäviensä kinkereissä,näin se on ollut ja ihan miehen "toiveen" mukaan. joo, kuullostaa omituiselta nyt kun sen kirjoitan tähän...ehkä meidän reilun kymmenen vuoden ikäero on syynä...

      • twiikeri1

        pidä varas tuon miehen kanssa. mustasukkaisuus johtuu yleensä projisoinnista, eli siitä että henkilö itsee tekee jotain, ja peilaa omaa käytöstään muihin olettaen että muut ovat samanlaisia. tässä tap. pettäjiä. ja kun siihen yhdistää miehesi halun jättää sinut pois illanvietoistaan, ei näytä hyvältä.


    • ihmetys

      olen tällänen rauhallinen kotihiiri, joka ei osaa olla mustasukkainen .olen aina ajatellut,että toista ei voi omistaa....kiinni en miestäni oo saanut, enkä kuullut huhujakaan..tiedä sitten mitä touhuaa.
      kaippa olen sinisilmäinen, mutta en osaa elämääni muutenkaan elää =)
      jos joskus selviää, että on käyny vieraissa, eroan. mutta kyttäämään en ala, ehkä kannattaisi opetella kuitenkin vähä "kattomaan"....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe