Sininen viikko sinun kanssasi the M

hieman levoton

tänä iltana olen, kun ajattelen sinua. Olen lukenut lehdistä, että noin niin kuin yleisesti seksin harrastaminen on vähentynyt. Syystä ja toisesta. Mitähän jos (iiihan testimielessä ;) viettäisimme viikon vain ja ainoastaan keskenämme?

https://www.youtube.com/watch?v=eA4_O3oeJCw

13

782

Vastaukset

• sopis miulle jos eräs entinen tyttölapsi nykyisin naisihminen kysyisi irl samaa..

• Jos se on puhtaasti tieteen nimissä niin kuka siitä voi kieltäytyä vai mitä? ;)
      Mukava ajatus eli ei muuta kuin toteuttamaan sitä the M kanssa. :)

• Niin, tämähän ei olisi poikkitieteellistä tutkimusta. Mutta sininen viikko... ajattelehan miten ihanaa se olisi. Hän tosiaankin saa mieleni hyrräämään ja se taas on suorassa yhteydessä kaikkeen muuhun mielenkiintoiseen reaktioon. Eli kokonaisvaltaisesti saisi minut parantaa tästä hmm.. taudista, jos sitä sen viikon jälkeen edes haluaisi.

• Nyt hieman mietityttää tuo väri sininen.Mistä sinullle tuli mieleen juuri sininen.Olen joskus lukenut joitain ajatelmia netissä.Muistan jonkun maininneen sinisen hetken tai jotain siihen suuntaan.Itse pidän sinisestä,koska se viittaa väriin,jonka näen erään kauniin naisen silmistä,joita voisin katsoa loputtomiin.Tämä vain toiveajattelua,koska olen varmasti ujompi kuin hän ja varmasti käännän katseeni ensin,kun alkaa tuntua...

• Sininen viikko vihjaa suoraviivaisesti. Hmmm, ota selvää jos kiinnostaa. Mutta joka tapauksessa minä lataisin jääkaapin ja hiilihappopatruunat ja kaasupullot ja klapit. Sillä tutkimusrauhaa ei saisi häiritä mikään eikä ketään. Puhelimet äänettömäksi ja lupa on ainoastaan vastata siihen. Tietsat on täysin kielletyllä alueella. Ajattele, miten olisi ihanaa. Ihan saa veren kiehumaan jo pelkkä ajatus. Onkohan meillä lomaa samaan aikaan? Olisiko hänellä uudisraivaajahenkeä? Sen tiedän, että alkukantaiset vietit hänessä jylläävät vahvana.

• Ap. kirjoitti:

Sininen viikko vihjaa suoraviivaisesti. Hmmm, ota selvää jos kiinnostaa. Mutta joka tapauksessa minä lataisin jääkaapin ja hiilihappopatruunat ja kaasupullot ja klapit. Sillä tutkimusrauhaa ei saisi häiritä mikään eikä ketään. Puhelimet äänettömäksi ja lupa on ainoastaan vastata siihen. Tietsat on täysin kielletyllä alueella. Ajattele, miten olisi ihanaa. Ihan saa veren kiehumaan jo pelkkä ajatus. Onkohan meillä lomaa samaan aikaan? Olisiko hänellä uudisraivaajahenkeä? Sen tiedän, että alkukantaiset vietit hänessä jylläävät vahvana.

Sinisilmän kanssa voisin olla pitempäänkin kuin viikon.Himoa.Voisihan se olla myös äänekästä,jos oikein innostumme?Missä olet aikonut tutkimuksen suorittaa? Joku mökki korvessa vai?

• Mulle riittäis edes 13 min 17 s, vaikka voihan siitäkin tulla riippuvaisexi. Se olis mulle once in a lifetime -huippu. En vaan tiedä monesko "the M" olen täälläpäin. Ehkä kolmas tai 33. Päätin vain kokeilla onneani.

• Ota vain M, ihan rauhassa. Minä viettelen THE M:n, hänen kanssaan ei ole kolmiodraamavirityksiä. Pikkuhiljaa hän tulee lähemmäksi ja lähemmäksi. On oltava malttia, hän on liian upea Mies, että kiihkoilemalla irl peloittaisin hänet pois. Joten kiihkoilen täällä palstalla jossa sana on vapaa. Mutta hyvä leffa, olen nähnyt sen muutamaan kertaan.

Siniselle vastaukseksi kysymykseensä. Korvessapa hyvinkin, oikeammin paratiisissa.

Kuuma kesä ja hänen kuuma ihonsa, saisi polttomerkitä minut.

• Ap ;) kirjoitti:

Ota vain M, ihan rauhassa. Minä viettelen THE M:n, hänen kanssaan ei ole kolmiodraamavirityksiä. Pikkuhiljaa hän tulee lähemmäksi ja lähemmäksi. On oltava malttia, hän on liian upea Mies, että kiihkoilemalla irl peloittaisin hänet pois. Joten kiihkoilen täällä palstalla jossa sana on vapaa. Mutta hyvä leffa, olen nähnyt sen muutamaan kertaan.

Siniselle vastaukseksi kysymykseensä. Korvessapa hyvinkin, oikeammin paratiisissa.

Tuntomerkkejä paratiisista?

• Sininen kirjoitti:

Tuntomerkkejä paratiisista?

"Ei onni kärsi katseit' ihmisten,
        Kell onni on, se käyköön korpehen
        ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
        ja hiljaa iloitkohon onnestaan."

• Ap. kirjoitti:

"Ei onni kärsi katseit' ihmisten,
        Kell onni on, se käyköön korpehen
        ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
        ja hiljaa iloitkohon onnestaan."

Kaunis runo

• Ap ;) kirjoitti:

Ota vain M, ihan rauhassa. Minä viettelen THE M:n, hänen kanssaan ei ole kolmiodraamavirityksiä. Pikkuhiljaa hän tulee lähemmäksi ja lähemmäksi. On oltava malttia, hän on liian upea Mies, että kiihkoilemalla irl peloittaisin hänet pois. Joten kiihkoilen täällä palstalla jossa sana on vapaa. Mutta hyvä leffa, olen nähnyt sen muutamaan kertaan.

:D kiihkoilet. No siinäpä sitten kiihkoilet ihan rauhassa. Olis ihan kiva jos välillä kiihkoilisit irl myös ;D

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teltta-asuminen ympäri vuoden?

Miten teltassa asuminen onnistuisi Suomen olosuhteissa ympäri vuoden? Varmaan hyvät makuupussit ja ulkovaatteet pitäisi olla. Onko joku muukin kokeill
      Maailman menoa
      242
      3478
    2. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
      Seinäjoki
      27
      2058
    3. Tanelinrannassa tulipalo

Tanelinrannassa oli la-su välisenä yönä tulipalo, jossa menehtyi vajaa viisikymppinen pariskunta. Talo päältä päin ihan ok kunnossa, mutta palokunta s
      Seinäjoki
      18
      1500