Sininen viikko sinun kanssasi the M

hieman levoton

tänä iltana olen, kun ajattelen sinua. Olen lukenut lehdistä, että noin niin kuin yleisesti seksin harrastaminen on vähentynyt. Syystä ja toisesta. Mitähän jos (iiihan testimielessä ;) viettäisimme viikon vain ja ainoastaan keskenämme?

https://www.youtube.com/watch?v=eA4_O3oeJCw

13

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakaa ja varma

      sopis miulle jos eräs entinen tyttölapsi nykyisin naisihminen kysyisi irl samaa..

    • Aloittajalle :)

      Jos se on puhtaasti tieteen nimissä niin kuka siitä voi kieltäytyä vai mitä? ;)
      Mukava ajatus eli ei muuta kuin toteuttamaan sitä the M kanssa. :)

      • Ap.

        Niin, tämähän ei olisi poikkitieteellistä tutkimusta. Mutta sininen viikko... ajattelehan miten ihanaa se olisi. Hän tosiaankin saa mieleni hyrräämään ja se taas on suorassa yhteydessä kaikkeen muuhun mielenkiintoiseen reaktioon. Eli kokonaisvaltaisesti saisi minut parantaa tästä hmm.. taudista, jos sitä sen viikon jälkeen edes haluaisi.


    • Sininen

      Nyt hieman mietityttää tuo väri sininen.Mistä sinullle tuli mieleen juuri sininen.Olen joskus lukenut joitain ajatelmia netissä.Muistan jonkun maininneen sinisen hetken tai jotain siihen suuntaan.Itse pidän sinisestä,koska se viittaa väriin,jonka näen erään kauniin naisen silmistä,joita voisin katsoa loputtomiin.Tämä vain toiveajattelua,koska olen varmasti ujompi kuin hän ja varmasti käännän katseeni ensin,kun alkaa tuntua...

      • Ap.

        Sininen viikko vihjaa suoraviivaisesti. Hmmm, ota selvää jos kiinnostaa. Mutta joka tapauksessa minä lataisin jääkaapin ja hiilihappopatruunat ja kaasupullot ja klapit. Sillä tutkimusrauhaa ei saisi häiritä mikään eikä ketään. Puhelimet äänettömäksi ja lupa on ainoastaan vastata siihen. Tietsat on täysin kielletyllä alueella. Ajattele, miten olisi ihanaa. Ihan saa veren kiehumaan jo pelkkä ajatus. Onkohan meillä lomaa samaan aikaan? Olisiko hänellä uudisraivaajahenkeä? Sen tiedän, että alkukantaiset vietit hänessä jylläävät vahvana.


      • Sininen
        Ap. kirjoitti:

        Sininen viikko vihjaa suoraviivaisesti. Hmmm, ota selvää jos kiinnostaa. Mutta joka tapauksessa minä lataisin jääkaapin ja hiilihappopatruunat ja kaasupullot ja klapit. Sillä tutkimusrauhaa ei saisi häiritä mikään eikä ketään. Puhelimet äänettömäksi ja lupa on ainoastaan vastata siihen. Tietsat on täysin kielletyllä alueella. Ajattele, miten olisi ihanaa. Ihan saa veren kiehumaan jo pelkkä ajatus. Onkohan meillä lomaa samaan aikaan? Olisiko hänellä uudisraivaajahenkeä? Sen tiedän, että alkukantaiset vietit hänessä jylläävät vahvana.

        Sinisilmän kanssa voisin olla pitempäänkin kuin viikon.Himoa.Voisihan se olla myös äänekästä,jos oikein innostumme?Missä olet aikonut tutkimuksen suorittaa? Joku mökki korvessa vai?


    • dynamo hum

      Mulle riittäis edes 13 min 17 s, vaikka voihan siitäkin tulla riippuvaisexi. Se olis mulle once in a lifetime -huippu. En vaan tiedä monesko "the M" olen täälläpäin. Ehkä kolmas tai 33. Päätin vain kokeilla onneani.

    • Tämä on tosi
      • Ap ;)

        Ota vain M, ihan rauhassa. Minä viettelen THE M:n, hänen kanssaan ei ole kolmiodraamavirityksiä. Pikkuhiljaa hän tulee lähemmäksi ja lähemmäksi. On oltava malttia, hän on liian upea Mies, että kiihkoilemalla irl peloittaisin hänet pois. Joten kiihkoilen täällä palstalla jossa sana on vapaa. Mutta hyvä leffa, olen nähnyt sen muutamaan kertaan.

        Siniselle vastaukseksi kysymykseensä. Korvessapa hyvinkin, oikeammin paratiisissa.

        Kuuma kesä ja hänen kuuma ihonsa, saisi polttomerkitä minut.


      • Sininen
        Ap ;) kirjoitti:

        Ota vain M, ihan rauhassa. Minä viettelen THE M:n, hänen kanssaan ei ole kolmiodraamavirityksiä. Pikkuhiljaa hän tulee lähemmäksi ja lähemmäksi. On oltava malttia, hän on liian upea Mies, että kiihkoilemalla irl peloittaisin hänet pois. Joten kiihkoilen täällä palstalla jossa sana on vapaa. Mutta hyvä leffa, olen nähnyt sen muutamaan kertaan.

        Siniselle vastaukseksi kysymykseensä. Korvessapa hyvinkin, oikeammin paratiisissa.

        Kuuma kesä ja hänen kuuma ihonsa, saisi polttomerkitä minut.

        Tuntomerkkejä paratiisista?


      • Ap.
        Sininen kirjoitti:

        Tuntomerkkejä paratiisista?

        "Ei onni kärsi katseit' ihmisten,
        Kell onni on, se käyköön korpehen
        ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
        ja hiljaa iloitkohon onnestaan."


      • Sininen
        Ap. kirjoitti:

        "Ei onni kärsi katseit' ihmisten,
        Kell onni on, se käyköön korpehen
        ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
        ja hiljaa iloitkohon onnestaan."

        Kaunis runo


      • Hot the M
        Ap ;) kirjoitti:

        Ota vain M, ihan rauhassa. Minä viettelen THE M:n, hänen kanssaan ei ole kolmiodraamavirityksiä. Pikkuhiljaa hän tulee lähemmäksi ja lähemmäksi. On oltava malttia, hän on liian upea Mies, että kiihkoilemalla irl peloittaisin hänet pois. Joten kiihkoilen täällä palstalla jossa sana on vapaa. Mutta hyvä leffa, olen nähnyt sen muutamaan kertaan.

        Siniselle vastaukseksi kysymykseensä. Korvessapa hyvinkin, oikeammin paratiisissa.

        Kuuma kesä ja hänen kuuma ihonsa, saisi polttomerkitä minut.

        :D kiihkoilet. No siinäpä sitten kiihkoilet ihan rauhassa. Olis ihan kiva jos välillä kiihkoilisit irl myös ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe