Tuli sekin koettua. Olen ollut niin tyhmä,kun luulin häntä ystäväkseni.
On pahempaa menettää ystävä kuin
24
351
Vastaukset
- been there
Mitä tapahtui?
Kaksinaamaiset ja kieroilijat... eivät ole oikein ystäviä lainkaan, koskaan olleetkaan.- ap.
Kaikki alkoi kai siitä, kun kerroin tunteeni hänelle. Hänellä on hyvä sydän, ei kieroilija. Mutta ei hän halua olla enää ystäväni.
- siis
ap. kirjoitti:
Kaikki alkoi kai siitä, kun kerroin tunteeni hänelle. Hänellä on hyvä sydän, ei kieroilija. Mutta ei hän halua olla enää ystäväni.
Sanoiko hän ,ettei olisi .Jos menee vähän aikaa miettiessä miten siihen
suhtautuu. Kumma olisi jos ei ystävyys kelpaa. - ap.
siis kirjoitti:
Sanoiko hän ,ettei olisi .Jos menee vähän aikaa miettiessä miten siihen
suhtautuu. Kumma olisi jos ei ystävyys kelpaa.Kertoi viestillä ettei halua enää olla missään tekemisissä. Kerettiin tuntemaan kuitenkin useampi vuosi ja oli hänellä aikaa miettiä sanojaan.
- Vai mitä.
Hah. Mietit nyt vaan tulevaisuutta. Historiaa ei kaivata uudessa suhteessa.
- Pettynyt nainen
Kaikenlaisia kavereita tulee ja menee,vain tosiystävät tulee jäädäkseen.
- ed.
Pettynyt nainen kirjoitti:
Kaikenlaisia kavereita tulee ja menee,vain tosiystävät tulee jäädäkseen.
Luulen nyt löytäneeni tosi ystävän. Hän on hyvä ihminen. Sinäkin löydät joku päivä.
- koettu
huomasin ihan saman asian...
- harmittaa:(
Minulle kävi samoin.. sanoisinko n. 13 vuotta sitten. Petyin pahasti ja sanoin pahasti hänelle. Olimme täysin vieraat toisillemme ainakin kahdeksan vuotta.. sitten pyysin anteeksi, että ystävyytemme meni. En sitä, että suutuin - vaan sitä että ystävävyytemme meni. Sitä kaipaan kyllä! Mutta. En olisi luottanut häneen enää. Toivottavasti saatte sovittua ystäväsi kanssa. Minua harmittaa vieläkin. Olismmeko kyenneet sopia. En tiedä.
- harmittaa:(
Miinustaja. Etkö ole koskaan joutunut itse luopumaan ystävästäsi?
Ajattelen, että olet kylmä ja tunteeton, sinä miinustelija!
Toivottavasti vielä joskus kasvat ihmisenä sinäkin.
- hohoijaaaaaaaa
Toivottavasti otat opiksesi.
Ystävät ovat vain ja ainoastaan ystäviä ! Luonnollisesti ystäväsi on pettynyt sinuun. Luuli saavansa ystävän.....ei ahdistelijaa...- justJOo
Ai että ap on joku ahdistelija. Ei kannattaisi tuntemattomia leimata :(
- naatti
Kyllä muuten sen voi kokea "ahdisteluksi" jos luulee olevansa vain ystävä ja toinen alkaa pommittaa "rakkausviestillä".
Hämmentyy ja nolostuu sitä vähemmästäkin.- pissedOff
Jos kertoo tunteensa niin onko se pommittamista???
Don't flatter yourself tekisi mieli sanoa....... - pissedOff
Jatkan vielä.
Ajattelisin, että sen energian jonka käytät siihen hämmentymiseen ja nolostumiseen voisit suunnata sellaisen vastauksen kirjoittamiseen, josta ilmenee suoraan ilman kiertelyitä, ettet ole kiinnostunut hänestä samalla tavalla. Tämän sanottuasi hän tuskin jatkaa "pommittamista". Eikös vaan? - ap.
Yhdessä s-postissa vain kerroin tunteeni. Tarkoitus oli olla rehellinen, jotta voisimme jatkaa ystävyyttä. Ei minulla ollut romanttisia toiveita yhdessäolosta. Minä olen nainen ja hän mies, selvennykseksi vain.
- jgyyukfghj
pissedOff kirjoitti:
Jatkan vielä.
Ajattelisin, että sen energian jonka käytät siihen hämmentymiseen ja nolostumiseen voisit suunnata sellaisen vastauksen kirjoittamiseen, josta ilmenee suoraan ilman kiertelyitä, ettet ole kiinnostunut hänestä samalla tavalla. Tämän sanottuasi hän tuskin jatkaa "pommittamista". Eikös vaan?Tuskin jatkaa, ei ainakaan pitäisi.
Joskin yleisellä tasolla ja sukupuolet miten päin tahansa, "ystävyydellä" taitaa olla vähemmän hyvät ennusteet, milloin toiselle se tarkoittaa oikeasti ystävyyttä eikä muuta kiinnostusta ole yhtään, toisella taas on voimakkaat piilotunteet ja hänelle "ystävyys" tarkoittaa kerta toisensa jälkeen tilaisuutta, että ehkä sittenkin joku päivä vielä. - ap.
jgyyukfghj kirjoitti:
Tuskin jatkaa, ei ainakaan pitäisi.
Joskin yleisellä tasolla ja sukupuolet miten päin tahansa, "ystävyydellä" taitaa olla vähemmän hyvät ennusteet, milloin toiselle se tarkoittaa oikeasti ystävyyttä eikä muuta kiinnostusta ole yhtään, toisella taas on voimakkaat piilotunteet ja hänelle "ystävyys" tarkoittaa kerta toisensa jälkeen tilaisuutta, että ehkä sittenkin joku päivä vielä.Kunnioitan hänen toivettaan, enkä ole enää yhteydessä mitenkään. Meidän kohtaamisissa minulla ei ollut sellaista tunnetta, että haluan jotain enempää kuin ystävyyttä. Pidin kovasti hänen seurastaan ja ihastus tuli kuin puun takaa. Toki tulin surulliseksi, kun pidin hänestä enemmän kuin ystävänä, mutta tilanteet muuttuvat. Kauan meni etten tavannut ketään muuta kiinostavaa. Nyt kuitenkin olen huomannut kiinnostuvani muistakin. Ihastuksia tulee ja menee parisuhteissakin, näköjään joskus kaveruussuhteissakin.
- järki käteen
Aina ei tarvitse olla "rehellinen". Taidat piiloutua tuon sanan taakse:)) Miksi muuten olisit kertonut olevasi ihastunut jos et olisi toivonut jotain muuta.
Aikuisena (?) pitäisi tietää että joskus on hyvä jättää sanomatta kaikkea.
Ystäviä ei voi olla jos toinen on ihastunut. Rikoit sääntöä n.1.- ap.
Kerroin, koska halusin jatkaa elämää ilman ihastuksen tunteita. Ette tunne minun ajatusmaailmaani, enkä ymmärrä mitä tarkoitit sanoilla piiloutua rehellisyyden taakse. Halusin säilyttää ystävyyden ja olla rehellinen ja avoin, minusta pahempaa oli piilotella ja valehdella. Olen aikuinen ihminen. Aina ei tarvitse toimia tunteidensa mukaan, mutta ihastumistani en voinut estää, vaikka yritin.
- sivusta tää
Ystävän, oikean ystävän tunnistaa ja ystävyys on pysyy, tuli tiellesi uusia ystäviä tai rakastettuja ystävyys pysyy, muuten tuskin ystävyyttä ollutkaan vain pintapuolista tuttavuutta.
Tosi ystävä hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Ei tuomitse, vaan on tukena, ystävyys on kuitenkin vuorovaikutteista, molemmat tukevat ja auttavat silloin vastavuoroisesti.
Hiljaa kiitän mielessäni ystävistä :) - hölmöööö
Ajattelepas nyt oikeasti.
Ystävyys ei ole romanttisia tunteita toisia kohtaan. Se tunne on parisuhteessa.
Ystävyys on ystävyyttä.
Kyllä sitä tuntee olonsa vaivaantuneeksi jos tietää että toinen on ihastunut. Ystävyys muuttaa muotoaan. - PetettyM
Että rakkaus katoaa on inhimillistä, mutta ystävän petos on jotain mitä ei voi koskaan käsittää.
- M täälläkin.
Voimia sulle, hän ei sitten ollut tosi ystävä.
Minun ystävät eivät ole koskaan pettäneet, luotan heihin 100 prosenttisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910