Laula nainen mulle

haaveilen vaan yksin

unilaulu tai kerro iltasatu.

Jookos ?

16

190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä lauluni
      • Voisko nähdä?

Kenelle tämä ?

• satutäti

No
      Olipa kerran pieni pesukarhu. Hän asui pienessä kolossa lammenrannalla. Joka aamu hän peseytyi kauniin kiiltävässä lammessa jossa asusteli paljon kaloja,pesukarhua hirvitti kalat jotka tulivat joka kerta näykkimään hänen tassujaan luullen niitä ruoaksi,pesukarhua jopa kutitti niin paljon se että siihen alkoi nousemaan paukamia ja ihottumaa koska hän oli allerginen kaloille,hänellä oli kala- allergia. Joka päivä hän pesun jälkeen kutkutti ja raapi jalkojaan niin paljon että jopa karvaakin alkoi lähtemään tuppoina. Pesukarhu oli epätoivoissaan eikä tiennyt mitä hän oikein tekisi tälle häiritsevälle ja kutisevalle ongelmalle, hän lopulta istui puunkannon päälle ja rupesi suruissaan kyynelehtimään niin kovin äänekkäästi että pöllö heräsi viereisestä puusta ja mulkaisi vihaisena ja sanoi: mitä hittoa märiset siinä? anna mun nukkua, mulla on illalla töitä ja sä häiritset arvokasta untani! Pesukarhu kertoi sattumuksensa ja miksi hän itkee...
      Jatkuu joku toinen päivä..huh tulee muuten tähän liian pitkä satu

• voi herraisä!

Mitä helvettiä se pesukarhu kylpi lammessa? SE NUOLEE ITSENSÄ PUHTAAKSI!

Ei ole ihmekään etä tulee kaikkea...

Nyt nuolet ittes! Etkä mene lähellekään lampea!

• satutäti
        voi herraisä! kirjoitti:

Mitä helvettiä se pesukarhu kylpi lammessa? SE NUOLEE ITSENSÄ PUHTAAKSI!

Ei ole ihmekään etä tulee kaikkea...

Nyt nuolet ittes! Etkä mene lähellekään lampea!

hei ei tähän satuun käärme kuulu.. hus pois!!

• laulelen

Karhunpoika sairastaa,
      häntä hellikäämme.
      Lääkkehillä hoidelkaa nalle-ystäväämme.
      Uni paras lääke on,
      siitä nauttikaamme.
      Nalle-raukan kuntohon
      aamuksi jo saamme.

• Tässä lauluni

10 pistettä ;). Kerro vaan loputkin, niin ei mene yöuni kun jään miettimään sitä että paraniko pesukarhun tassut koskaan.

• C. Andersen

Olipa kerran nainen, jonka sydämen aika pysäytti. Se kävi aina aikaa 15. syyskuuta 1997 kun nainen oli vasta 17-vuotias tyttö, eikä tuohon pysähtymiseen ollut mitään tiettyä syytä. Se sydän vain jäi tuohon päivään ja tuohon vuoteen ja nainen sen ympärillä vanheni, aikuistui, eli elämäänsä, mutta sydän oli yhä tuon 17-vuotiaan tytön toiveineen ja haluineen, pelkoineen sekä kokemuksineen. Eikä nainen edes huomannut tätä hänessä vallitsevaa ristiriitaa. Aika vain soljui hänen ohitseen, eikä elämä tuntunut tarttuvan. Ystävät ympärillä seurustelivat, menivät yhteen, erosivat, löysivät ja varttuivat, saivat lapsiakin, mutta nainen vain eli 17-vuotiaan tytön sydän rinnassaan, kunnes eräänä päivänä hän tapasi miehen, joka sai hänen sydämensä järkyttymään ja nainen tunsi sen itsekin. Hän tunsi miten se hätääntyi ja lepatteli kuin lintu ikkunalasin takana, eikä ensin ymmärtänyt miksi, kunnes sydän rauhoittui ja nainen kuunteli sitä. Sitä sanotaan että sydän luo ympärilleen magneettikentän ja ehkä tuo sydän oli etsinyt kaltaistaan, odottanut hiljaa, kunnes oli löytänyt, mutta sydän ei ollut ymmärtänyt ajan kulumista. Siksi se hätääntyi. Sydän tunnisti tuon miehen, tunnisti tämän omakseen, mutta ymmärsi myös miten yli kymmenen vuotta erotti häntä sekä tuon miehen sydäntä, joka oli elänyt kuten muutkin, antanut kokemusten rikastuttaa itseään ja naisen sydän tunsi itsensa niin nuoreksi ja kokemattomaksi, eikä tiennyt miten hän voisi tuon miehen valloittaa ja miten saada ymmärtämään, että kuorensa alla hän olikin yhä 17-vuotias tyttö, joka oli pysäyttänyt ajan.

• Tuohan on

kuin kertomus minusta.

• tositarinaa1

Kuulostaa todenmukaiselta. Minunkin sydämeni jäätyi joskus. Ennen tuota ikää. Se suli kyllä, särkyi ja murtui. Niin kävi. Mutta en ole tuo tyttö.

• "olen täynnä ikävän tulta
      Se on niin kuin raskas kulta
      Minä elää voin
      minä almutta elää voin"

• enkä kyllä varmana

Ny ei kyllä viel nukuta :)

• pelottaa

lukea noita viestejänne. Sairaalta kuulostaa, enkä osaa edes sanoa miksi. Olen vieraantunut palstalta, pidempään täältä poissaollena huomaa aina, että miten kipeätä tämä onkaan.

• Kerro, ilmoita

Lauloin eilen illalla ja laulan taas huomenillalla. Voisin laulaa sullekin, jos tietäisin miten ja missä.

• Vieläkin laulattaa
    • 1+1

Nalle on viihteellä. Nalle haluaa kuunnella iltasatuja livenä ... Nallella on ikävä. Sen takia nalle on vähän pipi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      151
      4929
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      19
      3555
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      159
      3364
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2851
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      97
      2608
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1863
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1595
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1472
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      144
      1470
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1277
    Aihe