Onkohan täällä kohtalotovereita...? Mulla on todella usein niin, että leposyke nousee yli sadan nukkuessa ja herään siihen, että pumppu hakkaa ja korvissa kohisee. Olen sairastanut kilpparitaudin, jossa tämä nousu oli normaalia, mutta arvot olleet jos yli puoli vuotta täysin normaalit ja olen rampannut näiden oireiden takia lääkäristä toiselle eikä kukaan oikein ole keksinyt mikä tämän voi tehdä.
Viikko sitten sain SVT rytmihäiriön ekaa kerrtaa elämässni ja sekin tuli ihan istuessa lautapeliä pelaten.
Olisi ihanaa päästä sellaiseen tilaan ettei tarvis kokoajan miettiä mitähän toi pumppu tekee kun se hypähtelee välillä miten sattuu - toki olen miettinyt olenko niin tarkkaavaiseksi alkanut, että huomaan herkemmin sellaiset asiat mitä on jo aiemminkin ollut.
Mutta jos on muita joilla on samaa ongelmaa niin olisin todella kiitollinen jos osaatte kertoa mikä on auttanut. Olen jumpanunt ja syönyt kaikenlaista lisää (seleeniä, magneesiumia, d-vitamiinia yms) mutta eipä tilanne paljoa ole muuttunut. Välillä voi olla jopa viikko tai parikin kun on ihan normaali olo, mutta sitten taas pamahtaa tuntemukset päälle - ainoa lohtu on ollut kun lääkärit on sanoneet, että jos olisi jotain vakavaa niin menisi huonommaksi eikä olisi näitä terveitä viikkoja välissä...
KIITOS jo etukäteen kaikesta infosta ja tsemppiä jokaiselle tällaisesta ja muistakin oireista kärsiville!!
Leposykkeen nousu nukkuessa
Mimmuvaan
2
129
Vastaukset
- Apneetikko
Uniapnea aiheuttaa sykkeen nousua, hapenpuutteen takia.
Kuorsaatko/pätkiikö hengitys yöllä?- Mimmutaas
Ei kyllä ole kukaan maininnut, että kuorsaisin.
Jäin tosin nyt miettimään, että kun mulla on nytkin vannemainen puristava tunne rintakehässä niin voihan olla että siksi hengittelen vähän pinnallisemmin ... KIITOS VINKISTÄ, pitää tutkia!! :)
On taas pahentunut nää ylävartalo oireet, sitä päivää odottaen, että vois olla oireeton... /S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794