http://www.youtube.com/watch?v=lK4GmcYD9-M
Kuvittelen, että hän välittää. V*tun harhat...pitäis vaan palata ruotuun ja lakata haaveilemasta siitä, mitä ei ole eikä koskaan tule.
Ikävä mielenterveyttä
13
93
Vastaukset
- Sanos
muuta. :(
- N2n
Miekin menetän kohta järkeni... Haaveilen ja kaipaan... Naista, jolla ei varmaan oo tunteita minua kohtaan. Kauniisti tänäänkin hymyili, mut niinpä hän muillekin... Kohta on pakko ottaa selvää tai pamahan ;)
- kyseleväinen
murteesi on tuttua. silti, ootko mistä päin suomea?
- N2n
kyseleväinen kirjoitti:
murteesi on tuttua. silti, ootko mistä päin suomea?
Itä-suomesta
- n + n
N2n kirjoitti:
Itä-suomesta
Niin minäkin, niin minäkin...017-alue =/
Uskalla enää edes katsoa silmiin, kun pelkään että murenen palasiksi hänen edessään. - N2n
n + n kirjoitti:
Niin minäkin, niin minäkin...017-alue =/
Uskalla enää edes katsoa silmiin, kun pelkään että murenen palasiksi hänen edessään.Eri alue....
- voi teitä
;D
- ,.m,.
Minä en palaa ruotuun ennenkuin homma on selvä. Sitä se rakkaus teettää ja harhoihinkaan en usko.
- naijnen
En voi itekkään sanoa muuta kun että nyt hajottaa ja pahasti.. tsempit teille kaikille sureville ja ikävöiville. mä vetäydyn nyt taloni perimmäiseen nurkkaan kyyhöttämään tuskani kanssa enkä koskaan tule sieltä pois. Se on ainoa turvallinen paikka, ainoa paikka maailmassa joka ei voi minua satuttaa. sinne ei kukaan muu pääse. naisten välinen rakkaus satuttaa oli kyse ystävyydestä tai parisuhteesta. molemmat menettäneenä tiedän..
- masentunut n
Olen kans iha loppu :((
- mutta minäpä
en ole! :D
- :((
Niin, kaikki masennus sitten tullut vaan mulle. Kiitti
- :$$$$
Ja siis Joo. Oot tosi rasittava. Nautitko aiheuttaa tuskaa ? Et käy ihan täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3511640Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san314583Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa624220Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1543545Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2432783Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382519Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2191980- 951489
Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3781389Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta201007