en ilman kiertelyä ja muuta pelailua: Mitä itse alunpitäen tällä palstalla olet tehnyt?
Naiselle
voin ottaa sinuun yhteyttä, jos pystyt
59
773
Vastaukset
- etsinyt
häntä
- sitäpä vain
IKävöinyt T alkuista miestä.
- Alun pitäen?
Löysin nämä palstat vuonna 2005 erästä ikävöidessäni. Nykyään jo ihan muut kuviot, mutta jäi tavaksi näitä lueskella.
- Silloin joskus
Hain tukea suhteen päättämiseen.
- miten kävi
Onnistuitko?
- en vastaa
Eiköhän jokainen ota yhteyttä toiseen jos on todellisella mielellä ja tahdolla liikkeellä,kyselemättä missään muualla kun kysyisi suoraan.
- ap.
Piiiiiip!!# Väärä vastaus. Jos tenttaa toista, pitää myös itse vastata
- en vastaa
ap. kirjoitti:
Piiiiiip!!# Väärä vastaus. Jos tenttaa toista, pitää myös itse vastata
Öh SILTI mä en sano mitään.
- Ikävöinyt
erästä (sinuako?) miestä muutamissa viesteissäni, ja kuluttanu aikaani. Se onkin siinä.
- ap.
Piiiiäpp!! Väärä vastaus!
- N2n
ap. kirjoitti:
Piiiiäpp!! Väärä vastaus!
Purkanut ihastus-tunteitani...
- Tunteiden purkaja
Oli tilanne jossa johonkin piti purkaa tunteita, ei oltu vielä kuitenkaan edetty tilanteessa niin pitkälle että olisin voinut suoraan viestiä hänelle kirjoittaa.
Sitten myöhemmin jäänyt purkamaan pahaa oloani ja ikävääni kun oli päästy tilanteeseen jossa kerroin tunteistani ja sain tietää hänen olevan varattu. - hävinnyt pelin
Kaipasin, etsin täältä...
- Elämä on
Selvittänyt (sekoittanut) pääni. Yrittänyt piilottaa sen kaikista kauneimman. Pilannut elämäni.Nykyään puhun vain suoraan. Harmi kun oli liian myöhäistä.
- 4+1
Joskus aikoinaan löysin ylipäätään suomi24- palstan googlettamalla...siis googletin jotain (en enää muista) ja päädyin tänne.
Sitten tapahtui kummia. Eräs teki vaikutuksen, sekä eräissä asioissa, että myös ihmisenä. Hän valloitti sydämeni ja jätti sinne liekin joka aina vaan palaa, palaa, palaa...ihastuin ja rakastuin.- ap.
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Epämääräistä!!!!!!!!•!!!!!!!!!!!!!
- no herranjestas
ihastuit ja rakastuit johonkin kirjoittajaan, jota et ole edes tavannut. Salli mun nauraa.. :D
- ap.
no herranjestas kirjoitti:
ihastuit ja rakastuit johonkin kirjoittajaan, jota et ole edes tavannut. Salli mun nauraa.. :D
Piiiiiiiiiiiiiiiipppppppp!!!!!!!
Esiintyminen kahtena eri kirjoittajana - 4+1
no herranjestas kirjoitti:
Todellakin olen tavannut tämän henkilön tämän palstan ulkopuolella, ihan oikeassa elämässä. Ja monta kertaa. Häntä ikävöin.
- 4+1
ap. kirjoitti:
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Epämääräistä!!!!!!!!•!!!!!!!!!!!!!
Löysin siis tämän palstan jo monta vuotta sitten. Tämä henkilö jota kaipaan tällä hetkellä ei ilmeisesti tunne samalla tavalla kuin minä, eikä halua kanssani mitään, niin olen päätynyt tänne palstasta tietoisena ja häntä ikävöin. Ei mielestäni epämääräistä.
- varastit ajatukset
Tällä hetkellä kirjoittelen täällä sulle ja vain sulle. Mutta alun perin joskus aikoja sitten ikävöin erästä toista. Enää en. Vaikka hänellekkin toki kaikkea hyvää toivon.
- naiselle1
Pidin sua kaverina.
- Mikä olet?
Vaikuttaa että sun käytös on aika vähättelevää sitä naista kohtaan,ei kauhean kunnioittavaa. Ainakin aloituksesta saa sellaisen kuvan ja vastauksistasi myös. Kunnioitus?
- pulinapalsta
Ihan hyvä kysymys aloittajalla. Alun perin minä vain lueskelin muiden kirjoituksia, ja yritin ymmärtää sitä miltä minusta itsestäni tuntui. Vertaistukea. Sitten aloin leikkiä kuvitteluleikkiä, ajattelin joskus että joku viesti oli muka minulle tarkoitettu, ja joskus vastasinkin niihin - vaikka ihan tosissani en kai missään vaiheessa uskonut kenenkään tietyn ihmisen kanssa viestitelleeni. Se on kai jotain sellaista sijaisromanssia, turvallista ja helposti kontrolloitavaa draamaa ympäristössä, jota ei kukaan voi ottaa vakavasti. Siinä voi välillä haaveilla ja välillä taas rauhassa räytyä, olla mielikuvissaan hiukan joku muu kuin kuka oikeasti on, ja kuvitella itselleen toisenlaista elämää. Oikeista romansseista en tiedä kai paljon mitään, arastelen ihmisiä, etenkin niitä joista tuntuu että ne yrittävät tulla liian lähelle - kiikareilla saa kyllä vähän katsoa muttei suurennuslasilla tai litistää mikroskoopin alle.
- Tiedäthän. .
Kun olin tuntenut perhosia vatsassani, ì
Jokin muuttui minussa..
Olin kohdannut hänet,
jota en saanut mielestäni
..kaipasin, toivoin löytäväni..
Kai tunteita halusin purkaa
minäkin.. - se mammutti
Hei pojat,ettekös te tiedä vielä mikä se pelin henki täällä on..JOS TARPEEKS KAUAN PROVOILLAAN VASTUKSET SEN MUKAISET.
- p,,
En muista kunnolla, miten tämän palstan löysin, jotenkin googlen kautta kai. Mutta olen tällä palstalla kaivannut häntä. Sellaista sisäistä puhetta kirjoittanut tänne silloin tällöin. Sitä yhtä kaipaan, miestä jota en näe enää. En ole pelaillut mitään, en täällä enkä tosielämässä hänen kanssaan. En ole suoraan kaikkea sanonut hänelle. Olen vaan saanut sen kuvan, että häntä ei oikein kiinnosta.
- Tässä vastaus
Hannu
- vaalea karkulainen
Päädyin tänne aikaa kuluttamaan samalla kun etsin erästä miestä.
Hän sai minusta ainakaan ihan väärän kuvan ja olisin halunnut korjata sen asian.
Menin vaan niin hämilleni viimeksi, etten osannut olla ja karkasin.
Hänellä ei siis ole aavistustakaan, että edes olen yrittänyt etsiä häntä... - smooth sailing
Kirjoittelin tunteistani tänne, koska olin liian saamaton sanoakseni ne hänelle itselleen. Ja sen myötä kuvittelin että hän ajattelee samoin ja kirjoittelee puolestaan minulle. Nyt olen kyllä jo tajunnut, ettei hän täällä ole ja olen tunteitteni kanssa yksin. Enää lähinnä vain tapan aikaa täällä ja luen muiden vuodatuksia.
- tää daami
Eksyin tänne alkujaan työpaikkaromanssien kautta. Googletin mitä tilanteita ihmisillä oli ja miten he olivat toimineet - yritin saada jotain valaistusta siihen mitä tehdä ja miten tarinat olivat syntyneet, jatkuneet tai päättyneet. Jotenkin päädyin myös tänne ja ensin vain purin tuntojani ja heikoimmalla hetkellä, kun tuntui etten enää jaksa tätä ja tunteet olivat vain aivan liian suuret, niin kokeilin kepillä jäätä, jos hän tunnistaisi minut ja saisi aavistuksen siitä mitä tunnen. Halusin myös kokeilla mikä vaikutus tunnisteiden käytöllä on ja nehän osoittautuivat melkoisiksi keskustelun tappajiksi.
Loppujen lopuksi tästä on tullut paha tapa ja vähän ajantappoakin. Toisinaan olen kirjoittanut luonnostellakseni runojen alkuja ja testannut miten ne uppoavat ihmisiin. Olen siis ollut plussahaukka ja palaan koko ajan takaisin rikospaikalle. Tiedän että täältä on yksi ainoa tie ulos ja se olisi puhua tästä kaikesta hänelle suoraan - näistä tunteista ja haluista - ei niinkään palstasta.
Tällä hetkellä tämä on osa aamurutiineja kun puuro kiehuu kattilassa hellalla ja selailen läpi uutisotsikot sekä kiehtovimmat otsikot täällä. Vastaan hyvään kysymykseen, koska se pakottaa minut jäsentelemään tätä itsellenkin.- Mukavaa puhetta +
Tunnut tutulta. Käytöksesi täällä ja uteliaisuutesi muiden saman suuntaisista kokemuksista, kiinnostus.
Kysymyksesi ja uteliaisuutesi ovat antaneet itselleni useita vastauksia.
Olen syvästi kiitollinen kun olet jaksanut kysellä ja hakea vastauksia minuakin kiinnostaviin kysymyksiin. Ajatuksien tasolla olemme täällä kulkeneet samoja uteliaita polkuja. Avullasi olen hieman kasvanut ihmisenä.
Tavakseni on myös tämä muodostunut ja on täällä hyvääkin kun osaa karsia jyvät akanoista. - tää daami
Mukavaa puhetta + kirjoitti:
Tunnut tutulta. Käytöksesi täällä ja uteliaisuutesi muiden saman suuntaisista kokemuksista, kiinnostus.
Kysymyksesi ja uteliaisuutesi ovat antaneet itselleni useita vastauksia.
Olen syvästi kiitollinen kun olet jaksanut kysellä ja hakea vastauksia minuakin kiinnostaviin kysymyksiin. Ajatuksien tasolla olemme täällä kulkeneet samoja uteliaita polkuja. Avullasi olen hieman kasvanut ihmisenä.
Tavakseni on myös tämä muodostunut ja on täällä hyvääkin kun osaa karsia jyvät akanoista.Se olisikin melkoista jo olisimme oikeasti tuttuja. Ehkä ei sentään? Toisekseen palstaa on helpompi rasittaa sydänsuruillaan kuin ystäviään. :-P
- 30+3
Varmaankin goolen kautta aikoinaan monta vuotta sitten eksynyt.
Tämä on tällainen ajatusten kaatopaikka, jonne tulee lueskelemaan, kun itselläkin on jollakin tavalla ikävä.
Oikeastaan sinkkuna aika hölmö pinttynyt tapa.
Ehkä eräänlaista vertaistukea, kun huomaa joidenkin muidenkin olevan samanlaisia haaveilijoita kuin itsekin...
Vakiutuinen parisuhde parantaa useimmat täällää käyvät sinkut. Silloin ei ikävöi enää rakkautta. - thutmosis <3
Jep, soita toki ennenkuin tulet :)
Mitään pelaamista ole, tämä on keskustelupalsta sekin pahvi ;) - voi hyvää päivää
aloituksessa on selvä uhkaus/alistaminen, jos teet niinkuin minä sanon saat palkkion siitä. Eli aloittajalla itsellä tuossa valtapelimenossa.
ihmistä ei saa kohdella kuin koiraa!
sitäpaitsi kukaan ei ole keskustelupalstalle tilivelvollinen kertomaan yhtään mitään.- näinpä2
Voi hyvää päivää näinhän se on. Ei täällä
tarvitse avautua yhtään kenellekkää.
- Alunpitäen
vain huvitellut.
- vastaveto
saat sitten vasta ottaa minuun yhteyttä, kun pystyt lopettamaan tuon turhanpäiväisen kyselyn ja syyttelyn palstalla ja vastaan sitten vasta yhteydenottoosi, kun se on käytöstapojen mukaista ja nuolet kengänpojani, peset vessan ja moppaat lattiat jne.... yms...
:D
kettu mitä kiritystä :D - Näin täällä
Vastaus: se haluanko sinun ottavan yhteyttä riippuu siitä kuka olet. En halua kaikkien ihmisten ottavan yhteyttä. Joillekin olen sen kertonutkin. Joka tapauksessa olen kaivannut täällä yhtä ainoaa ihmistä. Kuten moni muukin kuvitellut joskus keskustelevani hänen kanssaan. Vitsaillut, uhonnut, raivonnut, rakastanut. Ikävöinyt. Kaikkea olen tehnyt, käsitellyt tunteitani. Ei sen kummempaa.
- alakynnessä
Päästä minut pahasta, niin vastaan kiertelemättä totuuden ja vain totuuden.
- M Woman
Jos hän ottaisi yhteyden, ei ota!, niin olisin avoin ja rehellinen ja uskon että yhdessä tämä jokin solmu aukeaisi.
ps. Reipas minä olin poissa yli kuukauden. En tullut nytkään jäädäkseni.- M Man
Voisitko jotenkin kertoa kuka on hän ?
- ei ole
aloituksesi mulle eikä ei tarvitse yhteyttä ottaa, tuntemattoman tuntemattomaan, mutta voin vastata kysymykseesi, kun kilttiluontoinen olen.
vahingossa löytynyt pahatapa, se tämä on.
ikävöin kyllä välillä, häntä, jonka kanssa yhteydessä irl ollaan ja hän tietää sen.
sydämeeni ei mahdu kuin yksi rakas ja tietysti lapset ja lähimmäiset siihen lisäksi, ja ystävät jajajaja...... - M nainen
En ole ollut täällä ennen kuin rakastuin häneen, vain hänen takiaan ja hänen vuokseen olen täällä
- ..alunperin..
Alunperin eksyin runoja lukemaan toisaalla täällä, ja niiden kauttan vastentahtoisesti jouduin näille ikäville palstoille...
- Olet mielessäni n
Minä eksyin suomi24:n keskustelupalstoille myös googlettamalla työpaikkaromanssia. Työpaikkaromanssista syntyi työpaikan vaihduttua muutaman kuukauden päästä epätoivoinen, intohimoinen suhde, joka ei ikinä päättynyt onnellisesti. Suudelma jäi ihanimmaksi muistoksi. Kaiken päätyttyä päädyin tänne koska ikävöin. En tiedä mitä tämä nyt sitten enää, kaipausta nyt ainakin, en tahtoisi luopua ajatuksesta vieläkään, vaan jotenkin tehdä meistä totta, vaikka se tuntuukin mahdottomalta. Hän ei enää halua.
- Kuka muu muka...
Ikävöinyt Jania...
- Tercellimän...
Ensimmäinen kontakti oli tämä. Ei juuri tämä vaan joku vastaava:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8779829#comment-0
Nauroin kippurassa näille jutuille. En löydä sitä alkuperäistä enää mistään. - varmaan
Just :)
- Yksi nainen*
Tällä palstalla olen käynyt harvakseltaan ja aloitin käymisen vuonna 2008, kun oli selittämätön juttu, johon en saanut minkäänlaista vastausta. Tapailin erästä kaveria, johon rakastuin. Minulla oli palstat tuttuja jo aiemmin, koska ihastuin töiden kautta ihmiseen, jolle en koskaan sanonut, että olen häneen ihastunut. Olin vain.:) Mutta silloin en kirjoitellut tänne vaan muille palstoille. Rakastumisjuttua purin särkyneiden sydänten palstalla ja rakkaus-palstalla, mutta enää en halua kovin vakavasti ajatella rakkautta ja olen tavan vuoksi täällä.
- tuli mieleen
Ei liity mihinkään eikä minulla ole tuollaista tilannetta, mutta ärsyttävästi aloin silti miettiä tätä. Alunperin huomasin koko palstat, koska pyörin suomi24-chateissä. Siihen taas on omat, kaukaiset syyni. Kirjoittelin kaikenlaisia mietintöjä palstalle silloin tällöin, fiksua tai ei, koska joskus tunteet ovat yhtä sekamelskaa. Viime aikoina olen miettinyt, että jos huomaan jonkun, ehkä en kirjoitakaan siitä mitään koko palstalle...
Näitä lukiessa en voi olla taas miettimättä, että jos suinkin on mahdollista tehdä jotakin, miksipä ei tekisi. Jos tilanne on sellainen. - Ikävöin sinua
Of course, naturligtvis, samo soboi razumeetsja
- jokuvahingossajostak
Vahingossa. Sitten luin erään toisen, tietyn henkilön, vuodatuksia. Ja lopulta siksi, että toivoin eräältä mieheltä musiikkilinkkejä. - Ei laittanut koskaan! ;)
- Tasoitan polkuja
Vaikka kysymyksesi on hieman uhmakas, vastaan koska se on alun uhmakkuuden jälkeen hyvä kysymys.
Mielenkiinnosta luen ja kommentoin. Pudotan alas pilven reunalla istujat ja lohdutan surullisia matkan taittajia. Herätän harhaan johdettuja ja avaan silmiä. Tuon valoa pimeään ja hämäryyttä sokaisevaan kirkkauteen. Tasoitan kivisiä teitä ja mutkikkaita polkuja, että ihmisen olisi helpompaa kulkea. Kaikella rakkaudella suuntaa näyttämällä, kovuudella ja lempeydellä. - circus finlandia24
Uteliaisuus, ihmettely, huumori, jokamiehensykologia, yleinen nettisurffaus eli samat kuin muillakin palstoilla.
En ole täällä kenenkään takia ja enkä toivo kenenkään täältä ottavan yhteyttä millään tavalla. Toisaalta en kuvittele kirjoitusten koskevan itseäni, joten eiköhän edellisen virkkeen toive toteudukin. :)
En arvosta tahallisia muiden harhaanjohtajia, harhakuvitelmien ruokkijoita, sikäli kuin sellaisia on - enkä harhakuvittelijoita, syyttelijöitä, itselleen sokeita marttyyreja ja apinanraivoajia. Milloin palsta täyttyy liiaksi näistä, on aika poistua.- circus finlandia24
... mutta myönnetään, minäkin provosoidun joskus pudottelemaan pilven reunalla istujia... koska sivusta voi nähdä, milloin se ei ole ihmiselle hyväksi.
- tämä ei minulle
Purkaakseni ikävääni. Olin varattu. En ollut ihastuntu 20 vuoteen muihin miehiin. Olin uskollisesti naimisissa. Sitten ihastuin syvästi. Ihastuminen ei mennyt ohi, joten ajauduin vahingossa tänne paska-palstalle. Eli ojasta allikkoon. Ei tämä ole minun paikkani. Lopettelen täällä oloani. Pettynyt olen.
- Kivahan sä olet
Aioin ottaa sinusta selvää, oletko sellainen kuin olen kuullut puhuttavan.
Selvinnyt on sen verran että, jokaisesta ihmisestä löytyy...se inhimillisyys ja herkkyys.
On vain oltava halua selvittää, sekä taitoa saada selville erilaisia asioita, - ilman että asianomainen siitä tietää mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794