Lotharille viimeinkin se nainen!

kelle hän on?

Sais loppuu tuo hurlumhei pleiboi-elämä ja alkaa vakiintua!

Kelleköhän oisko JEnni Vartiainen, Sini Sabotage vai Miss Mikkeli?

29

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senssisantra

Antti Tuisku ja Pikku-G Vähäkainu taitavat vielä olla vapaalla jalalla.

• hyvää matkaa!

konkku hei.... huomenna rautian kautta metsään, josta etsit sopivan männyn.... "sen" jälkeen ei ole enään huolen häivää..... bon voyage!

• kysyn vaan

Kuka muka tuon oikeesti huolis?

• aina rahat lopus

• 34tyhb4

Cola-Olli.

• toimistontytsit

Miksipä sitä vakiintumaan kun naisia on tarjolla joka sormelle. U.R.O.K.S.E.N. elämä on vähän kuin lapsella karkkikaupassa ;)

UIK ♡.♡♡.♡

• gfthgjhgffgdfd

Bumtsi bum Marco?

• MMMMMMMMMMM

Mister on maailmanMisteri MM ja saa misun ku misun .....MMMMMMMMMMMM ku misun

• Voisiko olla niin, että tämän ketjun aloittaja on tämä rautakaupan klonkuttaja?
      Ja edelleen, olisiko sama hahmo kirjoittanut ensimmäiset kommentitkin? Siinähän on mukana tuo vakio rautakauppakutsukin.

Nosti samaan aikaan kaikki lotikkaketjut hirttoviesteillään, eikä foorumilla muunlaista aktiviteettia näyttäisi olleenkaan.

Tämä nyt on vaan tällasta älykästä pohdintaa. :)

• Häh?

Mitä se sinua jurppii, jos Viskaria rohkaistaan tekemään koko elämänsä arvostetuin teko?

Minäkin voisin juhlia päivän, jos Viskari hirttäisi itsensä!

• Häh? kirjoitti:

Mitä se sinua jurppii, jos Viskaria rohkaistaan tekemään koko elämänsä arvostetuin teko?

Minäkin voisin juhlia päivän, jos Viskari hirttäisi itsensä!

Kerro sinä, mitä se sinua jurppii kun sisäinen tutkiva journalistini esitti varsin perustellun epäilyn eräiden viestien kirjoittajasta? :)

Raapiko liki? :D

Kirjoitukseni ovat tyypillistä foorumimetaa, mutta sellaisina mielestäni varsin paikkansa ansainneita. Sovinnollisesti pohdiskelevia, joista muutama muukin voisi ottaa oppia. :)

• Häh?
        fooruminikki kirjoitti:

Kerro sinä, mitä se sinua jurppii kun sisäinen tutkiva journalistini esitti varsin perustellun epäilyn eräiden viestien kirjoittajasta? :)

Raapiko liki? :D

Kirjoitukseni ovat tyypillistä foorumimetaa, mutta sellaisina mielestäni varsin paikkansa ansainneita. Sovinnollisesti pohdiskelevia, joista muutama muukin voisi ottaa oppia. :)

Kaikki täällä tietävät varsin selvästi, ja myös sinä itse tiedät olevasi ainoa Lothar-spämmäri täällä. Turhaan yrität jankuttaa muuta.

Kirjoituksesi ovat täyttä p*skaa ja vain sinä itse niitä kehut, ei kukaan muu. Sama juttu myös tuon Lotharin kohdalla

• Häh? kirjoitti:

Kaikki täällä tietävät varsin selvästi, ja myös sinä itse tiedät olevasi ainoa Lothar-spämmäri täällä. Turhaan yrität jankuttaa muuta.

Kirjoituksesi ovat täyttä p*skaa ja vain sinä itse niitä kehut, ei kukaan muu. Sama juttu myös tuon Lotharin kohdalla

Nyt menit taaskin pieleen.

Oikeasti minä olen täysin varma siitä, etten ole lotharspämmäri.

Olen vain viaton ja vaatimaton dissari-ilmiöstä kiinnostunut asiakirjoittaja, jonka päähuomio ja mielenkiinto keskittyy tällä hetkellä lähinnä lothardissareihin.

Muitakin vaihtoehtoisia kohteita olisi toki tarjolla, mutta tässä lotharkuviossa on oma kiero lisävireensä, joka minua kiehtoo. :)

• Häh?
        fooruminikki kirjoitti:

Nyt menit taaskin pieleen.

Oikeasti minä olen täysin varma siitä, etten ole lotharspämmäri.

Olen vain viaton ja vaatimaton dissari-ilmiöstä kiinnostunut asiakirjoittaja, jonka päähuomio ja mielenkiinto keskittyy tällä hetkellä lähinnä lothardissareihin.

Muitakin vaihtoehtoisia kohteita olisi toki tarjolla, mutta tässä lotharkuviossa on oma kiero lisävireensä, joka minua kiehtoo. :)

Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että joku moisen selityksen uskoo? :D

Olet niin naurettava idiootti, että jos olisit julkkis, niin menisit hakemaan sen köyden ja vaseliinia siihen ja juoksisit metsään.

Sinut pelastaa vain se, että olet täysin tylsämielinen ei kukaan, josta ei kukaan ole kiinnostunut.

Lopeta tuo pikkutyttöjen huijaaminen.

• Häh? kirjoitti:

Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että joku moisen selityksen uskoo? :D

Olet niin naurettava idiootti, että jos olisit julkkis, niin menisit hakemaan sen köyden ja vaseliinia siihen ja juoksisit metsään.

Sinut pelastaa vain se, että olet täysin tylsämielinen ei kukaan, josta ei kukaan ole kiinnostunut.

Lopeta tuo pikkutyttöjen huijaaminen.

Kyllä kaikki objektiivisesti kokonaisuutta huomioivat ovat tulkinneet oikein minun asemani näissä viesteissä. Onpa sen joku julkikin kirjoittanut.

Eihän tuo sitä tarkoita, että hekään minusta pitäisivät, mutta enhän minäkään voi kaikkia miellyttää. Tärkeintä kuitenkin on olla rehellinen itselleen ja etsiä totuutta kaikesta mitä penkoo. :)

• Häh?
        fooruminikki kirjoitti:

Kyllä kaikki objektiivisesti kokonaisuutta huomioivat ovat tulkinneet oikein minun asemani näissä viesteissä. Onpa sen joku julkikin kirjoittanut.

Eihän tuo sitä tarkoita, että hekään minusta pitäisivät, mutta enhän minäkään voi kaikkia miellyttää. Tärkeintä kuitenkin on olla rehellinen itselleen ja etsiä totuutta kaikesta mitä penkoo. :)

Se joku olet sinä itse ja yksi loputtomista sivupersoonistasi.
        http://www.egorazzi.com/2011/01/joka-leikkiin-lähtee-ja-niin-edelleen.html

• Häh? kirjoitti:

Se joku olet sinä itse ja yksi loputtomista sivupersoonistasi.
        http://www.egorazzi.com/2011/01/joka-leikkiin-lähtee-ja-niin-edelleen.html

Oletko sinä se sama, joka hermostui väittämään niinkin yksiselitteisessä asiassa, kuin kirjahyllyyni kuuluvista kirjoista? :)

• hyvää matkaa!
        fooruminikki kirjoitti:

Oletko sinä se sama, joka hermostui väittämään niinkin yksiselitteisessä asiassa, kuin kirjahyllyyni kuuluvista kirjoista? :)

hei fooruminikki...... mua ei haittais vaikka sinäkin kävisit siellä rautiassa... bon voyage!

• hyvää matkaa! kirjoitti:

hei fooruminikki...... mua ei haittais vaikka sinäkin kävisit siellä rautiassa... bon voyage!

Pitäisikö tuo tulkita niin, että olen osunut arvailuissani kohdallasi arkaan kohtaan? :D

Minulla ei ole kauppaan asiaa, mutta jos sinua alkaa ahdistaa liikaa, niin sinähän tiedät pätevän ratkaisun - Rautia jne. :)

• AsiaaaaaaaaaaaH

Tutuuden nimessä lonkku haluaa jäädä kiinni. Tää on tätä: En ole, olempas. Sinä et tiedä. tiedämpäs.
      Lonkku on hiekkalaatikko leikeissään.

• molempifani

Minä antasin vasemman käteni jos näkisin miten misteri panee jenni vartiaista joka koloon!!!

• kaljut äijät hyi

No huh, tarviit sitä kättäs kun tuo fantasia jää ajatuksen tasolle. Toisaalta, Jennin nykynen mies muistuttaa vähä misteriä...

• Sivusta Seuraaja

Mä olen sitä mieltä että Tuksu ja Lothar olisi hyvä pari. :-)

• kimmo09

Misteri on kyllä tasokas mies, ei huolis tuksua. Jokin akateeminen nainen soppis misterille.

• soon kukkua sanon mä
        kimmo09 kirjoitti:

Misteri on kyllä tasokas mies, ei huolis tuksua. Jokin akateeminen nainen soppis misterille.

Sanotaanko näin notta tuksu ei kuuna päivänä huolis köyhää ittensäpalijastelijaa. Aika pölijä pitäs akateemisen akan olla että tuommosen huolis, sellaset naiset painii näes ihan eri sarijasa ku tää mutasarijan erustaja.

• soon kukkua sanon mä kirjoitti:

Sanotaanko näin notta tuksu ei kuuna päivänä huolis köyhää ittensäpalijastelijaa. Aika pölijä pitäs akateemisen akan olla että tuommosen huolis, sellaset naiset painii näes ihan eri sarijasa ku tää mutasarijan erustaja.

Kierästi vihjattu tuo "notta". :D

• Vuodesta toiseen

Tuo kusipäinen "fooruminikki" on itse Viskari. Vituttaahan se, kun pellellä on nettihäirikön ja itsensä mainostajan lähtemätön leima otsassaan.

Mutta hei! Sitä saa mitä tilaa!

• Toden sanoakseni, olen itsekin miettinyt, että teenkö väärin, kun tavallaan saan huomiota vieraan ihmisen kuuluisuudesta.

Olen kuitenkin päätynyt siihen, että kun en itse ole siihen syypää - olen tehnyt selväksi, ettei kytkentää ole - niin häpeä on pelkästään nimittelijöiden kontolla. :)

• Tippari tulee

Lotharilla ei ole mitään muuta, kuin mieletön määrä sukupuolitauteja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe