Sais loppuu tuo hurlumhei pleiboi-elämä ja alkaa vakiintua!
Kelleköhän oisko JEnni Vartiainen, Sini Sabotage vai Miss Mikkeli?
Lotharille viimeinkin se nainen!
29
157
Vastaukset
- senssisantra
Antti Tuisku ja Pikku-G Vähäkainu taitavat vielä olla vapaalla jalalla.
- hyvää matkaa!
konkku hei.... huomenna rautian kautta metsään, josta etsit sopivan männyn.... "sen" jälkeen ei ole enään huolen häivää..... bon voyage!
- kysyn vaan
Kuka muka tuon oikeesti huolis?
- 34tyhb4
Cola-Olli.
- toimistontytsit
Miksipä sitä vakiintumaan kun naisia on tarjolla joka sormelle. U.R.O.K.S.E.N. elämä on vähän kuin lapsella karkkikaupassa ;)
UIK ♡.♡♡.♡
- gfthgjhgffgdfd
Bumtsi bum Marco?
- MMMMMMMMMMM
Mister on maailmanMisteri MM ja saa misun ku misun .....MMMMMMMMMMMM ku misun
Voisiko olla niin, että tämän ketjun aloittaja on tämä rautakaupan klonkuttaja?
Ja edelleen, olisiko sama hahmo kirjoittanut ensimmäiset kommentitkin? Siinähän on mukana tuo vakio rautakauppakutsukin.
Nosti samaan aikaan kaikki lotikkaketjut hirttoviesteillään, eikä foorumilla muunlaista aktiviteettia näyttäisi olleenkaan.
Tämä nyt on vaan tällasta älykästä pohdintaa. :)- Häh?
Mitä se sinua jurppii, jos Viskaria rohkaistaan tekemään koko elämänsä arvostetuin teko?
Minäkin voisin juhlia päivän, jos Viskari hirttäisi itsensä! Häh? kirjoitti:
Mitä se sinua jurppii, jos Viskaria rohkaistaan tekemään koko elämänsä arvostetuin teko?
Minäkin voisin juhlia päivän, jos Viskari hirttäisi itsensä!Kerro sinä, mitä se sinua jurppii kun sisäinen tutkiva journalistini esitti varsin perustellun epäilyn eräiden viestien kirjoittajasta? :)
Raapiko liki? :D
Kirjoitukseni ovat tyypillistä foorumimetaa, mutta sellaisina mielestäni varsin paikkansa ansainneita. Sovinnollisesti pohdiskelevia, joista muutama muukin voisi ottaa oppia. :)- Häh?
fooruminikki kirjoitti:
Kerro sinä, mitä se sinua jurppii kun sisäinen tutkiva journalistini esitti varsin perustellun epäilyn eräiden viestien kirjoittajasta? :)
Raapiko liki? :D
Kirjoitukseni ovat tyypillistä foorumimetaa, mutta sellaisina mielestäni varsin paikkansa ansainneita. Sovinnollisesti pohdiskelevia, joista muutama muukin voisi ottaa oppia. :)Kaikki täällä tietävät varsin selvästi, ja myös sinä itse tiedät olevasi ainoa Lothar-spämmäri täällä. Turhaan yrität jankuttaa muuta.
Kirjoituksesi ovat täyttä p*skaa ja vain sinä itse niitä kehut, ei kukaan muu. Sama juttu myös tuon Lotharin kohdalla Häh? kirjoitti:
Kaikki täällä tietävät varsin selvästi, ja myös sinä itse tiedät olevasi ainoa Lothar-spämmäri täällä. Turhaan yrität jankuttaa muuta.
Kirjoituksesi ovat täyttä p*skaa ja vain sinä itse niitä kehut, ei kukaan muu. Sama juttu myös tuon Lotharin kohdallaNyt menit taaskin pieleen.
Oikeasti minä olen täysin varma siitä, etten ole lotharspämmäri.
Olen vain viaton ja vaatimaton dissari-ilmiöstä kiinnostunut asiakirjoittaja, jonka päähuomio ja mielenkiinto keskittyy tällä hetkellä lähinnä lothardissareihin.
Muitakin vaihtoehtoisia kohteita olisi toki tarjolla, mutta tässä lotharkuviossa on oma kiero lisävireensä, joka minua kiehtoo. :)- Häh?
fooruminikki kirjoitti:
Nyt menit taaskin pieleen.
Oikeasti minä olen täysin varma siitä, etten ole lotharspämmäri.
Olen vain viaton ja vaatimaton dissari-ilmiöstä kiinnostunut asiakirjoittaja, jonka päähuomio ja mielenkiinto keskittyy tällä hetkellä lähinnä lothardissareihin.
Muitakin vaihtoehtoisia kohteita olisi toki tarjolla, mutta tässä lotharkuviossa on oma kiero lisävireensä, joka minua kiehtoo. :)Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että joku moisen selityksen uskoo? :D
Olet niin naurettava idiootti, että jos olisit julkkis, niin menisit hakemaan sen köyden ja vaseliinia siihen ja juoksisit metsään.
Sinut pelastaa vain se, että olet täysin tylsämielinen ei kukaan, josta ei kukaan ole kiinnostunut.
Lopeta tuo pikkutyttöjen huijaaminen. Häh? kirjoitti:
Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että joku moisen selityksen uskoo? :D
Olet niin naurettava idiootti, että jos olisit julkkis, niin menisit hakemaan sen köyden ja vaseliinia siihen ja juoksisit metsään.
Sinut pelastaa vain se, että olet täysin tylsämielinen ei kukaan, josta ei kukaan ole kiinnostunut.
Lopeta tuo pikkutyttöjen huijaaminen.Kyllä kaikki objektiivisesti kokonaisuutta huomioivat ovat tulkinneet oikein minun asemani näissä viesteissä. Onpa sen joku julkikin kirjoittanut.
Eihän tuo sitä tarkoita, että hekään minusta pitäisivät, mutta enhän minäkään voi kaikkia miellyttää. Tärkeintä kuitenkin on olla rehellinen itselleen ja etsiä totuutta kaikesta mitä penkoo. :)- Häh?
fooruminikki kirjoitti:
Kyllä kaikki objektiivisesti kokonaisuutta huomioivat ovat tulkinneet oikein minun asemani näissä viesteissä. Onpa sen joku julkikin kirjoittanut.
Eihän tuo sitä tarkoita, että hekään minusta pitäisivät, mutta enhän minäkään voi kaikkia miellyttää. Tärkeintä kuitenkin on olla rehellinen itselleen ja etsiä totuutta kaikesta mitä penkoo. :)Se joku olet sinä itse ja yksi loputtomista sivupersoonistasi.
http://www.egorazzi.com/2011/01/joka-leikkiin-lähtee-ja-niin-edelleen.html Häh? kirjoitti:
Se joku olet sinä itse ja yksi loputtomista sivupersoonistasi.
http://www.egorazzi.com/2011/01/joka-leikkiin-lähtee-ja-niin-edelleen.htmlOletko sinä se sama, joka hermostui väittämään niinkin yksiselitteisessä asiassa, kuin kirjahyllyyni kuuluvista kirjoista? :)
- hyvää matkaa!
fooruminikki kirjoitti:
Oletko sinä se sama, joka hermostui väittämään niinkin yksiselitteisessä asiassa, kuin kirjahyllyyni kuuluvista kirjoista? :)
hei fooruminikki...... mua ei haittais vaikka sinäkin kävisit siellä rautiassa... bon voyage!
hyvää matkaa! kirjoitti:
hei fooruminikki...... mua ei haittais vaikka sinäkin kävisit siellä rautiassa... bon voyage!
Pitäisikö tuo tulkita niin, että olen osunut arvailuissani kohdallasi arkaan kohtaan? :D
Minulla ei ole kauppaan asiaa, mutta jos sinua alkaa ahdistaa liikaa, niin sinähän tiedät pätevän ratkaisun - Rautia jne. :)
- AsiaaaaaaaaaaaH
Tutuuden nimessä lonkku haluaa jäädä kiinni. Tää on tätä: En ole, olempas. Sinä et tiedä. tiedämpäs.
Lonkku on hiekkalaatikko leikeissään. - molempifani
Minä antasin vasemman käteni jos näkisin miten misteri panee jenni vartiaista joka koloon!!!
- kaljut äijät hyi
No huh, tarviit sitä kättäs kun tuo fantasia jää ajatuksen tasolle. Toisaalta, Jennin nykynen mies muistuttaa vähä misteriä...
- Sivusta Seuraaja
Mä olen sitä mieltä että Tuksu ja Lothar olisi hyvä pari. :-)
- kimmo09
Misteri on kyllä tasokas mies, ei huolis tuksua. Jokin akateeminen nainen soppis misterille.
- soon kukkua sanon mä
kimmo09 kirjoitti:
Misteri on kyllä tasokas mies, ei huolis tuksua. Jokin akateeminen nainen soppis misterille.
Sanotaanko näin notta tuksu ei kuuna päivänä huolis köyhää ittensäpalijastelijaa. Aika pölijä pitäs akateemisen akan olla että tuommosen huolis, sellaset naiset painii näes ihan eri sarijasa ku tää mutasarijan erustaja.
soon kukkua sanon mä kirjoitti:
Sanotaanko näin notta tuksu ei kuuna päivänä huolis köyhää ittensäpalijastelijaa. Aika pölijä pitäs akateemisen akan olla että tuommosen huolis, sellaset naiset painii näes ihan eri sarijasa ku tää mutasarijan erustaja.
Kierästi vihjattu tuo "notta". :D
- Vuodesta toiseen
Tuo kusipäinen "fooruminikki" on itse Viskari. Vituttaahan se, kun pellellä on nettihäirikön ja itsensä mainostajan lähtemätön leima otsassaan.
Mutta hei! Sitä saa mitä tilaa!Toden sanoakseni, olen itsekin miettinyt, että teenkö väärin, kun tavallaan saan huomiota vieraan ihmisen kuuluisuudesta.
Olen kuitenkin päätynyt siihen, että kun en itse ole siihen syypää - olen tehnyt selväksi, ettei kytkentää ole - niin häpeä on pelkästään nimittelijöiden kontolla. :)
- Tippari tulee
Lotharilla ei ole mitään muuta, kuin mieletön määrä sukupuolitauteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910