Moikka kaikille. Oliskohan täällä samaistujia? Itselläni jatkuva tyhjyyden tunne ja mielialojen heittely. Mitään ei ole diagnosoitu mutta jossain mielestäni viiraa. Elämän tarkoitus täysin hukassa. Kärsin yksinäisyydestä ja huonosta itsetunnosta, mutta toisaalta koen että vaikka olisi kuinka palhjon seuraa, ulkonäköä ja menestystä niin ei sekään auttaisi. Eli umpikujassa siis. Mistä saada elämään jonkinlainen punainen lanka kun kaikki toivotonta. Tsemppiä kaikille muille samoissa ongelmissa pyöriville ja laittakaa kommenttia jos herää mitään ajatusta!
tyhjyys jne
6
66
Vastaukset
- 6+17
Rakkausdella on ihmeellinen voima.
Halaus, toisen kanssa jutteleminen, läsnäolo jne. parantavat.
Parisuhteen saaminen toisaalta on helpommin sanottu kuin tehty. - DBO
Yksinäisyys voi olla hyvä juttu, käytä aikaasi Itsesi tutkimiseen ja huono itsetunto on negatiivista ajattelua josta Kenenkään ei pitäisi kärsiä. Ajattele, älä pelkää ja etsi elämällesi tarkoitus.
Hyväksy, Ymmärrä, Tiedosta ja Toimi- Sarannn82
Mulla aivan samanlaisia mietintöjä..tuntuu niin tyhjältä ja yksinäiseltä..kaikilla mun ikäisillä on perheet yms..niin mäkin aina luulin että mulla olis tän ikäisenä..mut eipä oo. Mä käyn töissä ja kaikki vapaat oon kotona yksin..aina yksin..monta aikaa kaverit pyys jonnekki mutta eipä enää kun en koskaa menny mihinkään..ja varsinkaan kun lopetin alkoholin käytön melkein vuosi sitten (en siis todellakaan ollu mikään suurkuluttaja ennenkään) niin nyt ainakaan kukaan ota yhteyttä. Ja mulla on aivan paska itsetunto..osaksi saanu jäämään kotio..jotenkin ärsyttää tää nykymaailman meno..tuntuu että kaikki on niin heiton teennäistä..
- kuka minä muka?
En tvarmuudella voi sanoa, mutta kuulostaa ehkä hieman siltä, että sinulla voisi olla epävakaa/rajatila persoonallisuushäiriö. t. rajatilapersoona
- 13+31
Jos koet olevasi yksinäinen ja, että kukaan ei kaipaa perääsi on se aivan riittävä syy ja selitys voida huonosti. Yksinäisyys on yleisimpiä masennuksen ja pahoinvoinnin syitä. Hakeudu sosiaalisoimaan esimerkiksi uusien harrastusten kautta. Enpä usko, että sinussa olisi mitään vikaa. Yksinäisyys sattuu ja se on ymmärrettävää. Siihen auttaa vain sosiaalisoinnin lisääminen, ei pillerit ei alkoholi. Rohkeasti vain aktivoitumaan, pieni askel kerrallaan niin ettei tunnu liian suurelta palalta kerrallaan. Uudet harrastukset on varmasti helpoin tapa tavata uusia ihmisiä ja löytää uusia kavereita, ihan kaikille. Laittakaa joku ideoita, jos keksitte vieläkin parempaa. Em. vinkki toimi minulle, joten jaan sitä eteenpäin muillekin.
- Hänkin kaipaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733