joku on ottanut nokkiinsa

just sulle .

heh aivan oikein !

21

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi taas kerran

petät itseäsi(kin)?

• Sinähän siinä

itsepetoksessa elät olet elänyt, en minä. Kykenetkö rehellisyyteen missään muodossa? ;D

• mitä toi
        Sinähän siinä kirjoitti:

itsepetoksessa elät olet elänyt, en minä. Kykenetkö rehellisyyteen missään muodossa? ;D

puhe itsepetoksesta pitää sisällään ? Kerro jo?

• hianoo
        mitä toi kirjoitti:

täällä taas tunnetaan toinen toisemme ja tiedetään kaikki kaikista ja kaikesta.

otta te hyviä.

• Aamun paras
        Sinähän siinä kirjoitti:

Kukapa sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse ;o) ;o) ;o).
        Olet mestari alallasi, siis tuossa itsesi pesemisessä itsepetosten kohdalla.

• Yhdelle naiselle
        mitä toi kirjoitti:

vaan jos ei ajattele itseään niin ajattelisi edes sitä kumppaniaan, mitäköhän se sille tekisi jos tietäisi että nainen kuvitelmissaan elää ihan toista elämää toisen kanssa, sääliksi käy. Eipä ole oma elämäni, eikä ole kaivattuni.

• ajjaa.com
        Yhdelle naiselle kirjoitti:

vaan jos ei ajattele itseään niin ajattelisi edes sitä kumppaniaan, mitäköhän se sille tekisi jos tietäisi että nainen kuvitelmissaan elää ihan toista elämää toisen kanssa, sääliksi käy. Eipä ole oma elämäni, eikä ole kaivattuni.

Eikä ole myöskään sun pääsi, vaan toisen ihmisen pää, jonka sisälle et pääse.

Eli mistä ihmeestä olet keksinyt, että nainen elää kuvitelmissaan ihan toista elämää toisen kanssa? En nimittäin usko.

• ihme juttuja
        ajjaa.com kirjoitti:

Eikä ole myöskään sun pääsi, vaan toisen ihmisen pää, jonka sisälle et pääse.

Eli mistä ihmeestä olet keksinyt, että nainen elää kuvitelmissaan ihan toista elämää toisen kanssa? En nimittäin usko.

Olen samaa mieltä kanssasi.

• nokaton

varo vaan, ettet saa pottuja pottuina takaisin :D

• M woman

Hehe, ei oo mullakaan nokkaa :) , kato vaikka :) ja ;)

• sweet little dreams

Tell me lies, tell me sweet little lies...

• En mä oo

ottanut nokkaani. Mä oon vaan tajunnut, että mun seura ei oikeasti ole toivottua. Joten, mitä sitä tyrkyttämään.

• aivan oikein.

En ole ottanut, aloin vaan elämään omaa elämää ilman sinua ja tyhjiä lupauksia joita sain odottaa, eikös se ole niin että minkä sinä taakseen heität niin edestäs löydät, no jospas olet nyt onnellinen sen uuden löytös kanssa.

• kuin tilauksesta

Joo, paljon onnellisempi. Hänelle en luvannut mitään, eikä hän minulle.

• aivan oikein
        kuin tilauksesta kirjoitti:

Joo, paljon onnellisempi. Hänelle en luvannut mitään, eikä hän minulle.

No sinä et ole se henkilö, tämä mies kyllä lupasi lähettää minulle jotain mutta se jäi tekemättä, ehkä hän lähetti ne sille uudelle, mutta olisi voinut sentään sanoa ettei ole enää kiinnostunut.

• materialla ei välii
        aivan oikein kirjoitti:

No sinä et ole se henkilö, tämä mies kyllä lupasi lähettää minulle jotain mutta se jäi tekemättä, ehkä hän lähetti ne sille uudelle, mutta olisi voinut sentään sanoa ettei ole enää kiinnostunut.

Lähetti varmaan sille uudelle.

• joo joo

höh ketkä nyt puhuu ja kenelle...........ja kuka on ottanut nokkiinsa......what a fuck te täällä marisette......

• ääliö oot

Kai tommoselle kyrvännupille ei voi muuta sanoo ku et hyvää loppuelämää!

• aivan oikein

Veit muuten jalat suustani.

• M.... Mies

Ei oteta nokkiinsa eikä anneta nokkaan kellekkään.
      Mukavaa ja rauhaisaa lauantaita :)

Ps. Ja tikulla silmään sitä ketä vanhoja pahoja asioita muistelee.

• yksi nainen taas

Sinulle joka kirjoitit " yhdelle naiselle" . Satun olemaan sellainen, mitä sinä tiedät siitä yhdestä naisesta, tuskin hän sun elämääsi on häirinnyt, vai onko ?. Mitä se sulle kuuluu jos täällä viestii omiaan. Oletko jotenkin jonkun valvoja, vai kuka olet, joka vedät herneitä nokkaan siitä, että joku, olkoonkin varattu kirjoittelee, ei ole sun elämää.

Joo, ei anneta nokkiin, eikä oteta nokkiin.... En ottanut, kommentoin vaan, koska oudolta tuntuu, että tuntemattomat ryhtyy kuvittelemaan mitä toisten elämässä tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      20
      11398
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      46
      3954
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      113
      3140
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      133
      2447
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      92
      2155
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      199
      1799
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      307
      1069
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      18
      855
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      785
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      729
    Aihe