http://www.iltalehti.fi/viihde/2014031318120946_vi.shtml
Nöf nöf
Ihania suloisia possuja.
9
82
Vastaukset
- Oliko tuolla yhdellä
kikkeli pystyssä ?
- Aito Asia
Kumarrus heille, hyvän asian puolesta liikkeellä.
- EX-tytär
Taitaa teillä olla se sikaflunssa. Kun asutkin sian kanssa. Olet alkanut ulkoisestikin muistuttamaan sikaa. Katso peiliin, muutos on kyllä kamala. Järkytyin tosissani. Hyi mikä kaljatynnyri oot nykyään. Onneksi muut ei joudu sinua näkemään, sillä niillä heräisi säälin tunteita.Mutta minulla ei yhtään sillä olet kaiken ansainnut.
- Aito Asia
EX-tytär kirjoitti:
Taitaa teillä olla se sikaflunssa. Kun asutkin sian kanssa. Olet alkanut ulkoisestikin muistuttamaan sikaa. Katso peiliin, muutos on kyllä kamala. Järkytyin tosissani. Hyi mikä kaljatynnyri oot nykyään. Onneksi muut ei joudu sinua näkemään, sillä niillä heräisi säälin tunteita.Mutta minulla ei yhtään sillä olet kaiken ansainnut.
????
Totta on, että asun parin possun kanssa. Eikä haukku haavaa tee, mölise rauhassa. - Tääonniintotta
Aito Asia kirjoitti:
????
Totta on, että asun parin possun kanssa. Eikä haukku haavaa tee, mölise rauhassa.Hienoa, että olet niiden sikojesi kanssa, kaltaistasi seuraa ansaitsetkin. Olit ennen liian tasokkaassa seurassa ja sait käytökselläsi muutkin käyttäytymään hassusti. Kaikille hyvä kun poistuit sieltä. Possut kuuluu possujen kanssa röhkimään.
- AA lätistä
Tääonniintotta kirjoitti:
Hienoa, että olet niiden sikojesi kanssa, kaltaistasi seuraa ansaitsetkin. Olit ennen liian tasokkaassa seurassa ja sait käytökselläsi muutkin käyttäytymään hassusti. Kaikille hyvä kun poistuit sieltä. Possut kuuluu possujen kanssa röhkimään.
Poistuin mistä? Kerro kun en ole niin tasokas, että ymmärtäisin mistä poistuin?
- AA-lättiin kuulut
AA lätistä kirjoitti:
Poistuin mistä? Kerro kun en ole niin tasokas, että ymmärtäisin mistä poistuin?
Heidän elämästä poistuit. Sitä aina halusin- jo lapsesta asti tein kaikkeni että saan teidän välit rikottua. Syy vain oli se että silloin halusin että meistä tulisi kerran pari. Sinä kyllä tiesit tavoitteeni, mutta kun olisi ollut meidän aika niin sinä menitkin sikalaan. Olisin ollut liian hyvä sinulle, koska tunteesi eivät olleetkaan aitoja. Käytit vain hyväksesi minun tunteitani, ja minä tyhmä tein sinun tekosi niin helpoiksi koska luulin yhteiseen tulevaisuuteen. Valehtelin ja manipuloin jotta muut luulisivat asioiden olevan ihan muuta mitä oli. Mutta tarkoitukseni oli hyvä meille- en ajatellut niitä joille tein väärin.
- AA-lättikerho
AA-lättiin kuulut kirjoitti:
Heidän elämästä poistuit. Sitä aina halusin- jo lapsesta asti tein kaikkeni että saan teidän välit rikottua. Syy vain oli se että silloin halusin että meistä tulisi kerran pari. Sinä kyllä tiesit tavoitteeni, mutta kun olisi ollut meidän aika niin sinä menitkin sikalaan. Olisin ollut liian hyvä sinulle, koska tunteesi eivät olleetkaan aitoja. Käytit vain hyväksesi minun tunteitani, ja minä tyhmä tein sinun tekosi niin helpoiksi koska luulin yhteiseen tulevaisuuteen. Valehtelin ja manipuloin jotta muut luulisivat asioiden olevan ihan muuta mitä oli. Mutta tarkoitukseni oli hyvä meille- en ajatellut niitä joille tein väärin.
Ahaa, ala käsittämään. Mutta, dear, olen heteropossu ja peuhaan lätissäni miten haluan. Lennähän sinä lepakko luokse lellen, mutta varo niitä valkoisia lakanoita.
- ootlihavasika
AA-lättikerho kirjoitti:
Ahaa, ala käsittämään. Mutta, dear, olen heteropossu ja peuhaan lätissäni miten haluan. Lennähän sinä lepakko luokse lellen, mutta varo niitä valkoisia lakanoita.
Hetero minäkin. Luulin häntä aina mieheksi. Mutta raukka olikin pieni possu. Ja nyt on lihasika. Pekonia koko äijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka832475- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811311EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta100749Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696