C70 kulutus

C70

Onko millainen ero vanhemman C70 2.4T ja T5 välillä? Olen aikoinaan omistanut V70 2.4T, eroaako C70 kulutus siitä jotenkin?

9

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tana mitä juttuja

      Volvo ilmoittamista arvoista näet noiden teoreettiset erot. Kuskin ajotavoista riippuukin sitten loput. Onko noiden kahden välisessä kulutuksessa jokin merkitys ja jos on niin etsit ihan vääriä autoja. Sulle sopii joku Nissan Micra.

      • C70

        Taidat itse olla datsunkuski kun noin innokkaasti Micraa kaupaat ;)
        Ihme pelleilyä oikeesti täällä Suomi24:ssa, mitään ei saisi kysyä kun herne ja sormi on viimeistä niveltä myöden vedetty nenään.


      • osta micra
        C70 kirjoitti:

        Taidat itse olla datsunkuski kun noin innokkaasti Micraa kaupaat ;)
        Ihme pelleilyä oikeesti täällä Suomi24:ssa, mitään ei saisi kysyä kun herne ja sormi on viimeistä niveltä myöden vedetty nenään.

        Jos kyselee tyhmiä, niin vastaukset tahtoo olla samaa tasoa.
        Jos oikeasti etsisit vaikka netistä noiden valmistajan ilmoittamat kukutukset, niin näet eron ja sinun kaasujalkasi määrää loput.
        Kuljettajalla on suurin merkitys kulutuseroihin noiden autojen välillä, oikeasti.


      • C70
        osta micra kirjoitti:

        Jos kyselee tyhmiä, niin vastaukset tahtoo olla samaa tasoa.
        Jos oikeasti etsisit vaikka netistä noiden valmistajan ilmoittamat kukutukset, niin näet eron ja sinun kaasujalkasi määrää loput.
        Kuljettajalla on suurin merkitys kulutuseroihin noiden autojen välillä, oikeasti.

        Vähän sama juttu kohdallasi, jos pää on puusta niin se on.
        Yksi asiallinen vastaus sentään tuli kiitos siitä.
        Olen kyllä omistanut monia autoja eri teholuokista ym. Ja tiedän kyllä että sen 1.2 litraisenkin saa viemään bensaa ja V6:sen kulutuksen kohtuullisemmaksi kevyellä kaasujalalla.

        Alkuperäinen kysymykseni liittyi siihen onko kulutuksella suurta eroa jos tarjolla on 2.4T tai T5. Teholla eikä kulutuksella ei ole minulle väliä, kunhan nyt ajattelin kysyä. Mutta se siitä keskustelusta, harvassa ovat tämän palstan asialliset viestit.


    • Vulva

      En tiiä T5:den ja 2.4T:en eroista, mutta ainakaan automaatti 2.4 170hv ja 2.4T 200hv välillä V70:issä ei ollut mitään kulutuseroja, turbolla jopa pienempi kulutus.

      • 2.4T

        Ja mitä 2.4T automaatilla pääsee pienempään kulutukseen, kuin manuaali 2.4T vaikka valmistaja muuta väittääkin. Molemmat olen omistanut joten tiedän. Ero kuitenkin pieni, automaatti noin 1-3 desiä vei vähemmän.


    • Voooolvo

      En tiiä C70 kulutksest mut oma S60 2.4T tomaatti vie 80% kaupunki 20% 9.5L ja pelkässä maantieajossa 7,8L

      • Vooolvo

        Siis 20% maantie


    • C70T5

      Tiukkaa tietoa:

      C70 T5 kuluttaa kaupungissa 12L ja maantiellä 7.9L

      Omakohtainen kokemus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe