C70 kulutus

C70

Onko millainen ero vanhemman C70 2.4T ja T5 välillä? Olen aikoinaan omistanut V70 2.4T, eroaako C70 kulutus siitä jotenkin?

9

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tana mitä juttuja

Volvo ilmoittamista arvoista näet noiden teoreettiset erot. Kuskin ajotavoista riippuukin sitten loput. Onko noiden kahden välisessä kulutuksessa jokin merkitys ja jos on niin etsit ihan vääriä autoja. Sulle sopii joku Nissan Micra.

• C70

Taidat itse olla datsunkuski kun noin innokkaasti Micraa kaupaat ;)
        Ihme pelleilyä oikeesti täällä Suomi24:ssa, mitään ei saisi kysyä kun herne ja sormi on viimeistä niveltä myöden vedetty nenään.

• osta micra
        C70 kirjoitti:

Taidat itse olla datsunkuski kun noin innokkaasti Micraa kaupaat ;)
        Ihme pelleilyä oikeesti täällä Suomi24:ssa, mitään ei saisi kysyä kun herne ja sormi on viimeistä niveltä myöden vedetty nenään.

Jos kyselee tyhmiä, niin vastaukset tahtoo olla samaa tasoa.
        Jos oikeasti etsisit vaikka netistä noiden valmistajan ilmoittamat kukutukset, niin näet eron ja sinun kaasujalkasi määrää loput.
        Kuljettajalla on suurin merkitys kulutuseroihin noiden autojen välillä, oikeasti.

• C70
        osta micra kirjoitti:

Jos kyselee tyhmiä, niin vastaukset tahtoo olla samaa tasoa.
        Jos oikeasti etsisit vaikka netistä noiden valmistajan ilmoittamat kukutukset, niin näet eron ja sinun kaasujalkasi määrää loput.
        Kuljettajalla on suurin merkitys kulutuseroihin noiden autojen välillä, oikeasti.

Vähän sama juttu kohdallasi, jos pää on puusta niin se on.
        Yksi asiallinen vastaus sentään tuli kiitos siitä.
        Olen kyllä omistanut monia autoja eri teholuokista ym. Ja tiedän kyllä että sen 1.2 litraisenkin saa viemään bensaa ja V6:sen kulutuksen kohtuullisemmaksi kevyellä kaasujalalla.

Alkuperäinen kysymykseni liittyi siihen onko kulutuksella suurta eroa jos tarjolla on 2.4T tai T5. Teholla eikä kulutuksella ei ole minulle väliä, kunhan nyt ajattelin kysyä. Mutta se siitä keskustelusta, harvassa ovat tämän palstan asialliset viestit.

• Vulva

En tiiä T5:den ja 2.4T:en eroista, mutta ainakaan automaatti 2.4 170hv ja 2.4T 200hv välillä V70:issä ei ollut mitään kulutuseroja, turbolla jopa pienempi kulutus.

• 2.4T

Ja mitä 2.4T automaatilla pääsee pienempään kulutukseen, kuin manuaali 2.4T vaikka valmistaja muuta väittääkin. Molemmat olen omistanut joten tiedän. Ero kuitenkin pieni, automaatti noin 1-3 desiä vei vähemmän.

• Voooolvo

En tiiä C70 kulutksest mut oma S60 2.4T tomaatti vie 80% kaupunki 20% 9.5L ja pelkässä maantieajossa 7,8L

• Vooolvo

Siis 20% maantie

• C70T5

Tiukkaa tietoa:

C70 T5 kuluttaa kaupungissa 12L ja maantiellä 7.9L

Omakohtainen kokemus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe