C70 kulutus

C70

Onko millainen ero vanhemman C70 2.4T ja T5 välillä? Olen aikoinaan omistanut V70 2.4T, eroaako C70 kulutus siitä jotenkin?

9

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tana mitä juttuja

Volvo ilmoittamista arvoista näet noiden teoreettiset erot. Kuskin ajotavoista riippuukin sitten loput. Onko noiden kahden välisessä kulutuksessa jokin merkitys ja jos on niin etsit ihan vääriä autoja. Sulle sopii joku Nissan Micra.

• C70

Taidat itse olla datsunkuski kun noin innokkaasti Micraa kaupaat ;)
        Ihme pelleilyä oikeesti täällä Suomi24:ssa, mitään ei saisi kysyä kun herne ja sormi on viimeistä niveltä myöden vedetty nenään.

• osta micra
        C70 kirjoitti:

Taidat itse olla datsunkuski kun noin innokkaasti Micraa kaupaat ;)
        Ihme pelleilyä oikeesti täällä Suomi24:ssa, mitään ei saisi kysyä kun herne ja sormi on viimeistä niveltä myöden vedetty nenään.

Jos kyselee tyhmiä, niin vastaukset tahtoo olla samaa tasoa.
        Jos oikeasti etsisit vaikka netistä noiden valmistajan ilmoittamat kukutukset, niin näet eron ja sinun kaasujalkasi määrää loput.
        Kuljettajalla on suurin merkitys kulutuseroihin noiden autojen välillä, oikeasti.

• C70
        osta micra kirjoitti:

Jos kyselee tyhmiä, niin vastaukset tahtoo olla samaa tasoa.
        Jos oikeasti etsisit vaikka netistä noiden valmistajan ilmoittamat kukutukset, niin näet eron ja sinun kaasujalkasi määrää loput.
        Kuljettajalla on suurin merkitys kulutuseroihin noiden autojen välillä, oikeasti.

Vähän sama juttu kohdallasi, jos pää on puusta niin se on.
        Yksi asiallinen vastaus sentään tuli kiitos siitä.
        Olen kyllä omistanut monia autoja eri teholuokista ym. Ja tiedän kyllä että sen 1.2 litraisenkin saa viemään bensaa ja V6:sen kulutuksen kohtuullisemmaksi kevyellä kaasujalalla.

Alkuperäinen kysymykseni liittyi siihen onko kulutuksella suurta eroa jos tarjolla on 2.4T tai T5. Teholla eikä kulutuksella ei ole minulle väliä, kunhan nyt ajattelin kysyä. Mutta se siitä keskustelusta, harvassa ovat tämän palstan asialliset viestit.

• Vulva

En tiiä T5:den ja 2.4T:en eroista, mutta ainakaan automaatti 2.4 170hv ja 2.4T 200hv välillä V70:issä ei ollut mitään kulutuseroja, turbolla jopa pienempi kulutus.

• 2.4T

Ja mitä 2.4T automaatilla pääsee pienempään kulutukseen, kuin manuaali 2.4T vaikka valmistaja muuta väittääkin. Molemmat olen omistanut joten tiedän. Ero kuitenkin pieni, automaatti noin 1-3 desiä vei vähemmän.

• Voooolvo

En tiiä C70 kulutksest mut oma S60 2.4T tomaatti vie 80% kaupunki 20% 9.5L ja pelkässä maantieajossa 7,8L

• Vooolvo

Siis 20% maantie

• C70T5

Tiukkaa tietoa:

C70 T5 kuluttaa kaupungissa 12L ja maantiellä 7.9L

Omakohtainen kokemus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      51
      2695
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      94
      2341
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      6
      1701
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      54
      1220
    5. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      281
      1093
    6. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      70
      1066
    7. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      17
      930
    8. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      71
      914
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      21
      820
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      55
      773
    Aihe