C70 kulutus

C70

Onko millainen ero vanhemman C70 2.4T ja T5 välillä? Olen aikoinaan omistanut V70 2.4T, eroaako C70 kulutus siitä jotenkin?

9

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tana mitä juttuja

Volvo ilmoittamista arvoista näet noiden teoreettiset erot. Kuskin ajotavoista riippuukin sitten loput. Onko noiden kahden välisessä kulutuksessa jokin merkitys ja jos on niin etsit ihan vääriä autoja. Sulle sopii joku Nissan Micra.

• C70

Taidat itse olla datsunkuski kun noin innokkaasti Micraa kaupaat ;)
        Ihme pelleilyä oikeesti täällä Suomi24:ssa, mitään ei saisi kysyä kun herne ja sormi on viimeistä niveltä myöden vedetty nenään.

• osta micra
        C70 kirjoitti:

Taidat itse olla datsunkuski kun noin innokkaasti Micraa kaupaat ;)
        Ihme pelleilyä oikeesti täällä Suomi24:ssa, mitään ei saisi kysyä kun herne ja sormi on viimeistä niveltä myöden vedetty nenään.

Jos kyselee tyhmiä, niin vastaukset tahtoo olla samaa tasoa.
        Jos oikeasti etsisit vaikka netistä noiden valmistajan ilmoittamat kukutukset, niin näet eron ja sinun kaasujalkasi määrää loput.
        Kuljettajalla on suurin merkitys kulutuseroihin noiden autojen välillä, oikeasti.

• C70
        osta micra kirjoitti:

Jos kyselee tyhmiä, niin vastaukset tahtoo olla samaa tasoa.
        Jos oikeasti etsisit vaikka netistä noiden valmistajan ilmoittamat kukutukset, niin näet eron ja sinun kaasujalkasi määrää loput.
        Kuljettajalla on suurin merkitys kulutuseroihin noiden autojen välillä, oikeasti.

Vähän sama juttu kohdallasi, jos pää on puusta niin se on.
        Yksi asiallinen vastaus sentään tuli kiitos siitä.
        Olen kyllä omistanut monia autoja eri teholuokista ym. Ja tiedän kyllä että sen 1.2 litraisenkin saa viemään bensaa ja V6:sen kulutuksen kohtuullisemmaksi kevyellä kaasujalalla.

Alkuperäinen kysymykseni liittyi siihen onko kulutuksella suurta eroa jos tarjolla on 2.4T tai T5. Teholla eikä kulutuksella ei ole minulle väliä, kunhan nyt ajattelin kysyä. Mutta se siitä keskustelusta, harvassa ovat tämän palstan asialliset viestit.

• Vulva

En tiiä T5:den ja 2.4T:en eroista, mutta ainakaan automaatti 2.4 170hv ja 2.4T 200hv välillä V70:issä ei ollut mitään kulutuseroja, turbolla jopa pienempi kulutus.

• 2.4T

Ja mitä 2.4T automaatilla pääsee pienempään kulutukseen, kuin manuaali 2.4T vaikka valmistaja muuta väittääkin. Molemmat olen omistanut joten tiedän. Ero kuitenkin pieni, automaatti noin 1-3 desiä vei vähemmän.

• Voooolvo

En tiiä C70 kulutksest mut oma S60 2.4T tomaatti vie 80% kaupunki 20% 9.5L ja pelkässä maantieajossa 7,8L

• Vooolvo

Siis 20% maantie

• C70T5

Tiukkaa tietoa:

C70 T5 kuluttaa kaupungissa 12L ja maantiellä 7.9L

Omakohtainen kokemus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      146
      5465
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      136
      3578
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3319
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3203
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      43
      2704
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      37
      2265
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      22
      2218
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      229
      2156
    9. prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!

Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".
      Maailman menoa
      11
      1894
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      92
      1804
    Aihe