Miun kaverilta hajos läppäristä sen Windows 7 ja miulla on Windows 7 uudelleenasennus muistitikulla. Onko siitä mitää haittaa jos uudelleenasentaa Windows 7:n muistitikulla?
Windows 7
14
133
Vastaukset
- 6668487
Kuka on Miu?
- 1+20
Karjalainen / Savolainen. En sitten sukunimestä tiedä.
Ja ei ole haittaa vaan päinvastoin hyvä.
Onko sinulla siis puhdas Windowsin asennusmedia? Jos on niin sillä pystyy.
- J-P17
Miun = Minun (anteeksi tuli vain vahingossa)
Ja kyllä vapunen se on windows 7 asennusmedia.
Mutta ilmeni uusi kysymys. Jos asennan sen käyttöjärjestelmän uudestaan niin eikös siitä tule jotain haittaa jompaan kumpaan koneeseen koska sehän on määrätty vain yhdelle serialille?- ei omalla
>Ja kyllä vapunen se on windows 7 asennusmedia.
Mutta ilmeni uusi kysymys. Jos asennan sen käyttöjärjestelmän uudestaan niin eikös siitä tule jotain haittaa jompaan kumpaan koneeseen koska sehän on määrätty vain yhdelle serialille? <
Aktivoit sen kaverin serialilla, näin se menee.
- winmasentaja
Jos on vaikka 1kpl Win7 -asennuslevy, 10 konetta ja 10 serialkeytä...niin tuolta yhdeltä asennuslevyltä voi tehdä asennuksen kaikkiin koneisiin, jokaiseen vaan laittaa oman uniikin serialkeynsä.
Itsellä 3 konetta ja 3 lisenssiä, olen asentanut yhdeltä (Win7 SP1) asennusmedialta kaikkiin koneisiin windowsin. Kaikissa on eri serialkey.
2:ssa asennusmediassa ei ole SP1:stä, mutta 3:ssa on, joten asennan käyttikset siltä 3:lta ettei minun tarvitsisi asentaa erikseen SP1:stä niihin kahteen. - j-p17
>Aktivoit sen kaverin serialilla, näin se menee.<
Mutta kun sen serial on kulunut pois sen läppärin pohjasta... - j-p17
Eiku anteeks, kyllä siitä saa selvää.
- j-p17
Ilmeni taas uus kysymys. Eikös windows 7 asennusmedian saa korjaamaan tietokoneen silleenn että ei menetä tiedostoja? kun muistaakseni luin jotain sellasta microsoftin sivuilta.
PS. En oo ennen asentanu windows 7:a, koska windows 7 tuli koneen mukana valmiiksi asennettuna ja uudelleenasennus tikulla.En ainakaan minä ole löytänyt tällaista ominaisuutta siitä. XP asennuslevyssä on tällainen ominaisuus.
- jkljlk
vapunen kirjoitti:
En ainakaan minä ole löytänyt tällaista ominaisuutta siitä. XP asennuslevyssä on tällainen ominaisuus.
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/what-are-system-recovery-options#what-are-system-recovery-options=windows-7
Käynnistä kone sillä stidillä ja kun havaitsee olemassaolevan asennuksen ja kysyy siitä, pääset tuohon tilaan.
Merkkikoneissa on omat recoveryt erikseen, toimi valmistjaan ohjeiden mukaan.
- W7_HP
Miten se hajos..??!! joissakin tapauksissa tietoja ei välttämättä menetä.
Onkohan tehty palautuslevykettä...??!! Ilmeisesti ei koska tuollaisia "pikkuseikkoja" ei oteta vakavasti ja sitten ongelmissa ollaan sormi suussa - Miksi olisi?
ei oooo
- Henskelimies
Helpointa kun kaikki joilla kone toimii nyt hyvin, ottavat Windows 7:kan omalla työkalulla näköiskopion kovalevystään..niin jos kovalevy hajoo. niin saa uudelle kovalevylle kopioitua takaisin sen tilanteen..jolloin otti sen näköiskopion..eikä tarvitse uudestaan tapella eri ohjelmien asennusten kanssa activoinnin voi kysyä ( ei aina )..mutta jos kysyy niin activointi menee heittämällä läpi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073