Pakko jotain tehdä, en pysty unohtamaan sinua. Silmiäsi, hymyäsi, sitä tunnetta. Olisin jo unohtanut jos olisin pystynyt, en pysty ikinä. Tämä on niin väärin. Olet niin usein ajatuksissani, vieläkin. Pelkään, että vielä vuosienkin päästä olet mielessä. Siksi minun on tehtävä jotain nyt, ennen kuin on liian myöhäistä. En tiedä, mitä.
En pysty unohtamaan!
17
409
Vastaukset
- Tee samaa
kun tähänkin asti eli et mitään ;D
- helppoa!?
unohtaminen helpompaa, kun on paljon muuta ajateltavaa...
- tämä toimii
Teet niin että jätät tämän paikan ja tutustut ja ihastut uusiin ihmisiin. Näin itse ajattelin tehdä.
- jos et pysty niin
Nostat sitten vain kytkintä ja alat vetää!!!
- ihme heppu oot
Onpa ilkeä kommentti, ei täällä palstalla omista ketään.
- sekaisin suhteessa
minä olen jo noin vuoden seurustellut nykyisen mieheni kanssa ja sitä enne keskustelin erään miehen kanssa useita kertoja päivässä puhelimessa ja somessa mutta sitten hän katosi oudosti.. olen siitä asti kaivannut ja ajatellut tätä miestä tuntuu kuin hän olisi ollut sielun kumpanini.. ja nyt ajattelen ja kaipaan ja ikävöin häntä joka päivä ja .. mutta kun on tuo uusi mies jota rakastan myös hyvin paljon..
hän olisi ollut unelmieni mies :(- ...
Voisin jotenkin niin kuvitella itseni tähän tilanteeseen. Toivottavasti en ole minä 2 vuotta... Voimia sinulle silti. Ap:lle sanon, että ota yhteyttä siihen!!
- jonnekin vaan
... kirjoitti:
Voisin jotenkin niin kuvitella itseni tähän tilanteeseen. Toivottavasti en ole minä 2 vuotta... Voimia sinulle silti. Ap:lle sanon, että ota yhteyttä siihen!!
Mä haluaisin jättää tämän maan, ainakin joksikin aikaa. Pitäisi veikata itsensä voittoon ja pyyhkiä tämän maan tomut jaloista, onko mulla jokin kaukokaipuu..
- ....................
jonnekin vaan kirjoitti:
Mä haluaisin jättää tämän maan, ainakin joksikin aikaa. Pitäisi veikata itsensä voittoon ja pyyhkiä tämän maan tomut jaloista, onko mulla jokin kaukokaipuu..
Pääseehän sitä "veikkaamattakin "ulkomaille asumaan.
Täytyy vain järjestellä asiat tarkasti. - pitää miettiä
.................... kirjoitti:
Pääseehän sitä "veikkaamattakin "ulkomaille asumaan.
Täytyy vain järjestellä asiat tarkasti.Joo, uuden työ löytäminen, asunnon myyminen, miehen myyminen jollekin hyvälle, Joo reppu selkään ja matkaa teen...
- Kirjekyyhkynä ollut
pitää miettiä kirjoitti:
Joo, uuden työ löytäminen, asunnon myyminen, miehen myyminen jollekin hyvälle, Joo reppu selkään ja matkaa teen...
Helppoa ei ole unohtaa, jos on täysillä rakastunut. Koska tietää ja tuntee, että tämä on ainutkertaista ja näin voimakkaana vain kerran elämässä tapahtuvaa.
Hän on mielessäni jatkuvasti, vaikka keskityn kaikkeen muuhun. Mielessäni hiljaa pyydän, eikö jo olisi aika selvittää kasvokkain. Tunteita on yli oman tarpeen, ja hänelle ne pitkän mietinnän jälkeen haluaisin osoittaa. Olen saanut rohkeutta!
Ruudun takana suren, jos kohdalle ei osu yhtään "tutun tuntuista" tai iloa tuovaa kirjoitusta. Herkätkään sanani eivät saavuta rakkauteni kohdetta . . lämpimin miettein lopetan. - M Woman
Kirjekyyhkynä ollut kirjoitti:
Helppoa ei ole unohtaa, jos on täysillä rakastunut. Koska tietää ja tuntee, että tämä on ainutkertaista ja näin voimakkaana vain kerran elämässä tapahtuvaa.
Hän on mielessäni jatkuvasti, vaikka keskityn kaikkeen muuhun. Mielessäni hiljaa pyydän, eikö jo olisi aika selvittää kasvokkain. Tunteita on yli oman tarpeen, ja hänelle ne pitkän mietinnän jälkeen haluaisin osoittaa. Olen saanut rohkeutta!
Ruudun takana suren, jos kohdalle ei osu yhtään "tutun tuntuista" tai iloa tuovaa kirjoitusta. Herkätkään sanani eivät saavuta rakkauteni kohdetta . . lämpimin miettein lopetan.Tylsää olla totuuden torvi. Kaunis kirjoituksesi ehkä tavoitti meidät muut vain, ja samaistuimme tai emme. Siitä sinun hänestä en tiedä.
Mä oon tavallani kyllästynyt jopa itseeni ja typeryyteeni :).
Haluan elää! - kuuta katsellen
Kirjekyyhkynä ollut kirjoitti:
Ruudun takana suren, jos kohdalle ei osu yhtään "tutun tuntuista" tai iloa tuovaa kirjoitusta. Herkätkään sanani eivät saavuta rakkauteni kohdetta . . lämpimin miettein lopetan.jos rohkeutta vainen saanut olet - kirjoitukses sanoiks muuta.
- en pysty
unohtamaan minäkään...vaikka mitään konkreettista lähentymistä ei tapahtunut niin silti maailmani heitti kärrynpyörää eikä mikään tunnu olevan ennallaan. sittemmin kävi ilmi et kaikki olikin vaan yksipuolista harhaa kun toinen jakaa nyt elämäänsä toisen kanssa. mut kun ei näistä tunteista eroon pääse, niin ei jääne muuta vaihtoehtoa kuin yrittää elää niiden kanssa sopuisasti ja toiselle kaikkea parasta toivottaen. ehkä aika auttaa ja onnikin potkii jossain vaiheessa...
- vaalea karkulainen
Ei se välttämättä siltikään unohdu vaikka kuinka yrittäisi.
Mä olen yrittänyt eikä toimi. Käyn paljon ulkona, tapaan miehiä, kahvikutsuja satelee... Eilen päätin, että lopetan ton kaiken nyt.
Ei minulla ole mihinkään kiire, tuli vaan sellanen "paniikki" päästä jatkamaan matkaa.
Toisen elämästä en tiedä mitään, eikä hän tiedä minusta mitään.
Olemme täysin tuntemattomia toisillemme.
- Kyyneleet loppuneet ei
En minäkään ole unohtanut sinua!
Joka ikinen päivä mietin sinua ja meidän yhteisiä vuosiamme. Mietin luovutimmeko sittenkin liian helposti?!
Pitäisikö kuitenkin vielä yrittää yhdessä...kohta se on jo myöhäistä :( - Sekaisin suhteessa
Kaipuu pysyy aina johonkin oli se sitten ihminen esine tai eläin ihminen kaipaa aina jotakin/jotakuta se ei ole kivin tunne eikä helpoin mutta sen tunteminen tekee hyvää vaikka se tuntuu tappavalta
minä kaipaan aina ja tulen kaipaamaan ihmisiä eläimiä ja esineit! tällä hetkellä tiettyä miestä ennemän kun muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512376Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755085Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283689Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963534Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss463070Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082799Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132218Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372127Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935