Mikä siinä on A-nainen, että me ei nykyään nähdä enää missään tuolla oikeassa elämässä? Kävin tänäänkin ajelemassa siellä sinun suunnalla, mutta et ollut kotona. Jos vielä haluat minut, niin luulisi sinun nyt jo ottavan yhteyttä...
Mikä siinä on?
13
308
Vastaukset
- Miehelle4
Mistä niin päättelit, että en ollut kotona? Minä nimittäin olin. Olisit soittanut ovikelloa (tai koputtanut oveeni).... ovikello toimii vain satunnaisesti, pitäisi korjata sekin kuntoon.
- naiselle4
Ei näkynyt hänen autoa pihalla...
- Oletuksia vain
naiselle4 kirjoitti:
Ei näkynyt hänen autoa pihalla...
Se nyt vain kertoo että ei ollut autoa. Ehkä hän kuitenkin on kotona. Monesti eläväisellä ihmisellä jää auto välillä muualle kun saa kyydin muutenkin kotiinsa.
- A4-nainen
olin asioilla....oisit yrittäny soittaa
- naiselle4
Ei ole hänen numeroa, mutta hänellä on kyllä minun numero.
- A4-nainen
mikä siinä muuten on,että SÄ et enää voi ottaa yhteyttä? niin?
- naiselle4
A4-nainen kirjoitti:
Ehkä kuule ihan sen takia, että jos minä laitan hänelle viestiä sähköpostiin ja hän ei noteeraa niitä millään lailla. Niin mistäs tämä kertoo, tod.näk. häntä ei kiinnosta.
- ljhvfkhgchgcv
A4-nainen kirjoitti:
nokunoku, ei tollaset harput vaan kiinnosta.
- A4-nainen
naiselle4 kirjoitti:
Ehkä kuule ihan sen takia, että jos minä laitan hänelle viestiä sähköpostiin ja hän ei noteeraa niitä millään lailla. Niin mistäs tämä kertoo, tod.näk. häntä ei kiinnosta.
ok..no se en ole minä ainakaan sitten :) minä vastaisin edes ettei kiinnosta
- Kysyn 80
naiselle4 kirjoitti:
En luottaisi sähköpostiin, tiedätkö onko käytössä vai onko monta?
- naiselle4
Kysyn 80 kirjoitti:
En luottaisi sähköpostiin, tiedätkö onko käytössä vai onko monta?
Käytössä se on, kun on kyllä aiemmin siellä vastannut viesteihin.
- ijhohjöo
ljhvfkhgchgcv kirjoitti:
nokunoku, ei tollaset harput vaan kiinnosta.
ei niin
- Sivusta1
A4-nainen kirjoitti:
ok..no se en ole minä ainakaan sitten :) minä vastaisin edes ettei kiinnosta
Joo, kyllä hyviin tapoihin kuuluu vastata viesteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614729Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974431- 763908
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963817Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192855- 352628
- 372532
- 242509
- 382499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232374