Miten varata mies?

Nainen pohtii

Olen voimakkaasti ihastunut sinkkuun työkaveriin, ja tunne on varmaan molemminpuolinen. Mutta oma tilanteeni on toistaiseksi sellainen ettei suhde onnistu. Kesään mennessä tilanne muuttuu ja voin 100% sitoutua suhteeseen hänen kanssaan. Olisiko törkeää tunnustaa hänelle tunteeni ja pyytää "pysymään kuulolla" kunnes saan asiani järjestykseen? Tarvitsen vain muutaman kuukauden.

32

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toki lähetä

hänelle viestiä.

• Eroat siis

nykyisestä puolisostasi kesään mennessä?

• Ap ap

Olen sinkku itsekin. En voi antaa suhteelle 100% ennen kuin olen hoitanut muutaman asian pois tieltäni.

• hmmmmmmmmmm

Eisiinä ole mitään törkeetä jos ottaa sen puheeks. Sillä se selvii.

• emmää käsitä

No eihän tässä nyt pitkästi ole? Voihan sitä ihastua, rakastua tms vai meinaatko aloittaja että jos vain armollisesti käännyt hänen puoleensa niin ens viikolla varaatte jo kirkkoa? Ilmeisesti et edes todella tiedä, onko hän oikeasti kiinnostunut sinusta esim seurustelumielessä.

• .............

kiinnitä siihen varattu kesään asti-lappu

• eikös

suhde alkaisi (tai jäisi alkamatta) periaatteessa heti kun pyydät odottamaan? tuntuisi kaverista varmaan oudolta. selvittäisit asiasi ensin.

• Ap""

Niin alkaisi. En vain halua että hän joutuu olemaan siinä käsityksessä etten haluakaan häntä. Siksi haluaisin kertoa tunteistani jo ennen kun saan asiani selvitettyä.

• No mitä ihmeen
        Ap"" kirjoitti:

Niin alkaisi. En vain halua että hän joutuu olemaan siinä käsityksessä etten haluakaan häntä. Siksi haluaisin kertoa tunteistani jo ennen kun saan asiani selvitettyä.

asioita voi olla ettet vois olla suhteessa samaan aikaan?

• Ap""
        No mitä ihmeen kirjoitti:

asioita voi olla ettet vois olla suhteessa samaan aikaan?

Asioita jotka vaatii täyden keskittymisen. Niissä ei
        auta olla pumpulimielinen. Ei niistä sen enempiä täällä.

• eikös
        Ap"" kirjoitti:

Asioita jotka vaatii täyden keskittymisen. Niissä ei
        auta olla pumpulimielinen. Ei niistä sen enempiä täällä.

Ok. Olen mies ja odottaisin kyllä, jos joku kiinnostava nainen tulisi kertomaan että SINÄ, mutta mun on PAKKO hoitaa pari juttua alta pois, odota! Tulisi kiinnostavat pari kuukautta pähkäillessä. Go girl!

• Ap""
        eikös kirjoitti:

Ok. Olen mies ja odottaisin kyllä, jos joku kiinnostava nainen tulisi kertomaan että SINÄ, mutta mun on PAKKO hoitaa pari juttua alta pois, odota! Tulisi kiinnostavat pari kuukautta pähkäillessä. Go girl!

:) Hän se on. Luulin etten eksäni jälkeen enää tuntisi näin ketään kohtaan, mutta sitten tuli mies ja ravisutti maailmaani yhdeksän richterin voimalla! Me olemme niin erilaisia etten ikänä olisi arvannut ihastuvani häneen, mutta niin kävi ja muuhun en vaihtaisi.

• no voi v............
        Ap"" kirjoitti:

Väärän käsityksen jos antanut oot - on mahdollista, että olet ajamassa häntä luotasi
        vaikka sä et sitä nää. J.T:tä pukkas tuleen osittain
        Jos kiinnostusta on, ymmärtää ja odottaa. Annat hänellekin mielenrauhan samalla!!
        Ja sen jälkeen tietää molemmat mitä odottaa.
        Ei selvii kuin tavalla yhdellä ja varmaan tiedät millä tavalla. :)

• Voiko joku nainen

oikeasti kirjoittaa näin fiksun viestin, vau. Toivottavasti saat sen miehen, ehkä sun kannattaisi kuitenkin ottaa yhteyttä häneen ja kertoa kaikki tuo niin varmasti varaa sut tai jotain, vai mitenpäin? ;D

• Se on helppoa!

Sanot miehelle, että: tuus vähän tänne kulta. Sit ku se tulee, niin teet sen kaulalle niin isot fritsut kuin kerkiät. Jos se ei pane pahakseen, niin tee selkään kanssa! Viimeistään sieltä kaikki näkee, et sä oot varannu sen, vaik se yrittäski poolokauluksel tai meikkivoiteel peitellä niit fritsui siin kaulas.

• Ap""

Kuulostaa ylimustasukkaisen aikuisen taikka teinien touhulta, ei kiitos.

• mikä sua estää?
        Ap"" kirjoitti:

Perkskules, poistu palstalta, mene hänen luo, puhu hänelle, kerro hänelle,
        silmätysten!!!
        Ei tämä täällä selvii, ainoostaan pää menee vaan entistä enempi sekasi.

• Se on helppoa!
        Ap"" kirjoitti:

Jossä kysyt silt et onkse sun kaa sit ku sä et enää oo sen toisen kaa ja se sanoo et onse, nii se on todenäkösest joku onneton Tahvo. Ehkä se on just tän takii sinkkukii.

• Ap""
        mikä sua estää? kirjoitti:

Perkskules, poistu palstalta, mene hänen luo, puhu hänelle, kerro hänelle,
        silmätysten!!!
        Ei tämä täällä selvii, ainoostaan pää menee vaan entistä enempi sekasi.

Kyllä täällä tosiaan pään saa sekaisin jos ei pysty keskittymään vain siihen mikä on tärkeää. Mutta jos ei anna itsensä provosoitua, niin päästä voi hävitä pois hennotkin sumut. Tiedän mitä haluan, ajankohta tökkii.

• pohdi lisää

Ei niitä ihmisiä oikein voi varata... jos oikeasti välität ihmisestä niin et edes ehdota.

• Ap""

Ehkä en ehdotakaan :) Mutta haluan kertoa todellisista tunteistani miehelle, sekä syystä mikä jarruttaa. Sitten pallo jää hänelle.

• siitä se lähtee
        Ap"" kirjoitti:

Ehkä en ehdotakaan :) Mutta haluan kertoa todellisista tunteistani miehelle, sekä syystä mikä jarruttaa. Sitten pallo jää hänelle.

No tuossa on oikeaa asennetta.Rehtiä ja suoraa.

• pohdi lisää
        Ap"" kirjoitti:

Kuulostaa reilulle :)

• fsghsfhfns
        Ap"" kirjoitti:

Heität vain sen pallon.

• ota puheeksi

Kannattaa se asiasta puhua.
      Kyllä minulla olis aikaa odottaa hyvää.

• Voi että :)

Ihmiset elää jossain pumpuli maailmassa jossa ei erota ja voin kertoo olen eronnut toisen takia koska ei siitä tuu mitään jos toinen koko ajan mielessä !

• Ap""

Me olemme molemmat sinkkuja. Hän ollut jo muutaman vuoden ja minä yli vuoden.

• ajatuksia

Siis onko mies sinkku, varattu vai "tekovarattu" ? Jos hän esittelee sormustaan jätä hänet rauhaan. Oli hän oikeasti kihloissa tai vain hankkinut feikkisormuksen...

• Ajattelen, että

pelaat jotain ikävää peliä, mikä sinänsä ei ole mitään uutta näillä palstoilla. Sitäpaitsi luot väärille ihmisille vääriä mielikuvia, jotka saattavat roikottaa heitä turhissa toiveissa. Moraalitonta.

• Ap""

Anteeksi vain mutta tällä palstalla tulee väkisinkin luotua vääriä mielikuvia jollekin, ellei laita sellaiset tunnisteet että erehtymisen vaaraa ei ole. En ota siitä vastuuta.

• eikös

Höpö höpö.

Aloittaja tietää jo, mitä haluaa tehdä, hän tarvitsee vain vähän vahvistusta uskolleen. Mä olen sitä mieltä, että pitäisi antaa palaa vaan.

Eikä hän ole vastuussa lukijoiden tulkinnoista, ei kukaan kirjoittaja täällä ole.

• Ap""
        eikös kirjoitti:

Höpö höpö.

Aloittaja tietää jo, mitä haluaa tehdä, hän tarvitsee vain vähän vahvistusta uskolleen. Mä olen sitä mieltä, että pitäisi antaa palaa vaan.

Eikä hän ole vastuussa lukijoiden tulkinnoista, ei kukaan kirjoittaja täällä ole.

Kiitos :) Yritän löytää parhaimman mahdollisen ratkaisun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      4006
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      51
      3651
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3218
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      93
      3087
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      88
      2066
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2028
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1889
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1841
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      34
      1830
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1774
    Aihe