Olen tuossa katsellut kuvia Triumphin Rocket III:sta, niin ja tietysti teknisiä tietoja. Ensimmäistä kertaa sitten pappatunturiaikojen tuli tunne että tuollainen on saatava!!!
Siis Mistä noita saa? Löytyykö käytettyjä Suomesta?
Voiko joku kommentoida ajoominaisuuksia ??
Sopiihan varmasti pappatunturin jälkeen seuraavaksi kaksipyöräiseksi ?? :)) No niistä ajoista on onneksi jo yli 20 v.
kyselee Pappatunturimies...
Mistä saa Rocket III:sta
7
3586
Vastaukset
- speed 4
kyllä niitä on muutamia käytettyjä mutta niilläkin on viä hintaa tietysti kun ovat tän vuoden malleja. tsekkaa www.motopalsta.com
- exJoHan
Maksavat ( 3000 km ajettu esim)n, 15000-17000 euroa... vero n,5000 euroa..
Eli halvempi kuin täällä..Joko tilataan ?- Matti tai Teppo
Vaikeaa on löytää Saksasta Rocketia 15 000€. Ja ainakin, jos ei muuta asiaa Saksaan ole niin tuontikulujen ja vaivannäön kanssa aika olematon hyöty on. Vmaxissa sen sijaan säästää helpolla useamman tonnin tuomalla itse maahan.
- Petri
Muutaman kilometrin koeajon perusteella yllättävän helppo ajaa, painopiste on kohtuullisen matalalla vaikka on massiivisen näköinen. Pärjää hiljaisessa vauhdissakin, mutta uskaltaa kyllä kanttaillakin. Olisipa kiva kokeilla radallakin. ;-)
Tehoa ja varsinkin vääntöä löytyy. Tosi mukavaa kruisailla vaikka kuudenkympin alueella, jos tulee kiirus, niin voi vääntää kahvasta miettimättä mikä vaihde on päällä, aina lähtee!
Fiilikset on vähintään samat kuin silloin _eka_ kertaa pappatunturia käskiessä.- mää
Artsi päästelee raketilla nokka kohti aurinkoa
- jeps
En lähtis yrittään, jos ei mitään muuta kokemusta ole.
- viisasmies
kokeileppa moottoripyörä kauppaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807