Mun piti olla lomalla ja nollata pää kaikesta, mut sä vaan viet mun ajatukset;) Pitkä viikko edessä ilman et nään sua:( Mulla on ikävä sua ja tahdon sut tänne nyt heti! Mut sulla ei taida olla samansuuntaisia ajatuksia joten ehkä mun pitää jättää sut rauhaan lopullisesti.
Ikävä sua Mies!
5
271
Vastaukset
- eiköstäjuukus
M miehen nimi on vilahtanut usein täällä. Koskee Siinä tapauksessa todennäköisesti m miestä
- siitäs sait +
Muuten oli oikeen pirtee alotus näiden jokapäivästen ruikutus vietien joukosta. Siitä hyvästä annan pluussan aloittajalle.
- mä vaan;)
Kyllä joo, M miehelle menee mutta turhaan kun en usko että juuri hän täällä käy:(
- lue aikaisemmat
mä vaan;) kirjoitti:
Kyllä joo, M miehelle menee mutta turhaan kun en usko että juuri hän täällä käy:(
Joku M mies on
- mä vaan;)
lue aikaisemmat kirjoitti:
Joku M mies on
Oon lukenu palstaa paljon ja en usko et kukaan M mies on juuri hän. Ei nähty moneen viikkoon ja kävin täällä häntä ikävöimässä mutten "löytänyt" häntä. Nyt täl viikolla nähtiin pitkästä aikaa ja mies kolahti taas täysillä ja täytti mielen. Nyt sit ikävöin ja paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733