Koita itse liikkua koppiksena lumessa, tuli takatalvi, mä oon tulossa sun luo. Tuu vastaan. :D
Vapaalle naiselle..
Ai miksi tää kestää?
46
229
Vastaukset
- Vauhtia
monta vaihdetta löytyy?
- koppis4
kaksi, eteen ja taakse.
- tulikärpänen
Mikä pillerinpyörittäjä tai papintappaja oikein olet? Vai sarvijäärä?
- koppis5.
Sarvikuonokas (Oryctes nasicornis) on näyttävä ja suurikokoinen kovakuoriaislaji. Se kuuluu Euroopan kookkaimpiin kovakuoriaisiin.
- pidähän
ittes lämpimänä ettei jalat kohmetu ja siivet jäädy! vaik eiköhän sydämessä leiskuva lempi lämmitä ja valaise matkantekoasi!
- koppis6
laitoin kaulaliinan.
- onkohan sinulla
koppis6 kirjoitti:
laitoin kaulaliinan.
samanlainen kaulahuivi kuin minulla? :)
- koppis8
onkohan sinulla kirjoitti:
samanlainen kaulahuivi kuin minulla? :)
millainen sulla on? ;)
- valkoinen,aika
koppis8 kirjoitti:
millainen sulla on? ;)
kaunis.sain lahjaksi aikoinaan.. :)
- koppis9
valkoinen,aika kirjoitti:
kaunis.sain lahjaksi aikoinaan.. :)
en usko että löytyy, uskon kyllä että on kaunis :)
- En tykkää
Ovat mustia ja monijalkaisia. :(
- kelistä viis
koppis10 kirjoitti:
http://www.naturephoto-cz.com/sarvikuonokas-picture_fi-9675.html
Toihan on hieno.. ;)Kunnon sarvi. Annahan koordinaatteja niin nainen tulee vastaan nelivedon kera.
- koppis11.
kelistä viis kirjoitti:
Kunnon sarvi. Annahan koordinaatteja niin nainen tulee vastaan nelivedon kera.
Koordinaatit oikean saatavilla, toivottavasti nelivedossa vetokoukku, tohon sarveenhan saa köyden ;D
- kelistä viis
koppis11. kirjoitti:
Koordinaatit oikean saatavilla, toivottavasti nelivedossa vetokoukku, tohon sarveenhan saa köyden ;D
no tottahan toki on, jos sisälle ei ilkee könytä. mut mulla ei ole nyt koordinaatteja framilla joten joku muu saa sut hinata.
- koppis13
kelistä viis kirjoitti:
no tottahan toki on, jos sisälle ei ilkee könytä. mut mulla ei ole nyt koordinaatteja framilla joten joku muu saa sut hinata.
Koordinaatit pistettävä siis puhelimeen, jotta apu löytää perille ;)
- kelistä viis
koppis13 kirjoitti:
Koordinaatit pistettävä siis puhelimeen, jotta apu löytää perille ;)
siihenpä siihen jos mielit lämpimän lieden ääreen päästä.
- koppis16
kelistä viis kirjoitti:
siihenpä siihen jos mielit lämpimän lieden ääreen päästä.
joo se vois olla kiva paikka ;)
- missä oot?
kulta et sä ole mikään koppis,sä olet mun ikioma kuuma hanihärkä :))
- koppis14
Lumihangessa ;D
- missä oot?
koppis14 kirjoitti:
Lumihangessa ;D
niinpä tietysti :D
- koppis15
missä oot? kirjoitti:
niinpä tietysti :D
Lumet sulaa pois, niin tiedän missä olen. Mut hei ostin Samsungin note 3:sen, siinä pitäisi olla ominaisuus että puhelimen pystyy paikantamaan google mapsista numeron avulla wink wink.
- jaksaako kantaa
koppis15 kirjoitti:
Lumet sulaa pois, niin tiedän missä olen. Mut hei ostin Samsungin note 3:sen, siinä pitäisi olla ominaisuus että puhelimen pystyy paikantamaan google mapsista numeron avulla wink wink.
Eiks toi laite oo koppiksen käpäliin vähän iso?
- koppis16
jaksaako kantaa kirjoitti:
Eiks toi laite oo koppiksen käpäliin vähän iso?
On se kieltämättä aika kömpelö, mutta todella hyvä katsoa videoita ym. Voihan sen vetään liinoilla kilpeen ;D
- ei oo kivaa sit
Koppis on unohtanut kertoa mihin on matkalla?
Nyt kaikki tyttökoppikset lähtee sua vastaan ja voi paleltua tuolla ulkona etsiessään sua.- koppis17
Onko sulle koskaan käynyt niin että lähdet jonnekin, sit unohdat minne olitkaan menossa? Mutta sulla on silti sisällä joku outo tieto/tunne missä sun pitäisi olla?
"Aivan kuin kyyneleet eilisen
yhtä hyvin muistan sen
kun loppuun asti kantoi taivas
ja ajatus oli avaruuslaiva
olin silloin niin nuori
ja luulin tietäväni
illusioni oli suuri
valkoinen purje mielessäni" - tyttökoppis
koppis17 kirjoitti:
Onko sulle koskaan käynyt niin että lähdet jonnekin, sit unohdat minne olitkaan menossa? Mutta sulla on silti sisällä joku outo tieto/tunne missä sun pitäisi olla?
"Aivan kuin kyyneleet eilisen
yhtä hyvin muistan sen
kun loppuun asti kantoi taivas
ja ajatus oli avaruuslaiva
olin silloin niin nuori
ja luulin tietäväni
illusioni oli suuri
valkoinen purje mielessäni"Tiedän tunteen.
Ja tiedän, et yhden koppispojan toivoisin mua etsivän.
Nyt laitan minikokoiset villasukat jalkaan (on muuten hankalaa kun näitä jalkoja on niin paljon... mut vauhti on kova ;) ) - koppis18
tyttökoppis kirjoitti:
Tiedän tunteen.
Ja tiedän, et yhden koppispojan toivoisin mua etsivän.
Nyt laitan minikokoiset villasukat jalkaan (on muuten hankalaa kun näitä jalkoja on niin paljon... mut vauhti on kova ;) )Haastatko Usain Boltin kohta satasella ;D
- tyttökoppis
koppis18 kirjoitti:
Haastatko Usain Boltin kohta satasella ;D
Melkein vois haastaa :D
Mä oon niin hätäinen että saatan pyyhältää ohi ihan heittämällä!
Täytyy opetella hidastamaan - koppis19
tyttökoppis kirjoitti:
Melkein vois haastaa :D
Mä oon niin hätäinen että saatan pyyhältää ohi ihan heittämällä!
Täytyy opetella hidastamaanKatsopas muuten tää ;D
http://www.youtube.com/watch?v=Wc17_6HQdrQ - tyttökoppis
koppis19 kirjoitti:
Katsopas muuten tää ;D
http://www.youtube.com/watch?v=Wc17_6HQdrQMä näytän varmaan tolta kun iskee paniikki ja/tai kiirus :D :D
- koppis20
tyttökoppis kirjoitti:
Mä näytän varmaan tolta kun iskee paniikki ja/tai kiirus :D :D
Muutut japanilaiseksi mieheksikö? ;D
- tyttökoppis
koppis20 kirjoitti:
Muutut japanilaiseksi mieheksikö? ;D
xD
Hope not!!
Tyyli on vaan sama. Pitäiskö mun haastaa toi jäppinen...
Mä alankin treenaan tota! - koppis21
tyttökoppis kirjoitti:
xD
Hope not!!
Tyyli on vaan sama. Pitäiskö mun haastaa toi jäppinen...
Mä alankin treenaan tota!Sit se matka Japaniin ja mä tuun mukaan, se on paikka jonne olen aina halunnut matkustaa ;D
- tyttökoppis
koppis21 kirjoitti:
Sit se matka Japaniin ja mä tuun mukaan, se on paikka jonne olen aina halunnut matkustaa ;D
Juu kisamatka Jaappaniaan :D
Monessa paikassa on tää koppis reissannut, mutta Japani on näkemättä.
Sä voit olla mun valmentaja sit. - koppis23
tyttökoppis kirjoitti:
Juu kisamatka Jaappaniaan :D
Monessa paikassa on tää koppis reissannut, mutta Japani on näkemättä.
Sä voit olla mun valmentaja sit.Done deal, intersportista siis 4 vai 8 kpl piikkareita, joka jalkaan? ;D
- Sinun silmiesitähden
koppis21 kirjoitti:
Sit se matka Japaniin ja mä tuun mukaan, se on paikka jonne olen aina halunnut matkustaa ;D
Koppis, täällä on haastaja nro 2. Minä haluan sinut. Minä tiedän, missä kohdassa menet ja aijon ottaa sut kiinni. Meillä on maanantaina sama matka muutenkin, tiedät kyllä mihin. Ja japaniin tai Aasiaan - mihin vaan haluan sun kanssa matkustaa. Olet iso joo, mutta niin olen minäkin, siksi me sovitaan ihan hyvin yhteen. ..
- koppis24
Sinun silmiesitähden kirjoitti:
Koppis, täällä on haastaja nro 2. Minä haluan sinut. Minä tiedän, missä kohdassa menet ja aijon ottaa sut kiinni. Meillä on maanantaina sama matka muutenkin, tiedät kyllä mihin. Ja japaniin tai Aasiaan - mihin vaan haluan sun kanssa matkustaa. Olet iso joo, mutta niin olen minäkin, siksi me sovitaan ihan hyvin yhteen. ..
Tuskin olen kaipaamasi henkilö, mut hei hieno kirjoitelma, kerro se sille omallesi ;D
- ai,sä vaihdoit
koppis24 kirjoitti:
Tuskin olen kaipaamasi henkilö, mut hei hieno kirjoitelma, kerro se sille omallesi ;D
nimimerkkiä taas?sinultahan se onnistuu..toivottavasti ei törmäillä ikinä ja ei,en kirjoittele täällä enää sinulle.
hyvästi! - tyttökoppis
koppis23 kirjoitti:
Done deal, intersportista siis 4 vai 8 kpl piikkareita, joka jalkaan? ;D
Juu joka jalkaan pitää olla.
Täytyykin ens viikolla lähteä tossukaupoille...
Voi aloittaa treenit heti kun nää vähät lumet tästä sulaa.
Douppausta ei kai kande... - koppis25
ai,sä vaihdoit kirjoitti:
nimimerkkiä taas?sinultahan se onnistuu..toivottavasti ei törmäillä ikinä ja ei,en kirjoittele täällä enää sinulle.
hyvästi!ainahan toi numerosarja koppiksen edessä vaihtuu what ever *vilkuttaa* ;D
- koppis26
tyttökoppis kirjoitti:
Juu joka jalkaan pitää olla.
Täytyykin ens viikolla lähteä tossukaupoille...
Voi aloittaa treenit heti kun nää vähät lumet tästä sulaa.
Douppausta ei kai kande...Joo ei douppi, ei oo hubaa. Kaurapuurolla kisoihin ;D
- tyttökoppis
koppis26 kirjoitti:
Joo ei douppi, ei oo hubaa. Kaurapuurolla kisoihin ;D
4-viljanpuuro on mun douppi.
No mut jos tää tyttökoppis kaivautuu tuonne lämpimään pesään odottelemaan sua.
Ei oikein viitsi lähteä koppisbaariinkaan kun siellä on vaan väärän lajisia koppiksia ja baarikärpäsiä...
Hyvää yötä koppikselle, älä palelluta itseäs :) - koppis27
tyttökoppis kirjoitti:
4-viljanpuuro on mun douppi.
No mut jos tää tyttökoppis kaivautuu tuonne lämpimään pesään odottelemaan sua.
Ei oikein viitsi lähteä koppisbaariinkaan kun siellä on vaan väärän lajisia koppiksia ja baarikärpäsiä...
Hyvää yötä koppikselle, älä palelluta itseäs :)Tää koppis vois hypätä sohvalle viltin alle, hyvää yötä sullekin, ja muillekin :)
- Iso W
Saako kysyä mikä on syysi että kirjoittelet täällä?
- koppis28
Tähän vielä vastaan, se on sama kuin palsta nimi ikävä. Hyvää yötä sullekin, nyt alkaa menemään nää tietyt jutut yli, parempi poistua :).
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?912417Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755105Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082859Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132408Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie472164Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965