I
tseäni on aina ihmetyttänyt että kun Jokerit pelaa huonosti ja HIFK pelaa huonosti, niin Jokerit saa kuitenkin enemmän sontaa niskaansa kuin HIFK.
Tämä näkyy varsinkin lehtien palstoilla. Iltasanomat ja Iltalehti ovat selvästi enemmän HIFK:n puolella.
Joku on sanonut että suurin syy on Hjallis Harkimo. Jokerit on Hjallis. Hjallis on Jokerit. Olisiko Jokerit erilainen jos Hjallis myisi Jokerit kokonaan venäläisille?
Miksi Hjallis on niin inhottu ihminen siellä landella? Hjallis on tehnyt myös hienoja juttuja suomalaisessa urheilussa. Hjallis järjesti NHL-joukkueet pelaamaan Suomeen, varmasti sieltä landeltakin tuli ihmisiä katsomaan? Hjallis järjesti Man Cityn ja Arsenalin Suomeen, tämäkin kiinnosti siellä landella myös? Rumahan se on, mutta eihän tämä voi olla syy vihata Jokereita?
Jokerit on aina mediassa leimattu rahajoukkueeksi, mutta en ole nähnyt että HIFK:ta kutsuttaisiin rahajoukkueeksi vaikka tänäkin vuonna Jokerit ja HIFK lähti kauteen yhtä suurilla budjeteilla.
Ehkä Jokereille on hyväksi päästä pois Suomen pääsarjasta.
Miksi aina Jokerit?
Kiitos Jokerit
2
78
Vastaukset
- NjetJokerit
Hjallis on inhottu mies myös täällä stadissa.
Jokerit on pian rakastettu joukkue Venäjällä - puuttuu vain HPK:n viimeinen voitelu. Suomalaisena en oligarkkien rahakirstuja aio lihottaa, vaikka äänentoistoon ja oheisohjelmaan miten panostettaisiin. - ex-fani
Olen omistanut jokerien kausikortin noin 20 vuotta.
En osta uutta ensi kaudeksi!!!
Hyvästi Jokerit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623