Mä en tiennyt että

oon niin paha

pakkomielle sulle, sairaalloisen mustis ja omistuhaluinen olet jopa vaikka et tunne. Mitenköhän sä pystyt elämään loppuelämäsi ilman mua?

Koska mulle sä olet aikuisten oikeasti yhdentekevä. Siinä sulle pohdiskeltavaa ;)

18

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdffg

miksi olet muuten ikävä-sivuilla? ihmetyttää

• sdhgsghgh

Katkeruutta kun ei oo kelvannu :D HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA
        Sitä se on.
        Ja täällä pitää tuntemattomille kiukutella ja äksyillä HAHAHAHAAAAAAAA
        Ja tulkitahan tuosta vois myös sen että ainut joka todella kieriskelee itsesäälissä ja
        pohdiskelee on aloittaja itse ei kukaan muu. :D

• wondering

Auts! Miten sä sitten jaksat täällä palstalla tilittää ihmisestä joka on sulle yhdentekevä. Jos joku olisi mulle yhdentekevä en tuhlaisi aikaani kirjoittaen anonyymisti juttuja "hänelle", joka tuskin edes käy täällä tai ainakaan ei voi olla satavarma että on juuri hänelle.

• ei muuta selitystä

selkeesti mustis ja taitaa itsellään olla paha olla kun tänne kirjoittelee...

• onnea jatkoon

Voi kuule. Sä oot niiiiin menneen talven lumia. Et tajua miten paljon satutat käytökselläs. Et todellakaan ole terve. Se on huomattu.

• näinpä2

Tota noin niin tuo apn viesti oli juuri sulle? Taidat olla aikamoinen sadisti, kun ap myöntää nikissää olevansa "paha" ei siis todellakaan ole sitä. Onko sinulla kaikki ihan kohallaan, kun oma käytökses on mitä on?

• Crazydrunkbitch

Hmm... mä aina mietin näitä aloituksia lukiessani, että onko provo, onko sydämestä...provon tunnistaessani mietin, että mikä ihme on mennyt tuossa ihmisessä pieleen, noh joka tapauksessa, olisi pitänyt ilmeisesti valita paremmin suuntautuminen ja tiedekunta, olisin niin mielelläni tehnyt opinnäytetyön somesta ja keskustelupalstoista.

• M.... Mies

Miksi pitää riidellä ja pahaa oloa kylvää?
      Jos juttu on ohi niin se on ohi. Sitä voi olla sen jälkeen kavereita, tuttuja tai sitten olla omissa oloissaan. Ei ole mitään järkeä kirjoittaa toiselle pahasti ja aiheuttaa pahaa mieltä.

Jos joku asia painaa niin sanoo sen suoraan ja rehellisesti ilman mitään loukkauksia.
      Ei aikuiset ole enää mitään pikkulapsia hiekkalaatikolla.
      Jopa ne hiekkalaatikon lapset osaa sopia toisin kuin jotkut aikuiset.

• rauhaa kaikille

Niinpä, taidat olla niitä harvoja aikuisia fiksuja miehiä täällä, pysy vaan sellaisena :)

• Siis tänne

kirjottelee ja just sulle. Oletko varma että joku kohdistaa SULLE jotain kirjotuksiaan? Vai omitko kirjoituksia itsellesi periaatteella että tuo on varmasti mulle.
      Koita vapauttaa itsesi niistä harhoista ja ala elämään omaa elämääsi, siellä missä lienetkin olet, ihan aikuisten oikeesti.

• sadismia

M... mies kirjoittaa asiaa. Jos on jotain asiaa niin kertoo sen suoraan tai kirjoittaa sen sanoiksi tunteita on turha padota, kun se aiheuttaa näköjään ilkeyttä niinkuin siis tänne kirjoitti...

• Siis tänne
        sadismia kirjoitti:

M... mies kirjoittaa asiaa. Jos on jotain asiaa niin kertoo sen suoraan tai kirjoittaa sen sanoiksi tunteita on turha padota, kun se aiheuttaa näköjään ilkeyttä niinkuin siis tänne kirjoitti...

Sorkke vaan, mutta miksi ei kirjota suoraan sille kohteelleen?
        Eikö voi kun ei ole muuta reittiä, vai haluaako saada julkista huomiota oman itsensä kohottamiseksi toista loukkaamalla.

Onks täällä tänä iltana porukka niin pottuuntunutta että pitää tänne tulla se kaikki purkamaan, kun näkyy olevan aika pahoja ilkeilyjuttuja ja syyttelyitä tunnistamattomien viestin kirjoittajille.

• köh köh anteekdi
        Siis tänne kirjoitti:

Sorkke vaan, mutta miksi ei kirjota suoraan sille kohteelleen?
        Eikö voi kun ei ole muuta reittiä, vai haluaako saada julkista huomiota oman itsensä kohottamiseksi toista loukkaamalla.

Onks täällä tänä iltana porukka niin pottuuntunutta että pitää tänne tulla se kaikki purkamaan, kun näkyy olevan aika pahoja ilkeilyjuttuja ja syyttelyitä tunnistamattomien viestin kirjoittajille.

Siis huomiota anonyymilla nettipalstalla? Älä nyt eikö sitä haeta lehtien sivuilla kuvan nimen kera. Kaikkea ei voi kirjoittaa suoraan kohteelleen ja jonnekkin se on pakko kirjoittaa purkaa ajatuksensa pois helpottaa oloa. Jos ei voi kertoo jollekkin ystävälle. Anonyymi nettipalstalla...

• mielipide1

Tosi loukkaava viesti jollekkin. Jos olisi minulle, en haluaisi nähdä naisen naamaa enää vilaukseltakaan. Törkeää syyttelyä. Luultavasti ap itse on tuollainen. Vierittää syitä vaan toisen niskaan.

• Mustisukko

Okkei, osui ja upposi. Olen mustis ku oon välittänyt susta niin paljon vaikkakaan en sua tunne. Jätän rauhaan tästedes.

• Mustat sukat

Vois olla myös mulle :(

• Avaa nyt se

sanainen arkkusi ja anna vinkki ketä tarkotat! PLIISSSS ole kiltti mussukka, jookos

• Kaunissssssssssss

Olet ehkä lievästi itserakas? Et ole kenekään pakkomielle. ja tiedät sen itsekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      7
      12406
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11173
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3104
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2839
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2368
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      41
      2149
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe