Ford Mustang Shelby Super Snake. Voikohan semmosen vuokrata mistään Suomessa? Onko niitä edes täällä? Olis mukavata tehä kesällä viikon kieppi sukulaisissa Savossa, Lapissa ja Pohjois- Karjalassa kunnon autolla. Eihän sitä tarvii kellekkään kertoa, ettei se oma ole. Mitä ne sukulaiset sillä tiedolla tekis, ei mitään tietenkään.
Mustang.
2
151
Vastaukset
- 1HF
On täällä semmoinen, mutta ei sitä vuokrata.
- Huono itsetunto?
Hukkaan menee Elvistelysi jos saat kyseisen auton vuokralle. Moni ei tiekä kyseisen auton hintaa Suomessa ja ketkä tietävät niin he myös tietävät sen ettei sinulla ole varaa kyseiseen autoon.
Tuossa halvempien repsukoitten vuokrausta
http://www.liveit.fi/elämykset/191294_Päivä Corvetten omistajana
Nolaat vaan ittes, sillä jos yrität esittää rahamiestä. Sillä jos sen hyvin tekee, niin 5-10 k€ on päiväkustannukset. Sillä sinun pitää myös hommata kaunis nainen matkalle mukaan ja merkki vaatteet,
Sitten sinun pitää myös kustantaa myös nämä savolaiset siipeilijät, kun sulla menee hyvin ja on rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026