Jos meistä jotain voisi tulla

ei enää niitä..

Niin. Ensimmäinen askel on, että vaihdat alaa. Katsos..muuten en sinua katsele päivää kauemmin. Siitä lähdetään. Sitten voidaan keskustella onko meillä toivoa.

24

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiKomentelua

No, minä nyt satun tykkäämään työstäni ja jos asia on mielestäsi noin, se on sit, soronoo!

• ehdota

Jahas mikä se herralle kävisi, puksupuotiksiko?

• erä(s)mies

It's always somehow strangely gratifying being right;)

• no more

Sittenhän se on just niin soronoo beibe. Vaihtoehdot ovat tuossa noin. Katsos kun kaikki sen alan ihmiset oksettaa minua, en halua kuulla sanaakaan aiheista liittyen siihen alaan. En halua nähdä niitä naamoja. En halua mitään siitä elämästä. Mulla ei kiinnosta paskan vertaa. Hänen vuoro tehdä valintoja.

• Mistä kysymys????

Kun te päissänne kirjoittelette näitä, oletteko varma että joku oikeasti ymmärtää ilman mitään henk.koht. tunnistetta, kenelle kirjoitatte?

• SeuraaSivummalta

Minkä alan ja mitä naamoja tarkoitat?

• sivusta myöskin

Niin me halutaan vastauksia. Ai niin.

• samaa,,

haluaisin kysyä minäkin, tiedän ettei minun ammattiani arvosteta, mutta tykkään työstäni ja alaa en tule vaihtamaan, vaikka koulutusta on erittäin vaativampiinkin töihin, mutta minun työssäni on oma vapaus,,,

• yy kaa koooo

Varmaan parempi kun poistut tältä palstalta ja unohdat hänet,jos noin vähän häntä arvostat, hän kyllä varmasti ansaitsee jonkun paremman tilallesi.

• 123456789

Hmm. On hänen vuoronsa. Ja Juu en tosissaan arvosta..en tod. Ei ole ansainnut arvostusta.

• tyhjällä nyt kävit
        123456789 kirjoitti:

Hmm. On hänen vuoronsa. Ja Juu en tosissaan arvosta..en tod. Ei ole ansainnut arvostusta.

Sitten et voi ajatellakkaan mitään muuta kuin ettei hänkään arvosta sinua.

• tyhjällä nyt kävit
        123456789 kirjoitti:

Sitten et voi ajatellakkaan mitään muuta kuin ettei hänkään arvosta sinua.

• contract killer

No huh huh, mikä ala voi olla noin paha? Tällä asenteella ei ehkä pitkälle pötkitä :(

• heti vapaa

työtön.

• ....

Teen niin

• ...

Oletko kultapieni mennyt rakastumaan huoraan? ;D

• päinvän selvä juttu

Onhan se :D

• ei osaa eikä varpaa

Alasta mitään tietoa. ATK?

• 12+5

Huoraa pitäisi nussia perseeseen

• ....

Vaihdan ainakin yritän..ei se ala tee mulle hyvää...

• Heli....

Sehän on vaan hyvä jos se pääsee tuollasesta tyrannista eroon. Eli toivottavasti ei alistu sun tahtoosi.

• you know who

Taitais olla parempiakin ottajia tiedossa.

• muuta sinä Kiinaan

Ei tulisi mieleenikään. En katsele enkä keskustele tollasten kaa.

• 24h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe