Olet kuollut

heiPss

Siltä tuntuu, vaikka oikeasti et ole. Kun tietää ettei toista näe koskaan. Minun on pakko lopettaa sinusta ajatteleminen. Niin moni asia on sekaisin elämässäni tällä hetkellä. Tämä on tehnyt kaiken entistä vaikeammaksi viime aikoina. Minun täytyy työntää sinut takaisin menneisyyteen, lopullisesti. Sitä helpottaa tieto siitä, että sinä teit niin jo aikaisemmin. Minäkin teen niin nyt viimein.

8

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teit valintasi

Kun kerran tuota mieltä olet niin: Samoin. Hyvästi. Ps. valehtelit mulle aiemmin silmät ja suut täynnä että mieti ajoitko itse silloin mut pois rikkomalla ehkä kaiken rakentuneen luottamuksen.

• heiPss

En ole valehdellut hänelle. Ei hän ole täällä, hän ei kaipaa minua. Nyt öitä ja hyvästi palstalle.

• kuollutkävelijä

Kuollut kävelijä eli "Walker", tai joku muu tuntematon ihminen varmaankin.

• yksi p.s.

sama suomeksi: olen löytänyt uuden ja varalla olo on turhaan, menestystä on tullut ja se on noussut hattuun ja nyt riittää kavereita, tämän kaiken sinä kerrot ikävä palstalla etkä kerro sitä hänelle henkilökohtaisesti, mitä se kertoo sinusta.???

• Ylikomisario R Repomies

Kuollut?! Miksi ihoni ei sitten ole kalpea ja sinertävä? Sininen on muuten mukava väri oikein rauhallinen sellainen kalmoa pukee kivasti. EI! En ole kuollut! Pulssikin tuntuu vielä, tuossa se tykyttää ranteessa kuin aikapommi. Tai mitä jos kuvittelen olevani elossa? JUMALAU-TA!! Olen jäänyt limboon! Yyhhyhyhyy! :( Haamuna vaellan suuntaa vailla. Ei saa rauhaa Rauno, ei tiedä mitä jäi kesken. Siellä Jeesus minulle lällättää, ei päästä lepoon taivaaseen nauttimaan loppumattomista nautinnoista. Vääryyttä ma sanon VÄÄRYYTTÄ! No. Lähdenpä sitten tästä pelottelemaan sitä mulkeroa joka kiusasi minua yläasteella.

• Pöysti

Ihan hirveää shaibaa Rauno. Ota ne lääkkeet!!

• ....

Ikävä silti ja olis hyvä selvittää tää...kunpa näkisin sut vielä...

• Päivämäärä, kuukausi

Kai sinä tiedät sen itsekin, että sen minkä jättää selvittämättä, niin jokapäivä se kummittelee sydämessä? Milloin olit viimeksi häneen yhteydessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe