Huomenta juoppo

raitistunut

nukut varmaan koko päivän, bitch

16

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamu on valjennut

Huomenta. Olen nukkunut koko yön, aika hyvin, ilman ajatuksia ja unia. Keitin hyvät kahvit ja söin pari ruisleipää.

Tänään menen pitemmän lenkin kautta kauppaan, ostan jotakin kivaa itselleni, piristykseksi :)

Miksi muuten toivottelet siellä huomenia hänelle, jota mitä ilmeisemmin halveksit.

• 5+11

En ymmärrä tuota logiikkaa. Onneksi ei tarvitse olla missään tekemisissä:)

• Ei koske mua(:

Mun elämässä hauskuus ei ole riippuvainen alkoholista(:

• totean

Aina sulta katoaa ja kaikkoaa ympäriltä joku! Kohta huomaat miten hiljaista on!!

• ihan vapaasti

Niinpä ja kaikki jolla on jotain menttaalipuolen onkelmia niin omivat itselleen...

• suorat sanat

Sinun kanssasi on paras olla niin,että pysyy kaukana sinusta!
      Ymmärrätkö oman käytöksesi tuhovoimaa?
      Alistaja latteuksien heittäjä,sivaltaja.

• sanat=puukkoja

Sanoilla voi niin paljon loukata toista ihmistä. Se on tarkoituksellista. Loukkaaja purkaa omaa pahaa oloaan ja on katkera. Voisin olettaa hänen kirjoittavan loukkaavia viestejä tänne, joiden yksityiskohdat kertovat yhteisistä kokemuksistamme edellisessä elämässä. Hänellä on kaikki hyvin elämässään ja hän haluaa loukata. Se on jotain niin käsittämätöntä. Olen antanut hänelle anteeksi ja olen iloinen hänen puolestaan, että hän jaksaa olla niin reipas ja tekee hyvin hommansa. Mitä hän vielä haluaa, sen kun tietäisi...

• Lepoa
        sanat=puukkoja kirjoitti:

Sanoilla voi niin paljon loukata toista ihmistä. Se on tarkoituksellista. Loukkaaja purkaa omaa pahaa oloaan ja on katkera. Voisin olettaa hänen kirjoittavan loukkaavia viestejä tänne, joiden yksityiskohdat kertovat yhteisistä kokemuksistamme edellisessä elämässä. Hänellä on kaikki hyvin elämässään ja hän haluaa loukata. Se on jotain niin käsittämätöntä. Olen antanut hänelle anteeksi ja olen iloinen hänen puolestaan, että hän jaksaa olla niin reipas ja tekee hyvin hommansa. Mitä hän vielä haluaa, sen kun tietäisi...

Taidat olla hieman vainoharhainen. Älä kuvittele/ota kaikkea sairasta p***aa täällä itsellesi.

Helposti voi ajatella kaikenlaista, esim. joku/jotkut pilkkaa juuri sua/mua kun on mennyt kertomaan tunteistaan. En välitä jos niin täällä tekee, tyhmänä pidän ihmisiä jotka keskittyy täällä haukkumaan toisia ihmisiä.

• esim.
        Lepoa kirjoitti:

Taidat olla hieman vainoharhainen. Älä kuvittele/ota kaikkea sairasta p***aa täällä itsellesi.

Helposti voi ajatella kaikenlaista, esim. joku/jotkut pilkkaa juuri sua/mua kun on mennyt kertomaan tunteistaan. En välitä jos niin täällä tekee, tyhmänä pidän ihmisiä jotka keskittyy täällä haukkumaan toisia ihmisiä.

Taidat olla pitäisi kirjoittaa = Voisiko olla että olisisit

Heti ollaan varmoja että on vainoharhainen

Lauseen muoto on heti toinen

• sanat=puukkoja
        Lepoa kirjoitti:

En todellakaan kuvittele kaikkea, että jotkut älyttömät ja sairaat kirjoitukset olisivat hänen kirjoittamiaan, mutta hän on niin fiksu, että hän pystyy sivaltamaan sanoilla ja hän tietää minusta paljon asioita, koska avauduin hänelle paljon aikoinaan. Ehkä minun olisi pitänyt yrittää olla hänen kanssaan kaveri irl kaiken jälkeen, koska hän kostaa jotain, kun en halunnut olla. Minäkin kostan jotain, mutta en tiedä, mitä. Joku syvä suru viiltää sielun sopukoissa, mutta en tiedä, mitä se on.

• ei säre päätä

Huuuoomenta ja haukotus. Aamupano tekisi gutaa. Jopa tuollaisen runkunkin kanssa.

• onkohan noin

raitistunut? Kirjoituksesta päätellen juovuksissa olet nytkin! raitis ei lähde suoltamaan elämänsä tärkeimmille ihmisille loukkauksia. juopuneelta kuulee räävittömyyksiä kun itsekontrolli pettää ja tulee estottomuutta.

• nej tack

Mistäs tiedät kirjoittiko hän elämänsä tärkeimmälle ihmiselle ??

Ei ainakaan silti vaikuttanut...

Kuka pitää juoppoa elämänsä tärkeimpänä ?

Nehän on saastaa...

• ei juoppojakaan

sentään saastaksi voi kutsua..

• onkohan noin

Miksi jollekin täysin ilmaa olevalle ihmiselle lähtisi kirjoittamaan tekstiä SUOMI24/IKÄVÄ osastolle tai ylipäätään mihinkään?

Jos joku ihminen on merkityksetön niin eipä se herätä tunteita mihinkään suuntaan eikä saa aikaan minkäänlaista toiminta reaktioo. En mä ainakaan koe tunne reaktioita tai halua kirjoittaa jostain ihmisestä/ tai halua kirjoittaa jollekin ihmiselle jos se ei jollain tavalla tunteitani kosketa ja ole jollain tavalla mulle merkityksellinen.

ikävä palsta ei ole vihamiehelleni avautumisessa se ensimmäinen osoite jonne haluaisin avautua, koska varsinaisesti en ikävöi jotain saastaisesti minua kodellutta ihmistä. ei sellaista haluaa lähelleen eikä ikävöi joten IKÄVÄ ei ole silloin se mihin tektini suuntaisin. VIHA tai joku muu osasto täällä olisi silloin se jolle asiasta kirjoittaisin. Ilkeää ihmistä kun en ikävöi vaan haluan helvetin kauaksi sellaisen ihmisen läheltäni

• kohtuuskunniaan

Kyllä muakin ärsyttäisi jos ei vois alkoholilla koskaan naatiskella ja joskus tempasta oikein olan takaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12366
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5075
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      45
      3056
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2779
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2148
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe