Kun eilen mutsini kanssa käytiin marketissa niin näin sellaista valkoista letkun näköistä juttua, täytteenä oli jotain lankoja erivärisiin ohempiin letkuihin tungettu, mitähän letkua tuo mahto olla . Mutsi eikä ite kyllä tiijä
Sellasta olis kysyny
19
298
Vastaukset
- 1+2
Milloinkahan tältä kloonilta avohoitojakso loppuu?
- itse asentaja
Olen minäkin sellaista nähnyt, mutta en osaa sanoa mitä lienee.
- sävy sävyyn
Täytettyä puutarhaletkua se on talvikäyttöön ! värikin sen jo sanoo.
- lankatoisensi
ei sen väliä mitä se oli kunhan sait halvalla
- ip68
Eipä sitä ostettu kun tiietty mitä se on , eikä sitä paitsi ollu rahaakaan
- S1 penkevi
Mutta jos se on sitä KeVi letkua,tai PEN letkua,niistä täällä pohdittavaa on riittänyt useita vuosia.
- GnYe
Mitä se semmonnen KeVi oikein on? Ketun v*tun letkua?
- AC/DC SäMi
KeVi on kevyt vihreä puutarhaletku.JoFa,eli Joensuun faneri myy sitä.
- ip68
Sitä vaan että kun ei tiijä mitään , josko joku tietää
- ip68
Sitä vaan nyt että jos joku on yhtäpitkä ja sen pistää puoliksi niin onko ne silloin eripitkiä
- ip68
Ei mun juttuja, itse asentaja om näköjään taas pääsyt lomalle hoidosta amispelle hiilari San graan kanssa
mut mitäs siitä kun on omakin elämä eikä Tää palsta.
tänäänkin olin ajelulla - itse asentaja
ip68 kirjoitti:
Ei mun juttuja, itse asentaja om näköjään taas pääsyt lomalle hoidosta amispelle hiilari San graan kanssa
mut mitäs siitä kun on omakin elämä eikä Tää palsta.
tänäänkin olin ajelullaAi mun vai, kuules käppänä, ajeluta sinä vaan itteäs pyörätuolilla siellä hörhölän pihoilla vaikka joka päivä, ei kuulu meille.
Mulki on oma elämä. - ip68
itse asentaja kirjoitti:
Ai mun vai, kuules käppänä, ajeluta sinä vaan itteäs pyörätuolilla siellä hörhölän pihoilla vaikka joka päivä, ei kuulu meille.
Mulki on oma elämä.Ite oot käppänä vatipää , minulle nuo sääköhommelit ei oo ees tutuja
Ja mitäpä se rollaatiripuörätuoli sinulle kuuluu
- KeVi PEN
Onko A=amperi ja maatto,sekä v=volttaus kytkety rullattori tuliisi.
- ip68
Kyylä on jos oikeen luulen tai sitten no joo
- ip68
ip68 kirjoitti:
Kyylä on jos oikeen luulen tai sitten no joo
Ei oo mun juttuja nää vääräleka väännöt
hyvää kesän odotusta vaan kaikille sähköpalstan lukijoille
- ip68
Ei mulla muuta mutta etanoita tonkii, siis korvasta
- ip68 real
Nii on mullaki, matoloita
- ip68
Jos olis nii että jäin puunoksalle räksänpönttöä laittaessani , saako sahata oksan katki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277