uuden päivän saapuneen. Ajelehdin hetken jossain muistojen merellä. Mietin mielessäni niitä aikoja. Ei kaikki ollut pahaa, ei kaikki ollut pettymystä, loukkauksia, valheita. Oli pieniä hyviä hetkiä, joista olen kuitenkin sille ihmiselle kiitollinen.
Näyttää talviselta kevätpäivältä, josta lähden nauttimaan. En Rossoon, enkä mihinkään muuhunkaan kuppilaan, vaan omaan kotikirkkooni. Sinne jossa hongat huminoi ja pokasaha soi.
Totesin ilokseni
5
252
Vastaukset
- kirkkoon
minäkin harkitsen lähteväni, kun olen niin virkeänä ja ajoissa pystyssä ja nyt olisi kolmisen tuntia joutoaikaakin käytössä. Voisi olla hyvä alku sunnuntaipäivän vietolle.
- M.... Mies
Tuo on oikea asenne ja noin niitä asioita pitääkin ajatella. :)
Ei ole mitään järkeä ajatella negatiivisia asioita kun positiivisista jutuista tulee hyvä mieli. Negatiivisista jutuista pitää keskustella kasvokkain että ne selviäisivät ja johtaisivat positiivisiin asioihin. Muistojen polulla itsekkin mietin ihmisistä aina niitä positiivisia ja hyviä asioita. :)
Kuulostaa komealta paikalta tuo kotikirkkosi. :) Honkien humina upean kuuloista. Hongat ovat mielestäni upeimpia puita ja siksi niitä tuli paljon istutettua suvun maille nuorena kössinä.
Mukavaa sunnuntain jumapalvelusta. :)- ap.
Kiitos M mies... Mukavaa sunnuntaita myös sinulle. Suunnitelmani muuttui siten, että menen kirkkooni kahden rakkaan ihmisen kanssa. Joskus lähemmäksi taivasta pääsee hyvässä seurassa.
- M Woman
ap. kirjoitti:
Kiitos M mies... Mukavaa sunnuntaita myös sinulle. Suunnitelmani muuttui siten, että menen kirkkooni kahden rakkaan ihmisen kanssa. Joskus lähemmäksi taivasta pääsee hyvässä seurassa.
Mukavaa sunnuntaita ketjun kirjoittajille. Kiva että positiivisuus saa tilaa kaiken ikävän keskellä, siihen pyrin myös minä. En lähde kirkkoon, vaan maallisempia askareita toimitan, hiljaisen huokauksen ylös lähetän, hänelle siellä ei huokauskaan jää huomioimatta. Näin uskon :)
Jospa saisin joskus armoa ajatuksilleni, etten ikävöisi ihmistä, joka on saavuttamaton. - M.... Mies
ap. kirjoitti:
Hei aloittaja ja kiitokset toivotuksista. :)
Mitenkäs kirkko reissu meni tänään ja mikä oli papin puheenaihe jumalanpalveluksessa tänään? Läheisten rakkaiden kanssa on hyvä käydä kirkossa kuin monissa muissakin paikoissa. :)
Itselläni oli tänään mukava päivä ja kävin vielä äsken salilla vielä tekemässä iltatreenit. :) Tyttöni oli viihtynyt mummon luona kylässä ja telminyt eläinten kanssa. :) Hyvä niin kun itse en voi karvaisia lemmikkejä ottaa allergian takia.
Mukavaa iltaa ja kauniita unia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi554399Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824089- 703558
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963480Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1092511- 352358
- 372232
- 242229
- 382209
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232094