Kuten otsikkokin jo kertoo. Eli näin unen ja nyt tunnen voimakasta ihastumista todelliseen henkilöön. Näen häntä viikottain hänen töiden vuoksi. En siis mitenkään pysty välttelemään tätä henkilöä. En ollut edes tiedostanut ihastuneeni tähän henkilöön viimeksi kun näimme. Toki olin ja pidän edelleen häntä niellyttävänä ja komeanakin mutta mitään ihastumista en ollut tiedostanut.
Mikä tästä tilanteesta tekee kiusallisen? No se, että olen avoliitossa ja kahden pienen lapsen äiti. Mitä siis tehdä tilanteelle? Olen odottanut että aika tekisi tehtävänsä ja ihastus hiipuisi vaan kun ei. Ja kuten yllä kirjoitin niin henkilön välttely ei ole mahdollista.
Unessa ihastuminen todelliseen henkilöön
9
143
Vastaukset
- Hhhhhhhhyyyyyyvä
Miksi olet nuorten palstalla 34 vuotiaana?
- Uneksija80
Siksi, että viestini aihe ei katso ikää :D
Laitoin saman viestin parille muullekin palstalle; josko jokin näistä poikisi keskustelua. - flaffy
''Pitkässä avioliitossa ihastukset on normaaleja, kuhan ne pysyy ihastuksina.''
- inlove<3
luulin että oon ainut kuka on ihastunu unen kautta O.o
meijjän koulussa on yks poika joka on samoilla kotsantunneilla mun kanssa. ei olla puhuttu tai mitään._.
sitte kerran näin unen jossa se yhtäkkiä koulun pihalla halas mua takaatapäin ku oltiin kahestaan(en tiiä miks) ja sen jälkeen suuteli mua sillee tiiättekö et käänsin pääsi sillee taaksepäin sivulta ja suudeltiin:3
sen jälkeen oon ollu umpirakastunu tähän jätkään enkä saa sitä mielestäni pois c:
tätä ihastumista on kestäny jo jotain kaks vuotta ja yritin puhuu sille facessa joskus ja ihan livenäkin, mut kiinnostusta en oo ainakaa tekstissä/puheessa huomannu:c
se on kyllä tosi ujo niinku mäkin osittain että se selittää varmaan kaiken:)
en kyl tajuu sitä et ku se on jo jonki aikaa kattellu mua ja katseet kohtaa usein jaja kerran ku luokassa laitoin hiuksia kiinni tunnin alussa peilin edes ni näin peilin kautta kun se tuijjotti mua takaa päin sillee päästä varpaisiin:')
ja ysi loppuu kohta ja me mennään eri kouluihin:c
tulee ikävä- awawawawawww!:3
aww kuulostaa ihunalta:3 (uni siis)
ois ihanaa jos ennen peruskoulun loppumista saisitte tunteenne selviks ja tutustuisitte paremmin tai alkaisitte seurusteleen:3
ite en oikee oo löytäny kunnollista ihastumisen kohdetta:'( - Joomoii
Jos kerran meette eri kouluihin, niin et menetä mitään jos kerrot tuntees pojalle häntä kohtaan :))
- Joomoii
Jos kerran meette eri kouluihin, nii et menetä mitään jos kerrot tunteistasi pojalle häntä kohtaan :))
- inlove<3
Joomoii kirjoitti:
Jos kerran meette eri kouluihin, niin et menetä mitään jos kerrot tuntees pojalle häntä kohtaan :))
sanoin sille faces kerran et oon oikeest kiinnostunu siit ja ihastunu siihe ja nii mut se ei oikee osannu vastata siihe tai mitää.. meni suunnillee vaa hiljaseks:c
- Uneksija80
Unet vain "pahenevat". Viikonloppuna näin taas unta:
Olin yksin kotona kun oveen koputetaan. Menen ihmeissäni ovelle sillä kuka kumma siihen aikaan on ovella (kaikki töissä)? Ovella onkin Hän! Huomaan hänen kasvoillaan ahdistuneen ja jotenkin hämmentyneen ilmeen. Pyydän hänet peremmälle ja tarjoan kahvia samalla kysyen onko jotain mielenpäällä. Hän vastaa myöntävästi ja tulee kahvipöytään. Juomme kahvin hiljaisuuden vallitessa välillä toisiamme vilkuillen. Kahvin juotuaan hän huokaa syvään, nousee seisomaan ja sanoo että hänellä olisi vähän puhuttavaa. Jähmetyn tuolilleni peläten pahinta (mitä se sitten onkaan). Hän aloittaa kertomalla että on ollut huomaavinaan sähköistä jännitettä meidän välillä. Saan vastatuksi "niin minäkin". Seuraavaksi hän sanoo ettei ole saanut minua mielestään ensi tapaamisemme jälkeen. Vastaan hiljaa "en minäkään". Sitten hän ottaa käsistäni kiinni ja vetää minut tuoliltani ihan eteensä ja katsoo suoraan syvälle silmiini. Katsomme hetken toisiamme silmiin ja olemme aivan hiljaa. Pitkältä tuntuvan ajan jälkeen hän jälleen huokaa syvään, vetää minut kiihkeästi lujaan halaukseen ja sopertaa kuiskaten kirvaani "mitä voisimme tehdä tilanteelle?" Vastaan etten tiedä mutta jo nyt tämä on sopimatonta sillä petän miestäni ajatuksillani. Hän vastaa samoin tarkoittaen tyttöystäväänsä. Pitkän ja lujan halauksen jälkeen hän sanoo että "olemme siis jo ylittäneet rajan... Riittääkö tämä sinulle?". Vastaan hiljaa kieltävästi ja kysyn samaa häneltä saaden saman vastauksen. Hän sivelee hellästi poskeani ja kuiskaa "riittääkö tämä sinulle?". Vastaan kuiskaten kieltävästi, sivelen poskellani hänen parransänkeään vasten ja kysyn samaa saaden saman vastauksen. Sitten hän ottaa pääni käsiensä väliin ja suutelee ensin varovaisesti mutta rohkaistuen vastatessani suudelmaan. Suutelemme pitkään ja kiihkeästi kunnes hän vastahakoisesti irrottautuu ja kysyy "riittääkö tämä sinulle?". Vastaan jälleen kieltävästi mutta pienen hiljaisuuden jälkeen sanon että sen on pakko riittää! Ja niin jatkamme suudelmaa johon lopulta herään.
Nyt asetun teidän tuomittavaksenne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203