Suihinotto ja mies ei tule

242Auttakaaa

En kovin kokenut ole suihinotossa ja oon ottanu vaan kolmelta suihin eikä kukaan oo tullut.. Yks niistä on tullut sit kun ollaan muutakin tehty..
Vika ilmeisesti minussa ja en tajua mitä pitäis tehää??? Kauheen noloo kun ottaa suihin eikä mies tuu..

17

4435

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuusysi on parasta

      Suikkiminen eli imutus on esileikkiä yleensä, mies tulee vittuusi sitten kun te nussitten. Jos imet hyvin voimalla niin spermat saat nieluusi varmasti. Minua ovat imuttaneet sadat naiset, ja harva heistä haluaa liemiä kurkkuunsa, vaan ottvat ne kortsuun tai paljaaltta nusiessamme vittuunsa. Kirjoitan tämän yli 50 vuoden seksikokemuksellani.

    • ano melkein muumi

      - Jokainen mies on erilainen. Jos tahdot antaa hyvää suuseksiä niin sun pitää tutustua siihen mieheen lähemmin ja keskustella. Jos joku odottaa yhdenillan jutuissa suuseksiä niin se on sen oma häpeä.
      - Oliko nää miehet kännissä? Känni voi huonontaa tulemista.
      - Joo, suihinotto on taitolaji, mutta sen voi oppia.
      - Miehet (kuten naisetkin) ei halua suuseksiä jos heistä tuntuu siltä että annat sitä vain siksi kun "on pakko". Tällainen fiilis tulee herkästi ja tuhoaa fiilikset todella tehokkaasti. Valitettavasti myös hiljainen epävarmuus siitä mitä on tekemässä on helppo tulkita tällaiseksi. Anna siis miehelle varmuus siitä että oikeasti haluat tehdä sitä. Kysy mikä tuntuu hyvältä jne. Jos et halua ottaa suihin niin älä ota suihin. Ei ole mitään pakkoa haluta. Ei myöskään ole mitään niin kiusallista kuin väkisin suihinoton yrittäminen kun se ei tunnu hyvältä edes siitä miehestä. Jos joku mies odottaa suihinottoja niin sitten odottaa. Jos haluat haluta suihinottamista niin joku itsesuggestio ehkä auttaa siinä, en tiedä.

      Tekniikka on sit aika yksilöllistä, mutta tässä nyt muutama vinkki:
      - Varo hampaita, oikeasti. Pistä huulet törrölle ja hampaiden päälle kun otat kullin suuhun. Todella harvat miehet haluavat hampaiden hipaisevankaan kullia suihinotossa.
      - Nuole aluksi pitkillä vedoilla peniksen alta.
      - Käytä kieltä myös silloin kun imet, jos vain mahdollista. Ota terska ja vähän matkaa vartta suuhun, huulet sopivan tiukasti ympärillä että voit imeä sen verran että vähäsen tulee poskiin kuoppa. Hiero samalla kullia (suun sisällä olevaa osaa) kielellä ja runkkaa hellästi/sopivasti/rajusti (riippuu miehestä) kullin juurta ja toisella kädellä hyväile sisäreisiä/nivusia/kasseja.
      - Osta dildo treenaamiseen niin ei tarvitse irtosuhteissa harjoitella, sellainen syö nopeasti itseluottamusta.

      • kokemusta on

        just näin naiset ja mälli lähtee:) myös vankalla kokemuksella voin sanoa ja yhtyä edelliseen...muistakaa myös hygienia eli ei likaisilla vehkeillä pidä näitäkään hommia harrastaa ettei ala inhottamaan ja jää paskanmaku suuhun jne....


    • sexguru

      No se naisen oma halu antaa nautintoa ja oppia miehen reaktioista mistä juuri tämä yksilö tykkää on avainasemassa. Ano... antoikin jo kohtalaisen tarkkoja ylesipäteviä neuvoja. Se unohtui, että kyse on tuntemusten lisäksi merkittävässä määrin visuaalisesta nautinnosta, katsekontakti aina välillä on tärkeä, samoin se, että tarkoitus on että tilanne olisi edes jossain määrin "tuhma". Tuhmuutta saa lisättyä maiskautuksilla, sanomalla että tää kiihottaa sua tai saa kuumaksi jne, ihana kalu on sanat jonka moni mies haluaa erityisesti suihinottotilanteessa kuulla. Rakas voit tulla mun suuhun.. Oikein lutkamainen nainen upottaa terskan lähes kurkkuunsa, niin että voi nuolaista samalla palleja ja siinä on jo vaikeuksia pidätellä.

      Imuttelu ei tarvii olla mitään posket lommolla touhua, tuntohan siinä menee jos imee apinan raivolla. Välillä voit kiusoitella ihan lipomalla terskan ja esinahan välistä. Kyllä sen nyt pitäisi miehen reaktioista aika nopeesti tajuta mikä tuntuu hyvälle. Imuista vielä.. Alkuun varovaisempaa ja kun huomaat miehen kiihottuvan, voit alkaa imutella voimakkaammin. Älä unohda tuota mainittua kielityötä imujenkin aikana. Tasainen tahti takaa, ettei kiihotus lopu kesken. Keskity terskaan!

      Ennenpitkää joku mies tulee sun suuhun. Jos haluat antaa spesiaalia, älä vain lopeta siihen, vaan jatka helliä imaisuja jos ukko vain kestää. Meinaa hyppiä seinille, mutta nautinto on hurja jos vain pystyy kestämään.

      Tässä mallisuoritus miehen näkökulmasta:
      http://xhamster.com/movies/891448/nice_girl_with_nice_tits_suck_nice_cock.html

    • parasta

      Aito hymy ja aito kiinnostus suukkiinottamiseen on parasta ja nuole mut ei saa purra.

    • oppitunti

      Mä voisin opastaa sua kädestä pitäen ja sinä kalusta pitäen ja varmasti saisit suun täydeltä .. oon hyvä opettaan!

    • jotkutosaa
    • Impulsiivinen Sonni

      Enpä ole koskaan lauennut vaimon suuhun, vaikka yritystä on ollut.

      Johtunee siitä, että olen ympärileikattu ja terska ei ole kovin herkkä.

      Kivaa esileikkiä se on ja pimpsaan on kiva suihkutella.

    • Kun otat suihin tyydytätkö kalua myös kädelläsi samalla? Ja imemisessä ihan rauhallinen tahti ei ole välttämättä paha asia. Jos imet todella rajusti, tyyliin nymfomaani joka ei vuoteen ole saanut ei se välttämättä miehestä tunnu aivan loistavalta.

      Kerro hieman miten toimit niin olisi varmasti helpompi auttaa asiassa.

    • Kimmppa pari

      Miehen laukeaminen suuseksissä on aika paljon siitä kiinni että nainen on tavallaan mukana, eli itse ainakin saan orgasmin kun nään että nainen haluaa sitä.
      Eli jos nainen vain suorittaa sitä tavallaan tehtävää niin miehestä tuntuu että tämä on suoritus ja silloin tuntuu että se on suoritus ja se ei miehestä tunnu muulta kuin tehtävältä.
      Minulle on aika tärkeää että naisen ilmeestä näkee hänen haluavan ottavan mun peniksen suuhun intohimosta.
      Tietysti mies mielellään tyrkyttää penistään naisen suuhun eikä osaa kiihottaa naista oma aloitteesta antamaan suuseksiä jolloin tulee naiselle tunne että otan peniksen suuhun ja siitä tulee helposti suoritus.
      Minusta on tärkeetä suuseksissä se molemminpuolinen tunne kanssa.

    • holymagarouni

      Itse taas en laukea mitenkään suihinottaessa, naidessa kyllä hyvinkin nopeaan. Pisin suikkari on ollut varmaan lähempänä tuntia, ja tyttö/tytöt ovat olleet hyvinkin hommassa mukana, ei vaan laukea niin ei.

    • Mesikämmen

      minulla myös vaikeaa laueta suuhun. en tiedä miksi. vain pari kertaa olen saanut sellaisen naisen seuraksi joka on saanut minut suuhunsa tulemaan.

      mutta haaveissa olisi että joku mies antaisi imeä..... voisi itse kokeilla miltä se tuntuu ;o)

    • asdewq

      Ei tuo suuhun laukeaminen ole helppoa. Itsekään en juuri laukea suuhun, vaikka usein tuntuu että laukeaminen on lähellä. Eikä tuosta nyt kannata suurta murhetta kantaa, jos ei saa miestä laukeamaan. Antaa käsihoitoa ja ottaa sitten satsin suuhun tai sitten alatte naimaan...

    • The man with a list

      Ei sillä. Ei kukaan nainen ole saanut mua tulemaan, joten ajattelen asian enemmänkin niin, että se joka saa niin hänessä on potentiaalia vaimoksi. ;)
      Miehinen lasikenkä. :D Ei sillä, on naisia, jotka osaavat ottaa hyvin. Mutta eivät vielä tarpeeksi hyvin. Plus se tarina "ei toi mahdu mun suuhun!" Aina on mahtunut, selkee illuusio kehissä.

      Mutta mitä tulee aiheeseen niin tässä sulle lista asioista mitkä kannattaa sisäistää: http://seksimokat.com/17-parasta-tapaa-ottaa-suihin/

      Kyllä se siitä hiljalleen luonnistuu. Harjoitus tekee kuulemma mestarin, mutta älä jokaiselta ota poskeen. Niin ja tietenkin se tärkein, miehen PITÄÄ kertoa, mikä hänestä tuntuu hyvälle. Jos kaikki niin sitten hän ei tiedä mistään mitään.

    • pinpinnuolija

      Itse laukean todella herkästi suuhun,ottipa suihin parikymmpinen seksipommi tai kuusikymppinen vanha lutka.Naidessa välilllä ei meinaa irrota millään.

    • uuuuhhhhhhh

      Jo lämmin suu ja kosteus/imu saa mut hulluksi !!!!! Varma sperman tuleminen !!!!
      Tähän vielä plussaa 69,jossa minä olen päällä naimassa suuhun....pääs naiseni reisien välissä.................

    • Anonyymi

      Ei vika ole sinussa vaan siinä että hitaasti pitää edetä ensin 15 minuuttia pelkästään halaamista ja sitten pikkuhiljaa voit kosketella miehen .yrpää👍😍❤️👍

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe