Apua finneihin!

Finninen

Pesen siis aamuin illoin ihoni "cleaser" nimisellä puhdistusgeelillä. Mulla finnejä on selässäkin, ja korvassa. Ne ei lähde millään pois. Auttakaaa!!! Mitä teen?!

5

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roa

      Kannattaa hakea apua ihotautilääkäriltä! Luultavasti määrää joko antibiootteja paitsi jos aknesi on paha kannattaa pyytää roakkutania.

    • EI röökiä ei
    • toimii..ainakin auttaa

      Lopeta cleraselin käyttö. Se on vain hajustettua vettä ja pahentaa akneasi. Hoida akne sisältäpäin ruokavalion muutoksella. Maitotuotteet kaikki pois.

    • toimiva

      Finnit saa pois tällä keinolla: osta kaupasta valkosipulimaustetta ja sekoita se 1 dl:aan omena- tai mansikkahilloa.Pidä naamiota n. 15-20 min. Valkosipuli kuivattaa finnejä pois lisäen samalla kimmoisuutta ihoon, ja hillo ravitsee ihoa. Kokeiltu on ja tulos on joka kerta yhtä hyvä :) Ei voi kun ihailla lopputulosta, sillä monien muiden kokeilujen jälkeen mitään ei ole tapahtunut.

    • Aknesta parantunut

      Taistelin itse aknen kanssa yhdeksän vuotta. Finnejä oli pitkin kehoa, kasvoissa lähinnä vain leuassa, mutta sitäkin enemmän selässä ja rinnassa, kun finnejä alkoi ilmestyä käsivarsiin ja reisiin, oli tehtävä jotain. Siksi 18-vuotiaana menin vihdoin ihotautilääkärille. Koska kasvoni ovat säilyneet finneiltä luulin, että ei akneni nyt niin paha ole, mutta ihotautilääkärin reaktio oli toinen hän ilmoitti heti, että koska aknea on myös selässä (ja minun tapauksessani myös muualla kehossa) on kyseessä vakava akne, jonka nujertamiseen tarvitaan antibiootin tai mieluiten roaccutan kuuri. Itse vähän kainostelin tuota roaccutan kuuria, koska olin kuullut sen rajuista sivuoireista, joten ensin kokeiltiin antibiootteja ja e-pillereitä - eivät auttaneet. Sitten oli roaccutan vuoro. 6 kk kuurin söin ja nyt on vuosi kulunut kuurin lopettamisesta, kaikki finnit katosivat (pahat arvet jäi) kuurin aikana, kuurin jälkeen kasvoissa on ollut tasan 5 näppyä ja muussa vartalossa ehkä saman verran. Iho paranee vielä kuurin lopettamisen jälkeenkin, joten lopullinen tulos ei välttämättä näy heti kuurin lopettamisen jälkeen. Vaatii paljon kärsivällisyyttä ja aikaa, mutta kyllä sen ihon kuntoon saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe