teet, toivotan kaikkea hyvää. Mutta varattuna toisen kaipaaminen, pitkään jatkuva, päästä irti unelmistasi, ne ei toteudu. Se on aika loukkaavaakin. Äläkä kirjoittele toisten nimiä ym. nettiin, ymmärretty?
Kaikki mitä elämässä
24
494
Vastaukset
- tarkennusta
Vaatii tarkennusta?
- vkfjkjkjkjkd
Onko joku kirjoittanut nimeäsi tänne?
Anonyymina kirjoittelu on mielestäni ok. Joskus tilanne on se, että varattuja ollaan puolin ja toisin ja tunteita vaan on muualle. Se on elämää, sellaista tapahtuu. Ja jotenkin ne tunteet on hyvä pukea vaikka sanoiksi, jos se oloa helpottaa. Mikäs sen parempi kuin anonyymi palsta josta voi saada vertaistukeakin. Nimiä en minäkään kyllä paljastaisi. - pitää olla
Unelmat on ne mitkä kantaa. Unelmia
- kjvkjfkkjksjkjsk
Totta. Ja mahdottomiltakin alkuun tuntuvat unelmat voivat yllättäen joskus toteutua. Ihmisten tunteet saattavat herätä eri aikaan tai rohkeus löytyy myöhemmin toiselta tai mitä vaan. Toki ap tuntuu olevan selkeästi perillä siitä, että häntä ei kiinnosta se kenelle viestinsä osoittaa.
Itse olen onnistunut vuosia jatkuneen kaipuun kanavoimaan taiteen tekemiseen, käyttämään luovuuden lähteenäni, joten voi tällaisesta kestävvyysurheilusta olla jotain hyötyäkin ;) - ...
kjvkjfkkjksjkjsk kirjoitti:
Totta. Ja mahdottomiltakin alkuun tuntuvat unelmat voivat yllättäen joskus toteutua. Ihmisten tunteet saattavat herätä eri aikaan tai rohkeus löytyy myöhemmin toiselta tai mitä vaan. Toki ap tuntuu olevan selkeästi perillä siitä, että häntä ei kiinnosta se kenelle viestinsä osoittaa.
Itse olen onnistunut vuosia jatkuneen kaipuun kanavoimaan taiteen tekemiseen, käyttämään luovuuden lähteenäni, joten voi tällaisesta kestävvyysurheilusta olla jotain hyötyäkin ;)Kukaan vaan ei tiedä kenelle ap sen osoittaa. Mä en ainakaan tiedä.
- Tää ei ole
multa. Mutta mä en kyllä tahdo edes nähdä sitä ihmistä minäkään. Epärehellisyyden perikuva.
- Me emme koskaan
voi sanoa toiselle ihmiselle mitä hän saa tehdä ja mitä ei, se oikeus on jokaisella ihmisellä itsellään.
Ei ainakaan täällä näillä sivuilla voi määrätä mitä kenenkin tulee tehdä ja mitä ei.
Nämä sivut ovat vapaat kaikille, katsomatta ikään, sukupuoleen ja säätyyn.
Tänne jokainen meistä on vapaa kirjoittamaan tunteitaan, ikävää, kaipausta, koko
tunteiden kirjoa.
Kukaan sivullinen ei voi kieltää kaipaamasta ja ikävöimästä, oli tilanne mikä hyvänsä, sitä valtaa ei ole eikä edes oikeutta. Jokainen meistä saa ikävöidä vapaasti, sitä ei voi ottaa toiselta pois.- Eipä intoilla
Kyllä vaan voidaan sanoa oikealle kohteelle. Sama vapaus on sanoa kuin kenellä tahansa. Mikä olet sinäkään rajoittamaan kenenkään sananvapautta täällä.
Ei kenenkään parisuhteeseen voi mennä riippumaan kolmanneksi pyöräksi ja huudella täällä nimiä jotka loukkaa ko. henkilöitä ja heidän läheisiään. Ja lopuksi, kun täällä on sellainen henkilö josta ei ole enää epäilyksiäkään kuka hän on. Se millä tavalla se on selvillä ei kuulu ulkopuolisille. Ne jotka ovat kauemmin sivuilla olleet lukemassa kyllä sen tietää. - ehheh sentäs
Eipä intoilla kirjoitti:
Kyllä vaan voidaan sanoa oikealle kohteelle. Sama vapaus on sanoa kuin kenellä tahansa. Mikä olet sinäkään rajoittamaan kenenkään sananvapautta täällä.
Ei kenenkään parisuhteeseen voi mennä riippumaan kolmanneksi pyöräksi ja huudella täällä nimiä jotka loukkaa ko. henkilöitä ja heidän läheisiään. Ja lopuksi, kun täällä on sellainen henkilö josta ei ole enää epäilyksiäkään kuka hän on. Se millä tavalla se on selvillä ei kuulu ulkopuolisille. Ne jotka ovat kauemmin sivuilla olleet lukemassa kyllä sen tietää.toivottavasti et sentäs ollu tosissas, keksithän ihan omasta päästä.
- Kauan ollut
Eipä intoilla kirjoitti:
Ei kenenkään parisuhteeseen voi mennä riippumaan kolmanneksi pyöräksi ja huudella täällä nimiä jotka loukkaa ko. henkilöitä ja heidän läheisiään. Ja lopuksi, kun täällä on sellainen henkilö josta ei ole enää epäilyksiäkään kuka hän on. Se millä tavalla se on selvillä ei kuulu ulkopuolisille. Ne jotka ovat kauemmin sivuilla olleet lukemassa kyllä sen tietää.Ei harmaata haisua, kerrohan tarkemmin !
- kummastuttaa vaan_
miksi sua noin kovasti närästää jonkun ikävä? nää sivut on just sitä varten että tänne saa mieltään purkaa jokanen ilman että siihen on sivullisella mitään sanottavaa.
- ei millään pahalla
mutta mites sulla ois valta kieltää täällä kenenkään ikävä? mitä ne sua kalvaa vai
ootko mustis jollekin? - )).
katkera kademieli vauhdissa ).
- Jos se ol just sulle
Taisit tunnistaa itsesi tuosta aloituksesta? Varattuna kaipailet ja useasti nimeltäkin hänet maininnut. Kolmen viestin verran puolustuspuheita.
- Katkera kademieli
toimii ap:n kuvailemalla tavalla, ei niinkuin ap. että pyytää jättämään rauhaan? Liikaa pyydetty? Tuskin.
- Hyvääpäivääkirves...
Ymmärrätkö mitä kirjoitat, jos ei ole sen vertaa ihmistä sanomaan toiselle miten kokee, niin kuinka voi sen tänne laittaa niinkuin toinen sen tunnistaisi.Sen voit kieltää jos toinen tontillesi astuu muuta et, et ainakaan toisen unelmia, unelmoikoon mitä haluaa.
- Tunteiden purkausta
No ei kai tänne koko nimeä ainakaan ole kirjoitettu. Minä olen kirjoittanut omista tunteistani tänne ja niitä kirjoituksia ei voi tunnistaa kukaan muu kuin kaipaukseni kohde. Häpeäkseni olen kuitenkin huomannut, että joku täällä tai ainakin ikävä-palstalla on kirjoittanut välillä hänen etunimeään aloituksiin. Minä en niin tekisi.
- Äläpäs käskytä siell
Näyt voivan todella huonosti, näyttää näitä " just sulle " purkauksia olevan muillakin palstoilla. Tuskin nämä oloasi parantavat yhtään ja onko toisen kaipaus ja ikävä jotenkin sinulta pois, miksi se on sinulle kuin punainen vaate, oletko itse vailla sitä mitä jollain muulla on?
- Varattu kunnes
Varattu olen siihen asti kunnes eroan.Unelmiin voi ja pitääkin uskoa.Kukaan tuskin kirjoittaa toisten nimiä täydellisenä.
- voi sinnuu ressuu
ja ikäväpalstalle piti postata taas uusi katkeroviesti. on se melkonen piikki lihassasi
- Varattu mies
Ja kaipaan häntä juuri niin kauan kuin itsestä siltä tuntuu, unelmiin uskoen .
Pahoittelen tilannettasi ja sitä että olet päästänyt itsesi tuohon jamaan. - sinä siellä
älä kiellä ainutta asiaa minkä voimin jaksan tätä arkea. Saanhan haaveilla hellistä käsistä , suukoista, kainalosta johon käpertyä, kun maailma ahdistaa, hellistä sanoista ja olla muutakin kuin itsestäänselvyys...ketä minä unelmillani loukkaan...puolisoaniko joka ei huomaa elää tätä yhteistä elämää ja ei auta vaikka keskustelisin asiasta. En minä mitään nimiä kirjoita. Yksin ajatusteni kanssa ja se ei ole helppoa.
- miehellekö?
Onko aloittaja nainen vai mies?
- Elä elämääsi
ja anna muiden tehdä samoin. Kun hoidetaan omat asiat ja annetaan muiden hoitaa omansa on tämä maailma paljon parempi paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä25046Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1743464Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss422987Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie322094Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121954Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?21634