Hyvääääää huomenta :)

n<3 n

Kerkesin jo treenata, vatsalihakset alkaa olla jo aika lailla näkyvissä :) silleen naisellisesti...Kohta lähden ulos lenkkeilemään. Ensin kahvit ja jotain syötävää. Ainoa mikä puuttuu tästä, on se söpö nainen tuossa vierellä. Mutta ihan hyvä aamu muuten, toivottavasti hänelläkin.

8

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen minäkin

Mäkin ehdin jo salilla käymään ja iski kauhea väsy. Alettava pienille tirsoille :)

Minäkin haluaisin naisen vierelle :)

Hyvää päivän jatkoa! :)

• ahkeriajoaamullakin

jos haluaa treenata vatsalihaksia tehokkaasti, niin ei ikinä käsiä niskan taakse apuun, otsan päälle ja siihen laittaa jonkun käsipaino vaikka mitä pitelee siinä otsan päällä lisä painona, myöskään jalkoja ei kannata pitää kiinni missään, tuollainenkin helpottaa liikaa.

Ahkeria olette olleet siis, itsekin taidan mennä rullati-rullailemaan, ulkoilemaan.

• 1+0

ei tod ole mikään hyvä päivä/olo

• pitääsyödätarpeeksi

Väsymys voi iskeä silloin jos et syö tarpeeksi proteiinia, kaikista tärkeintä on riittävä proteiinin saanti jos treenaa paljon. Ja C-vitamiini.

• nainen minäkin

on mulla ihan oikee ruokavalio ja lisät palautusjuomat. Jostain syystä vaan väsyy aina salin jälkeen aivan hirveesti

• n <3 n
        nainen minäkin kirjoitti:

on mulla ihan oikee ruokavalio ja lisät palautusjuomat. Jostain syystä vaan väsyy aina salin jälkeen aivan hirveesti

Ehkä sinä vaan treenaat sen verran rankasti, että väsähdät :)

Minä treenaan kevyesti kotioloissa...tarkoitus olisi saada pikkuisen lihaa luitten ympärille ja kun en osaa noita prodelisiä tai muita hienouksia ruveta käyttämään, niin tyydyn kotitreeniin vaatimattomammilla välineillä normaalilla, terveellisellä ruokavaliolla :) Yllättävää kyllä, olen jo tälläkin menetelmällä onnistunut hankkimaan ihan näkyvää lihasta :O Alun perin tarkoitus oli siis vain saada vähän massaa onnettoman ruipelokropan peitoksi.

• nainen minäkin
        n <3 n kirjoitti:

Ehkä sinä vaan treenaat sen verran rankasti, että väsähdät :)

Minä treenaan kevyesti kotioloissa...tarkoitus olisi saada pikkuisen lihaa luitten ympärille ja kun en osaa noita prodelisiä tai muita hienouksia ruveta käyttämään, niin tyydyn kotitreeniin vaatimattomammilla välineillä normaalilla, terveellisellä ruokavaliolla :) Yllättävää kyllä, olen jo tälläkin menetelmällä onnistunut hankkimaan ihan näkyvää lihasta :O Alun perin tarkoitus oli siis vain saada vähän massaa onnettoman ruipelokropan peitoksi.

voi se olla niinkin. tänään meinas voimat loppua kesken ihan täysin, mut loppuun vedin :) minä tykkään tuosta saliloinnista ihan hirveesti ja siellä jos jossain unohtuu kaikki muu :)

• hyviätreeniohjeita

Rintalihasten treeniin on tuollainen ajatus, joakus kauan sitten olimme salilla jonkun bodarin kanssa, kuuntelimme heavy metal musiikkia jotta saa treenattua, disco ei toimi tässä.

Eli itseasiassa rintalihaksissa on 3 eri lihasryhmää, paras keino treenata näitä on laittaa penkki 45-asteen kulmaan, siihen makaamaan, sitten nostelee käsipainoilla ensin alhaalta, sitten keskeltä ja pään päälle painoja 25kg.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      7
      12406
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11173
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3104
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2839
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2368
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      41
      2149
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe